Stránka 84 z 132
Napsal: 31 črc 2015, 20:51
od danikd
Ver tomu ze i ty kone jsou dneska vojebany

Napsal: 31 črc 2015, 22:20
od šulda
octavie81 píše:rozebíralí jsme motor při 100tis,motor bxe 5.07,šály jak nové,ani škrábanec,tak je to divné ne?
Proč divné? Pokud jsou od Kolben Smidth tak to tak je. Ty od TH se nedávali do každýho BXE.
Napsal: 01 srp 2015, 14:24
od jericho-3
danikd píše:Ver tomu ze i ty kone jsou dneska vojebany

Často na tohle myslím a říkám si, kdy ten motor tyhle koně má? Kdysi měli auta 100HP a bylo to něco, dnes mají ke dvou stům a jízdní pocit je chabý..Ono totiž jde o to, kdy a v jakém úzkém úseku ten motor ten výkon má a kdy má jen koně na převoz...té těžké bedny..

Napsal: 01 srp 2015, 17:15
od Dr.Spiegel
On je dost podstatnej důvod i v elektronický klapce co řídí přívod vzduchu do motoru. Dřív ty motory byly v drtivé většině ovládaný klasicky lankem. Sešlápnul jsi plyn a hnedka jsi do motoru poslal víc vzduchu. Ta reakce na plyn je pak strašně návyková, řídit něco takovýho je pak šíleně zábavný. A dneska? Sešlápneš plyn, elektronika to nejdřív musí vyhodnotit že jsi ten plyn vůbec zmáčknul a chceš akcelerovat, ale stejně tam toho paliva z důvodu debilních eko kokotin nepošle tolik kolik by mohla.
Dvoulitrovej atmosférickej benzín s lankem ovládanou klapkou v nějakým lehkým autě tak zůstává nepřekonán.
Napsal: 01 srp 2015, 17:21
od danikd
A bude hur, filtry pevnych castic u benzinu atd ... kazdy druhy rok nove a 10x prisnejsi EURO ...
Napsal: 06 srp 2015, 15:43
od mikk
zdarec, tak jsem taky vyměnil ''šálky'' a šrouby. Staré byly s indexy D a E. Takto vypadají po 160 000, OII, motor 1.9 TDI BXE, r.v. 02/2007
Po projití skoro všech stran tohoto topicu jsem ale zjistil, že budu mít asi problém s novými pouzdry - s jejich správným uložením. Nové šálky jsem objednal z cc-autodílů, orig. Kolbenschmidt, jenže všech 8 jich došlo spolu v jednné krabičce a na neštěstí na samotných pouzdrech nebyly vyraženy žádné indexy (B ani C). Tak jsme je tam s kámošem daly podle domněnky, že ty, které jsou z obou stran matné, budou horní (mysleli jsme, že když je povrchová úprava zvenku i zevnitř, že jsou odolnější) a ty šálky, které jsou z venkovní strany lesklé (jakoby holý kov), jsme dali do spodu.
Až teď po projití vlákna jsem narazil na straně 57 na fotky, jak vypadají nové i s indexy a podle toho jsme je dali přesně naopak...
S autem jsem zatím najel cca 5 km, jen zkušební jízda.
Co teď? Dal jsem je podle výše zmíněného popisu naopak nebo ne? Pokud ano, můžu je ještě přehodit nebo připadají v úvahu pouze nové?
Díky za každou radu.
Napsal: 06 srp 2015, 18:27
od Fulltank
vzdyt to maji na sobe napsaty
urcite prehodit, ty horni jsou odolnejsi
Napsal: 06 srp 2015, 22:01
od mikk
opravdu na těch nových ty indexy napsané nebyly

kdyby byly, tak bych je dal správně...
pouze na starých byly indexy
jestli je teda ještě můžu prohodit, asi dát znovu nové šrouby?
Napsal: 06 srp 2015, 23:46
od Fulltank
na indexy hod bobek, horni maji na sobe napsano ze jsou horni. Schvalne koukni, je tam nejaka zkratka nebo napsano top.
srouby bych dal nove, za ten problem to nestoji.
Napsal: 07 srp 2015, 06:12
od mikk
Jestli si dobre vybavuju, tak na ctyrech salcich bylo vyrazeno "sputter" . At jsem hledal jak hledal, nikde ve slovniku jsem preklad nenasel.
Ojnicni srouby jsem objednal, v pondeli je prohodim.
Diky za poradeni Fulltank
Napsal: 07 srp 2015, 06:17
od Pája 19
Napsal: 07 srp 2015, 06:24
od J.Bill
Můžeš pro nevěřící Tomáše nafotit ,až to budeš dělat, co je na těch nových šálách za logo a nápisy?
Napsal: 07 srp 2015, 06:27
od Fulltank
Ano sputter - tak tyhle saly nahoru

. Priste vic hledat Paja to nasel i s navodem

Napsal: 07 srp 2015, 06:44
od mikk
Jsem to ale vul

pro priste jsem snad poucen, jeste jednou dik
Napsal: 07 srp 2015, 14:42
od jericho-3
Tenhle tovární předpis o nutnosti montáže jen téhle šály nahoru nebo dolů svědčí o úsporách koncernu v této oblasti. Jelikož horní šála je více zatížena, musí být kvalitní, zato ta dole může v nouzi být patrně i z kusu ztvrdlého opasku...
Zná někdo podobný případ u jiné firmy?