Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak pridavam aj ja dake info
octavia 2 FL 4/2009 BLS 195 500 km, LL original servis do 165 000 km potom vymena kazdych 15.000 km alebo rok
pri vymene oleja kontrola salok
motor isiel ako hodinky, ale radsej som ich vymenil

este doplnim cisla ,ako tu uz bolo uvedene
"Horní ("červené") 045701D, dolní 045701E"
octavia 2 FL 4/2009 BLS 195 500 km, LL original servis do 165 000 km potom vymena kazdych 15.000 km alebo rok
pri vymene oleja kontrola salok
motor isiel ako hodinky, ale radsej som ich vymenil


este doplnim cisla ,ako tu uz bolo uvedene
"Horní ("červené") 045701D, dolní 045701E"
Naposledy upravil(a) lelko dne 06 kvě 2015, 17:33, celkem upraveno 1 x.
Což o to, teď ještě motory "jsou", ale nechci vidět situaci za 10let, automobilů s těmi motory bude jezdit ještě hodně a za motory se bude platit více než dneska.
Tahle situace je dneska u motorů na Fabii 1.4MPi 44kw/55kw, byla doba, kdy jsem spodek sehnal za 1 500kč, dnes se za 1.4MPi holé motory platí když levně tak 6 000kč, ale není problém vidět nabídka 10 000kč - 12 000kč.
Tahle situace je dneska u motorů na Fabii 1.4MPi 44kw/55kw, byla doba, kdy jsem spodek sehnal za 1 500kč, dnes se za 1.4MPi holé motory platí když levně tak 6 000kč, ale není problém vidět nabídka 10 000kč - 12 000kč.
Tady ty šály vypadají, jako kdyby měly dvakrát tolik najeto a majitel měnil olej jen když si náhodou vzpomene. Zámky nezámky tady nehrají roli, ale jakmile tam vznikne krizová vůle, tak se stane, že se šála s čepem kliky dotkne bez olejového filmu , zvýší se tření, zvýší se teplota a objetí je poté smrtelné., šála se spojí s čepem a protočí se v ojnici, kde se stane totéž /vznikne pevný spoj/a ojnice jde ven..V kalupu na dálnici je to mžik..Snad se někdy přijde na to, proč zrovna tyhle motory mají tenhle problém..
nepropadat panice...
Motor BXE KO! Zlomená
Už od delší doby sledují fórum vadných ojničních ložisek v motorech BXE Myslím si ,že kromě LL a způsobu jízdy/ brzda plyn/ problém je ve výrobci , totiž na evropském trhu jsou dva kvalitní výrobci Kolbenschmit a Gluko Pravděpodobně od roku 2006 dodavatelem ojničních ložisek na motory VW byl tajemny výrobce s označením slone viz str 63 Maluch .Nikdo ve Škodovce ani VW nebyl mi schopen říct co je to za značka a kdo to vyrábí vypadá ,že je to made in China Od roku 2010 VW opět montuje ojniční ložiska Kolbenschmida Jsem po prevenční výměně VW Touran 2008 BXE 102tis a ložiska se slonem jsem vyměnil na originál Kolbenschmida Nevím možná že se pletu ale co kdy by každý komu praskly ojnice podíval se na výrobce zda to byly KS , G anebo jiné . Kolbenschmit-ma označení K s S , Gluko velké G s tečkami možná že ta stopa by nás k něčemu přivedla