vypláchnout sprejem (čistič) lehce profouknout vzduchem.Přestane fungovat protože nečistoty ho zanesou a pouští na obě strany (funguje jako klapka směrem k nádrži) a ta zůstane přiotevřenámisope píše:hm inu foto nemam, zatial to riesim z jednym pripevatelom do tohto fora, buduci tyzden spravim test z priehladnou hadickou a zistim kde to pusta vzduch, ako sa da precistit tento ventil? co vlastne sposobuje to ze ide prefuknut aj naspat?
padající nafta tdi AHF 81 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
O1 1.9 tdi 81kW ASV
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
demontaz asi 5 minut, normalne vyklopis zadnu sedacku, demontujes kryt - 3 krizove sroby ,odpojis dve hadicky a jeden snimac, potom tu ciernu plastovu obruc davaj dole tak ze si zapi do kolika jedno kladivo a jemne buchaj druhym do neho a pekne sa to povoli, das prec obruc pomaly vytahuj, pozor na plavak a nehaj stiect naftu pretoze ten kos bude plny nafty
no aj tak rozmyslam ze bublinky na vlnobehu by asi tento ventil nesposoboval pretoze nafta je stale v obehu ked ide motor a nema ako nasat vzduch pretoze ten ventil tu naftu pusta, ci sa mylim? vychadzam z toho ze ten ventil je ponoreny v nafte takze ema ako chytit vzduch
no aj tak rozmyslam ze bublinky na vlnobehu by asi tento ventil nesposoboval pretoze nafta je stale v obehu ked ide motor a nema ako nasat vzduch pretoze ten ventil tu naftu pusta, ci sa mylim? vychadzam z toho ze ten ventil je ponoreny v nafte takze ema ako chytit vzduch
dnes som vybral saci kos a ked som ho otvoril bol tam takyto maglajz http://www.2i.cz/4ea20d27f4 , skusil som aj jemne vycistit ventil tycinkov do usi, ale aj tak nie je tam c riesit pretoze ten ventil je podla mna stale v nafte cize tam to nema ako padnut, vytiahol som aj filter a poriadne dotiahol odkalovak, odvzdusnil som to komplet a uvidim co sa bude diat, pokial to bude bublinkove tak sa na to vrhnem za lepsieho pocasia podla navodu pana slovaceka
padající nafta........
můj poznatek.....
přisává si okolo těsnících Ó- kroužků termoventilu na palivovém filtru.....
nový -laciný -cena cca 185kč- termoventil jde poměrně lehce zatlačit (vrátit zpět)
Nový dražší -MANNfilter - termoventil jde zatlačit velmi ztuha.
Bez předchozího máznutí kroužků naftou by došlo k jejich "střihnutí".
Jaké kdo máte zkušenosti??
přisává si okolo těsnících Ó- kroužků termoventilu na palivovém filtru.....
nový -laciný -cena cca 185kč- termoventil jde poměrně lehce zatlačit (vrátit zpět)
Nový dražší -MANNfilter - termoventil jde zatlačit velmi ztuha.
Bez předchozího máznutí kroužků naftou by došlo k jejich "střihnutí".
Jaké kdo máte zkušenosti??
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
ale mám zkušenost, že to dělaj skoro všechny tyto motory, co maj náká léta a padne teplota od - 10 níž,.. prostě každý valec se nevznítí nastejno, a tak to vypadá , že to chytá postupně
jinak já mám problém vyřešen, někde sem zaslechl, že se dávaly startery do AHF z motoru 1Z že prý točí líp, a taky jsem to tak udělal, a je to 1000 x lepší mám ho tam již rok
Vag-com byl je a bude 
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
tím chceš říct že startér z OII vyřeší problém v zimě se špatným startem (chytání válců postupně)?001marcus píše:ale mám zkušenost, že to dělaj skoro všechny tyto motory, co maj náká léta a padne teplota od - 10 níž,.. prostě každý valec se nevznítí nastejno, a tak to vypadá , že to chytá postupnějinak já mám problém vyřešen, někde sem zaslechl, že se dávaly startery do AHF z motoru 1Z že prý točí líp, a taky jsem to tak udělal, a je to 1000 x lepší mám ho tam již rok
O1 1.9 tdi 81kW ASV
teď jsem se trápil celej den.začalo to zamrzlou naftou: odsáto,vyčistěná nádrž,sací koš a propláchlý ventilky v koši,nový filtr.Odvzdušníno normálně natočit,projeto cca 100m a vráceno do teplé garáže.Druhý den to dojelo cca 1km do kopce v tahu a -bez nafty.Dostal jsem tam naftu,volnoběh ok ale bublinky,volná jízka OK,v zátahu to vysálo kompl.filtr a konec.tak jsem zkoušet další nový filtr,znovu o kroužky,hadice od filtru k motoru,nový o kroužek do plováku-ten pružný spoj,odtlakováno,pusou jsem zkoušel ventilky v plováku-OK.
Pak jsem vyměnil plovák za jiný a

Pak jsem vyměnil plovák za jiný a
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
přátelé dneska jsme vyměnil pal.filtr a termoventil.Povodní co tam bylo tak ventil šel do filtru celkem snadno nový ventil a filtr to bylo něco jiného musel jsem dost přitlačit.Bublinek už moc nejde tak uvidím ráno jak půjde start.Když jsem to měl rozpojené tak jsem pusou foukal do přívodní hadičky z nádrže k filtru (černá) ve směru od filtru k nádrži a bylo slyšet jak nafta v nádrži bublá.To by nemělo pokud je v sacím koši zpětný ventil né?
O1 1.9 tdi 81kW ASV
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
ano termoventil ok nejde nasát.Myslím si to také že bude v háji ten zpěták na sacím koši.Asi ho vyndám a zkusím vyčistit.Přidám před filtr i přídavný zpěták...Stefekl píše:pokud jsi foukal do privodni hadicky tak by to bublat nemelo a pokud bubla tak mas va sacim kosi spatnej ten zpetnej ventilek co se tady porad resi.
Kdyz fouknes do vracecky(hadicka na termoventilu), tak ta by jit mela profouknout, ale naopak by nemelo jit nasat
O1 1.9 tdi 81kW ASV
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina