Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tdikarlos
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 18:48

Příspěvek od tdikarlos »

Najeto 188 tis km, jasná historie a servis taky.
lelko
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2007, 21:42
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od lelko »

tak pridavam aj ja dake info
octavia 2 FL 4/2009 BLS 195 500 km, LL original servis do 165 000 km potom vymena kazdych 15.000 km alebo rok
pri vymene oleja kontrola salok
motor isiel ako hodinky, ale radsej som ich vymenil :)Obrázek


este doplnim cisla ,ako tu uz bolo uvedene
"Horní ("červené") 045701D, dolní 045701E"
Naposledy upravil(a) lelko dne 06 kvě 2015, 17:33, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to ostuda, že po 200000km leze ven měď. Takové šály nebyly ani po M6AD v traktoru..
nepropadat panice...
lelko
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 srp 2007, 21:42
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od lelko »

veru
fabia 1,9 TDI AXR 2007 po 309.000 km boli salky ako nove :)
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

T4 1.9td najeto 500tis. km a jsou jako nové. Klidně by se mohli použít :) akorát mají zámky ale průměr je stejný.
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

V podobnem stavu jsem je mel v cca 130000... ostuda to je ... timto stylem bude BXE/BLS motor nedostatkovy zbozi ...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Myslim ze se to takto sedre a diky tomu ze tam nejsou zamky, se to proste jednou ta sala krapet kousne a diky ze tomu tam nejsou zamky to skonci tak jak to zname ... Jinak by to asi predem klepalo ... Teda ono to klepe taky, ale to nestihnes ani zastavit :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Což o to, teď ještě motory "jsou", ale nechci vidět situaci za 10let, automobilů s těmi motory bude jezdit ještě hodně a za motory se bude platit více než dneska.

Tahle situace je dneska u motorů na Fabii 1.4MPi 44kw/55kw, byla doba, kdy jsem spodek sehnal za 1 500kč, dnes se za 1.4MPi holé motory platí když levně tak 6 000kč, ale není problém vidět nabídka 10 000kč - 12 000kč.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

Stalo někomu, resp. dotáhli auto, že by se protočilo ojniční ložisko bez zámků? Myslím jen protočilo, žádná díra v bloku nebo utržené ojnice.
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

no myslim ze kdyz se protoci, tak si da za sekundu koupel ve vane :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady ty šály vypadají, jako kdyby měly dvakrát tolik najeto a majitel měnil olej jen když si náhodou vzpomene. Zámky nezámky tady nehrají roli, ale jakmile tam vznikne krizová vůle, tak se stane, že se šála s čepem kliky dotkne bez olejového filmu , zvýší se tření, zvýší se teplota a objetí je poté smrtelné., šála se spojí s čepem a protočí se v ojnici, kde se stane totéž /vznikne pevný spoj/a ojnice jde ven..V kalupu na dálnici je to mžik..Snad se někdy přijde na to, proč zrovna tyhle motory mají tenhle problém..
nepropadat panice...
sarli
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2015, 15:12

Motor BXE KO! Zlomená

Příspěvek od sarli »

Už od delší doby sledují fórum vadných ojničních ložisek v motorech BXE Myslím si ,že kromě LL a způsobu jízdy/ brzda plyn/ problém je ve výrobci , totiž na evropském trhu jsou dva kvalitní výrobci Kolbenschmit a Gluko Pravděpodobně od roku 2006 dodavatelem ojničních ložisek na motory VW byl tajemny výrobce s označením slone viz str 63 Maluch .Nikdo ve Škodovce ani VW nebyl mi schopen říct co je to za značka a kdo to vyrábí vypadá ,že je to made in China Od roku 2010 VW opět montuje ojniční ložiska Kolbenschmida Jsem po prevenční výměně VW Touran 2008 BXE 102tis a ložiska se slonem jsem vyměnil na originál Kolbenschmida Nevím možná že se pletu ale co kdy by každý komu praskly ojnice podíval se na výrobce zda to byly KS , G anebo jiné . Kolbenschmit-ma označení K s S , Gluko velké G s tečkami možná že ta stopa by nás k něčemu přivedla
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

4 motory o kterejch vim měly KSka.
Oct asv 2000, DieselPower
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Ja tam mel tyto sracky :

Obrázek

cca 125000 najeto a pekne sedrene ( foto nekde hloubeji v tematu )
Co to je za znacku? Glyco a KS maji jiny loga co sjem hledal ...
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

Vyskytuju sa tieto problemy aj u prvych rocnikov 77kw?konkretne 2005 kod motora BJB. Dakujem
Octavia 2 77kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“