Mimoň
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Díky, taky gratuluji.cupra píše:bez NITRA ma lupo cas 13 sek,čiže aj tak by vyhralo...Venca píše:Hlavne pouzival nitro - takze patri mezi specialy![]()
ostatni jezdili pouze s naftou a vzduchemtych 100 HP čo spravi nitro robi cca 1 sek...
tešim sa na buduci rok,malo by to ist o cca 1-2 sek dolu... :)BODO:pekny čas,čumel som na vysledky a 2.miesto parada.gratulacia...
A k tomu nitru- Myslím, že kdyby se na Golfu zvedl výkon o téměř 50% ( těch 100PS nitra ), bude to více, než jedna vteřina.
13,6s není nijak převratný čas ( jsem za něj samozřejmě rád!
Největší radost mám ale z toho, že jdou časy sraz od srazu pořád dolů.
Snad to vydrží!
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
bodo,ja som videl v pieštanoch,ked lupo išlo ozaj bez nitra a čas 13,2 sek.potom s nitrom 12,3sek.tych 100 hp je len odhad toho nitra ,zhruba...Bóďa píše:Díky, taky gratuluji.cupra píše:bez NITRA ma lupo cas 13 sek,čiže aj tak by vyhralo...Venca píše:Hlavne pouzival nitro - takze patri mezi specialy![]()
ostatni jezdili pouze s naftou a vzduchemtych 100 HP čo spravi nitro robi cca 1 sek...
tešim sa na buduci rok,malo by to ist o cca 1-2 sek dolu... :)BODO:pekny čas,čumel som na vysledky a 2.miesto parada.gratulacia...
![]()
A k tomu nitru- Myslím, že kdyby se na Golfu zvedl výkon o téměř 50% ( těch 100PS nitra ), bude to více, než jedna vteřina.
13,6s není nijak převratný čas ( jsem za něj samozřejmě rád!), aby se z něj pořádným zvýšením výkonu nedalo výrazně ukrojit.
Největší radost mám ale z toho, že jdou časy sraz od srazu pořád dolů.
Snad to vydrží!
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
no z takovyhleho času už se blbě sundavá něco po velkejch kusech. To nitro a o 1sec lepsí čas mi docela sedí. Každopádně to auto mělo jet ve speciálech, protože to speciál je. A nebylo samo. Zajímavy ale je, jak Stingray vždycky říkal, že nejhorší je ten, kdo fouká nitro a tváří se jako extremní tuner motoru a ted jste nam přijeli vytřít zrak ve skupině Diesel do 2500cm s polským ultralightovym specialem, kterej v ty skupine neměl co delat. Skoro stejny časy to jezdilo polakum ne? Sem zvědavej, jak budete dál srážet čas. Ovšem nic to nemění na tom, že čas 12,0xx je totální bomba a gratuluju.
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Velká gratulace bódóvi, já ti před tim startem řikal, že už se to musí zlomit a to si ani nezahřejval slejky
a i ostatním gratuluju mám pár videí jen kabel bůh ví kde, ale budu se to snažit co nejrychleji dodat, mně ty nájezdy na ten start přišli nějaký divoký, protože mi jsme s alesshim čekali dost velkou dobu v řadě a pak to pustili a hned skoro na start
no meli v tom bordel jako prase, organizace uplne hruza, porad sem nekde cekal jak trotl a kdyz jsem dojel oba sprinty, jeden mi rek at se vratim dopredu a objedu to a kdyz jsem prijel dopredu, div me neserval co tu jako delam, at to otocim a jedu zpatkytomáš karbus píše:Velká gratulace bódóvi, já ti před tim startem řikal, že už se to musí zlomit a to si ani nezahřejval slejkya i ostatním gratuluju mám pár videí jen kabel bůh ví kde, ale budu se to snažit co nejrychleji dodat, mně ty nájezdy na ten start přišli nějaký divoký, protože mi jsme s alesshim čekali dost velkou dobu v řadě a pak to pustili a hned skoro na start
btw : to Lupo jelo hezky, ale jak uz bylo receno, auta, ktery maj misto oken buh vi co, misto plechu buh vi co, vyfuk tazeny vnitrkem, dute dvere a dalsi a dalsi SPECIALNI upravy nema v tyhle kategorii co delat, to si pak kazdej muze postavit motokaru, zaplatit si SPZky a bude jezdit za 10sec sprint a bude se kasat jak vsem natrhnul ...
me to zrovna tolik netrapi, ale kdyz nekdo nasype do svyho autaku 100 litru za upravy, a je opravnene v dane kategorii a pak prijede nekdo s podobnym specialem, asi bych byl docela nastvanej a pri snaze toto auto preradit ti poradatel rekne : muzu ti na to rict svuj nazor, ale nic to nemeni na tom, ze Lupo a fabie zustanou kde sou ... trosku smutne ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
no bylo to strasny
Bodovo raketa fakt supr
Ja sem si teda na ostry radsi netroufl , precejenom posledni misto muze mi kazdej
Jinak super jen mirne zklamani kdyz jsem parkovat vedle nejakyho "tuning klubu" tak mi ve spani napsali kraviny na skla a ukradli majak
, vedet presne kdo to byl tak vemu poradnou rouru nacpu jim to do stanu a trosku to zaturuju 

Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI 
co se tyce me, mam na to stejnej nazor jako flekyc, to auto byl naprosto bez diskuzi zavodak (ti co jej videli, mohou potvrdit) a ne auto pro bezny provoz (prestoze ma platnou STK), stejne tak plastova Fabie na 3.miste! takze srovnavat se s EVO, STI a dalsimi diesely, se kterymi jejich majitele bezne cestuji je trochu MIMO!
a dalsi vec je, ze nam slovaci ukazali zatim velky prd, kdyz si jen zakoupili special od Polaku, kteri s nim jezdili stejne casy! jim patri za toto dilo obdiv! takze az Lupo zajede cas 10 - 11s, pak lze uznat castecnou miru zasluhy nasim byvalym sousedum! 
Díky všem za gratulace
a hlavně panu vedoucímu za mistrovské čipnutí!
Těch 13,6s hranice nebyla.
A přes 120km/h už bych se prokluzu nebál. 100PS navíc by čas Lupa dost dotáhlo.

Já neumím rozjezdy, někdo jiný by se Zlatkou ještě pár desetin srazil.bodo,ja som videl v pieštanoch,ked lupo išlo ozaj bez nitra a čas 13,2 sek.potom s nitrom 12,3sek.tych 100 hp je len odhad toho nitra ,zhruba... ale keby si pridal cca 100 HP,už by si to asi o moc tažšie preniesol na cestu.LUpo 4krat4 hrabe este aj na dvojke.ono najviac ziskava na starte,čiže trakcia...
Těch 13,6s hranice nebyla.
A přes 120km/h už bych se prokluzu nebál. 100PS navíc by čas Lupa dost dotáhlo.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®