Stránka 88 z 132
Napsal: 06 zář 2015, 19:28
od rami
Napsal: 06 zář 2015, 19:40
od trance89
zase tie pekne Th-cka, mne vyzerali ovela horsie po 180tis, moj bxe tiez dostal len castrol edge
mas velke stastie ze ti vydrzali tak vela, velmi malo ludi mal vyse 200-220tis s takymito smejdmi (str. 83)
Napsal: 06 zář 2015, 19:48
od rami
To je kamose.
Napsal: 09 zář 2015, 20:07
od Tomas.cz
Tak dneska informace, že kleklo BXE v bývalé Octavii II mého zákazníka, výroba ke konci roku 2008, najeto 220tkm.
Napsal: 09 zář 2015, 21:19
od rbank
Pánové mám také BXE. Je to načipované a má najeto 345tis a nic. Teď jsem koukal po inzerátech a je to zajímavé ale hodně lidí hledají BXE motor nebo prodávají s vadou motoru a taky BXE. Myslím si že je to jen náhoda. Jak na tom byl píst a válec???
Napsal: 09 zář 2015, 22:23
od šulda
Ta náhoda má název - šály od TH, ale to už je tu xkrát popsáno.
Napsal: 10 zář 2015, 16:15
od titan0306
BXE 2007 cca 350tis.

Napsal: 18 zář 2015, 09:20
od jirih
Zdravím,
koupil jsem firemní vůz ,koupeno nové ČR ,jeto dvěma řidiči ,vůz parkován v podzemní garáži ,pouze Škoda servis ,vybral jsem ten s nejméně najetými km.
Ostatních 12 kusů ,cca 200-240tis km najeto byly všechny odkoupeny -soukromě ,žádný neměl problém s motorem -vyrobeny 5-12/2007.
Jedná se o Octavii 1,9 tdi 77kw BXE výroba 11/2007 do 150000 olej longlife Castrol 5W-30 cca po 26000km výměna a po cca 1 roce.
od 176000 km výměna oleje 5w30 po 15000km.V 191000km výměna šroubů na ojnicích z popudu článku ve Světě motorů , kontrola ojničních -lágrů- bez otěru nebo poškození.Šrouby měly jiný rozměr o cca 0,8mm lišily se koncem závitu vypouklý , rovně zakončeno,bez viditelných vad.
Vana ,sací koš jak nové bez úsad.Mám se bát?
Na servise jsem viděl vůz BXE 11/2006 238000km najeto ,záměna paliva -
moc nenajel a stál....výměna hlavy a vstřiků -vylomené.Vyměnily i blok z jiného ,ten chycen na klice 3 válec,obroušeno šmirglem !! učni !,dány nové lágry....nevím co čekali ,no ujeli na zkušebce asi 40km a začal postupně klepat ,vůle na zdvih pístu asi 2-3 mm vraceli se po dálnici cca 10km .Dojeli do dílny -ojnice ok ,opravdu ulítne ojnice bez varování???

Napsal: 18 zář 2015, 10:45
od boobika
s vůlí 2-3mm na čepu to muselo mít sakra tlak oleje

Napsal: 18 zář 2015, 11:44
od jirih
Šála byla rozklepaná ,vůle byla na klice...i tak to moc nemazalo...
každopádně i s vůlí ojnice nepraskla a neletěla blokem.
Napsal: 22 zář 2015, 16:26
od erikb
podvod menom VW ,vedia dobre čo spravili a urobili to zámerne aby vytiahli od ľudí peniaze na opravy
Napsal: 12 říj 2015, 11:29
od jakubG
Chalani je možné použiť tieto ložiská alebo je to bordel? Nemecko prvorýroba, čísla sedia, neviem čo si mam o tom myslieť.
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 22742.html
Napsal: 12 říj 2015, 11:40
od uiqjirka
Vacka?
Napsal: 12 říj 2015, 11:47
od jakubG
Moja chyba, osprv. sa... viete mi odporučiť stranku z kade objednat?
Napsal: 17 lis 2015, 18:22
od Mxs11
Tak jsem to tu a na různých zahraničních fórech pročetl, protože jsem koupil auto s BLS.
Musím říct, že podle příspěvků se zdá, že ojnice se dostane ven většinou cca mezi 80-200 tiscíci. Celkem často se na zahraničních fórech objevují případy kolem 100-120k. Pokud má někdo řekněme 300k, jsou u něj problémy se šálami TH nepravděpodobné. V rodině máme O2 BXE s 395k , která je s původním turbem, vstřiky, setrvákem a o šálách ani nemluvím.
Sám mám poctivých 217k, vzhledem k výše uvedeným příspěvkům musím říct, že je to buď ok, nebo těsně před smrtí. Tedy nechám auto zkontrolovat...