[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Motor BXE KO! Zlomená ojnice! - Stránky 81
Stránka 81 z 132

Napsal: 05 kvě 2015, 17:35
od tdikarlos
Najeto 188 tis km, jasná historie a servis taky.

Napsal: 06 kvě 2015, 16:52
od lelko
tak pridavam aj ja dake info
octavia 2 FL 4/2009 BLS 195 500 km, LL original servis do 165 000 km potom vymena kazdych 15.000 km alebo rok
pri vymene oleja kontrola salok
motor isiel ako hodinky, ale radsej som ich vymenil :)Obrázek


este doplnim cisla ,ako tu uz bolo uvedene
"Horní ("červené") 045701D, dolní 045701E"

Napsal: 06 kvě 2015, 17:15
od jericho-3
Je to ostuda, že po 200000km leze ven měď. Takové šály nebyly ani po M6AD v traktoru..

Napsal: 06 kvě 2015, 17:30
od lelko
veru
fabia 1,9 TDI AXR 2007 po 309.000 km boli salky ako nove :)

Napsal: 06 kvě 2015, 17:43
od burton.b22
T4 1.9td najeto 500tis. km a jsou jako nové. Klidně by se mohli použít :) akorát mají zámky ale průměr je stejný.

Napsal: 06 kvě 2015, 17:44
od danikd
V podobnem stavu jsem je mel v cca 130000... ostuda to je ... timto stylem bude BXE/BLS motor nedostatkovy zbozi ...

Napsal: 06 kvě 2015, 17:48
od danikd
Myslim ze se to takto sedre a diky tomu ze tam nejsou zamky, se to proste jednou ta sala krapet kousne a diky ze tomu tam nejsou zamky to skonci tak jak to zname ... Jinak by to asi predem klepalo ... Teda ono to klepe taky, ale to nestihnes ani zastavit :)

Napsal: 06 kvě 2015, 18:34
od Tomas.cz
Což o to, teď ještě motory "jsou", ale nechci vidět situaci za 10let, automobilů s těmi motory bude jezdit ještě hodně a za motory se bude platit více než dneska.

Tahle situace je dneska u motorů na Fabii 1.4MPi 44kw/55kw, byla doba, kdy jsem spodek sehnal za 1 500kč, dnes se za 1.4MPi holé motory platí když levně tak 6 000kč, ale není problém vidět nabídka 10 000kč - 12 000kč.

Napsal: 06 kvě 2015, 18:49
od boobika
Stalo někomu, resp. dotáhli auto, že by se protočilo ojniční ložisko bez zámků? Myslím jen protočilo, žádná díra v bloku nebo utržené ojnice.

Napsal: 06 kvě 2015, 18:55
od danikd
no myslim ze kdyz se protoci, tak si da za sekundu koupel ve vane :)

Napsal: 06 kvě 2015, 20:32
od jericho-3
Tady ty šály vypadají, jako kdyby měly dvakrát tolik najeto a majitel měnil olej jen když si náhodou vzpomene. Zámky nezámky tady nehrají roli, ale jakmile tam vznikne krizová vůle, tak se stane, že se šála s čepem kliky dotkne bez olejového filmu , zvýší se tření, zvýší se teplota a objetí je poté smrtelné., šála se spojí s čepem a protočí se v ojnici, kde se stane totéž /vznikne pevný spoj/a ojnice jde ven..V kalupu na dálnici je to mžik..Snad se někdy přijde na to, proč zrovna tyhle motory mají tenhle problém..

Motor BXE KO! Zlomená

Napsal: 10 kvě 2015, 11:41
od sarli
Už od delší doby sledují fórum vadných ojničních ložisek v motorech BXE Myslím si ,že kromě LL a způsobu jízdy/ brzda plyn/ problém je ve výrobci , totiž na evropském trhu jsou dva kvalitní výrobci Kolbenschmit a Gluko Pravděpodobně od roku 2006 dodavatelem ojničních ložisek na motory VW byl tajemny výrobce s označením slone viz str 63 Maluch .Nikdo ve Škodovce ani VW nebyl mi schopen říct co je to za značka a kdo to vyrábí vypadá ,že je to made in China Od roku 2010 VW opět montuje ojniční ložiska Kolbenschmida Jsem po prevenční výměně VW Touran 2008 BXE 102tis a ložiska se slonem jsem vyměnil na originál Kolbenschmida Nevím možná že se pletu ale co kdy by každý komu praskly ojnice podíval se na výrobce zda to byly KS , G anebo jiné . Kolbenschmit-ma označení K s S , Gluko velké G s tečkami možná že ta stopa by nás k něčemu přivedla

Napsal: 10 kvě 2015, 11:47
od Pája 19
4 motory o kterejch vim měly KSka.

Napsal: 10 kvě 2015, 12:50
od danikd
Ja tam mel tyto sracky :

Obrázek

cca 125000 najeto a pekne sedrene ( foto nekde hloubeji v tematu )
Co to je za znacku? Glyco a KS maji jiny loga co sjem hledal ...

Napsal: 17 kvě 2015, 16:49
od misope
Vyskytuju sa tieto problemy aj u prvych rocnikov 77kw?konkretne 2005 kod motora BJB. Dakujem