Stránka 9 z 9

Napsal: 17 lis 2011, 21:57
od stres3d
rekl bych ze teplotni cidla ok - vzduch a palivo se rovnaji a teplota vody o 2°C vejs coz by odpovidalo tomu nastartovani :)

tak si pohraj stim turbem a dej vedet

Napsal: 18 lis 2011, 07:57
od JendoV
Dnes ráno som mu do kopca(2,3) na skúšku pri 1500 ot. tlačil plyn až na podlahu(do 2500ot), bez jediného cuknutia ;)
Na to že som mu šlapal ma prekvapila aj spotreba 7,1L.
Do práce to mám 7km(5km mesto), dnes ráno bolo -2st. Predošlé dni som mal priemer 7,8 -8,2L(-4 až -6st) pri pohodovej jazde. Minulú zimu som chodil +- 7,5L.

Napsal: 18 lis 2011, 13:44
od stres3d
a nezda se ti ze je auto lenivy - ze nema pri plnym plynu od 1500 takovej zatah jak se to nafoukne kolem tech 2000?

Napsal: 18 lis 2011, 14:37
od JendoV
stres3d píše:a nezda se ti ze je auto lenivy - ze nema pri plnym plynu od 1500 takovej zatah jak se to nafoukne kolem tech 2000?
Je cítiť že je lenivejšie, presne ako píšeš.
Dnes sa asi pustím do druhej etapy -> skúsim prestaviť tiahlo tak aby log zhruba zodpovedal tomu grafu. Uvidíme čo to bude robiť za studena.

Napsal: 18 lis 2011, 14:39
od stres3d
pokud to skubani prestalo tak to zkus nastavovat po mensich krocich dokud se ti nebude zdat ze to jede dobre :)

Napsal: 18 lis 2011, 14:45
od JendoV
stres3d píše:pokud to skubani prestalo tak to zkus nastavovat po mensich krocich dokud se ti nebude zdat ze to jede dobre :)
Jasné, ak nepochodím na druhej strane bariéry(tov. nastavenia) nič iné mi nezostane.
Keď som sa už do toho pustil tak vyskúšam všetky možnosti. ;)

Napsal: 19 lis 2011, 13:34
od JendoV
JendoV píše:
stres3d píše:pokud to skubani prestalo tak to zkus nastavovat po mensich krocich dokud se ti nebude zdat ze to jede dobre :)
Jasné, ak nepochodím na druhej strane bariéry(tov. nastavenia) nič iné mi nezostane.
Keď som sa už do toho pustil tak vyskúšam všetky možnosti. ;)
Tak som nastavil tiahlo tak aby priebeh zodpovedal grafu, bohužiaľ to šklbe ešte viac. Pri zohriatom motore to už bolo OK.
http://leteckaposta.cz/222309923

Skúsil som skrátiť ešte o jednu otáčku ale to už šklbalo aj pri zohriatom motore :(
http://leteckaposta.cz/937706663

Edit:
Keďže pri skracovaní tiahla sa to úmerne zhoršovalo tak som ho znova predĺžil.
Prikladám ešte log dúfam že už finálneho nastavenia keď to ide bez šklbnutia, ak sa to mrazoch prejaví upravím ešte o 1/2 otáčky
http://leteckaposta.cz/865797670

Stále mi však nie je jasné prečo to robí :?

Napsal: 27 pro 2011, 14:16
od jipi
čo tak skúsiť druhé turbo - nečistené, nerepasované systemom DoDo

Napsal: 31 pro 2011, 16:19
od JendoV
jipi píše:čo tak skúsiť druhé turbo - nečistené, nerepasované systemom DoDo
Myslíš že som ho zle vyčistil alebo poskladal?
https://picasaweb.google.com/Jendo.Vrte ... peO84aitAE

Napsal: 31 pro 2011, 17:57
od senioring1
Vráť sa v úvahách ku stavu kedý to funguje.Odpojená regulácia turba znamená ,že lopatky sú naplno vytočené. Logicky to znamená , že by si nemal mať plný výkon. Porovnaj to zo stavom po úprave dĺžky tiahla. Ak je rozdiel , ma ho "na svedomí ventil."Možno by pomohlo poštudovať toto:

Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ.part1.rar\Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ - RAR volume (number 1), unpacked size 156 326 227 bytes

Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ.part2.rar\Dilenske-ucebni-pomucky-SKODA-CZ - RAR volume (number 2), unpacked size 44 626 424 bytes

Napsal: 31 pro 2011, 20:39
od JendoV
K tomu že to robí asi ventil som už dospel aj ja, podobný problém má aj diego191 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=60
Nič iného ma už totiž nenapadá.
Hlavu sa mi zatiaľ nechce dávať dole, počkám do jari keď bude teplejšie.

PS: Môžeš mi dať komplet linky na tie súbory do SZ ?