Stránka 10 z 12

Napsal: 05 zář 2007, 18:24
od BH motor
dlhsie sledujem tuto diskusiu ako nestranny pozorovatel. Konkurovat lupu ako bezny uzivatel nabitej oktavly na 210 ps sa asi neda. Takze sup do specialov. Lenze tuna je dalsia vec. ako moze lupo konkurovat 8 litrovemu 10 valcu s kompresormi hadam aj v kufri ? asi nijak. takze bud bude kategoria diesel special alebo asi nema tato polemika zmysel. Moj nazor.

Napsal: 05 zář 2007, 19:16
od Bóďa
Chyba byla, dělat z Lupa sériové auto ( to s tou technickou a tak ).
Tohle auto by si nikdo netroufnul schválit do provozu. A podle mne to je čistokrevný dragster. Ale pro zařazení do speciálů nejsem. Byl to soupeř jako každý jiný a tentokrát lepší.
Jenom běda, jestli mi ty dva body do Drag Cupu budou na konci sezóny chybět! :x (noteeth) To si dělám samozřejmě srandu. ;)
Minulý rok se taky pár lidí rozčilovalo kvůli starým G2 apod, že to bude ve speciálech, bla, bla, bla. To jsem byl vzteklej zase já, i když měl Zlatku ještě mvolesko. A jak si teď vesele jezdí ještě více "nesériová" auta. :)
A věřím, že příští rok to nebude jiné.
Takže Bratia: Války mezi námi jedině ty Mimoňské! :D
A buďte si jistí, že kdybych se vytasil s nitrem první třeba já, keců by kolem toho byla taky hromada.
Tak ať žije nafta, ať žije diesel, ať žije Dieselpower!!! (LOL)

Napsal: 05 zář 2007, 19:32
od cupra
chalani som rad,že diskusia prišla k takemuto priatelskemu zaveru...hoci nie je vyriešene ako budu delene kategorie na buduci rok,ale BH ma celkom dobry napad na kategoriu special diesel,tam by boli dieslove auta,tie do ktorych sa motor a podvozok,ktory je v nich v serii nedava,hoci tych aut nieje moc,ale mozno sa začnu robit a je jedno či budu mat špz alebo nie...(podotykam moja uvaha)... :)ak ma niekto ešte lepsi napad nech napiše,spoločnymi silami možno aj vychodisko najdeme... ;) :)

Napsal: 05 zář 2007, 19:37
od Stingray
Najprv treba popremyslat či to ma zmysel lebo aut na sprintoch je velmi málo........a ak aj su tak jazdia na medzinarodne bodované sprinty a tie su v nasej blizkosti len v Madarsku, Polsku, Nemecku takze najprv viac aut az potom ma zmysel delit na kategorie lebo inak sa moze stat že LUPO vyhra svoju kategoriu aj ked ho budete rucne tlacit az do ciela.....ak nema s kým jazdit tak musite akceptovat že je v dizloch, aj v EU sprintoch sa dizle zatial pocitaju bez koeficientu

Napsal: 05 zář 2007, 19:49
od Blah

Napsal: 06 zář 2007, 09:44
od Kec
JJ,lupo. Akorát ještě poláku a myslím že bolo bez nitra.

http://www.tdi-tuning.pl/samochody/stre ... asters.htm

Napsal: 07 zář 2007, 06:36
od JasteR
No dal bych to s Nitrem do kategorie 2500+ pokud je to 1,9tka ...stejne jako u benzinaku alespon takhle, pac se srovnava nesrovnatelne ...zajimal by me spis souboj Lupo bez nitra s tema (220 - 230 PS ) ...

Napsal: 07 zář 2007, 08:05
od warhead_cz
jojo to by bylo asi tesny s Bodou :) ale myslim ze by vyhralo ;)

Napsal: 07 zář 2007, 09:43
od crossic
JJ vyhrálo by to...Bóďova zlatka má pořád dost kilo nadváhu oproti Lupidlu

Napsal: 07 zář 2007, 13:40
od cupra
crossic píše:JJ vyhrálo by to...Bóďova zlatka má pořád dost kilo nadváhu oproti Lupidlu
podla ich časov by bol rozdiel asi0,6 až 0,7 sek...pre LUPO...myslim že vaha nie je medzi moc rozdielna...BODA najviac straca na trakcii... ;)
inač do Koprivnice nikto nejede?ja aj s kamosmi ano... ;)

Napsal: 07 zář 2007, 19:53
od Bóďa
cupra píše:
crossic píše:JJ vyhrálo by to...Bóďova zlatka má pořád dost kilo nadváhu oproti Lupidlu
podla ich časov by bol rozdiel asi0,6 až 0,7 sek...pre LUPO...myslim že vaha nie je medzi moc rozdielna...BODA najviac straca na trakcii... ;)
inač do Koprivnice nikto nejede?ja aj s kamosmi ano... ;)
Zlatka nemá ani tunu, takže tak metrák rozdíl k dobru ( jestli je opravdu Lupo takovej cvalík, jak se píše ) a kdyby to řídil někdo, kdo umí rozjezdy, pěkně by si polepšil.
Druhou jízdu v Mimoni jsem jel s horkou vodou v cooleru ( takže vlastně bez něj ) a díky trochu lepšímu rozjezdu nebyla ani o desetinu horší, než ta první... A s intercoolerem by byl čas rozhodně lepší. :)

Napsal: 07 zář 2007, 21:10
od cupra
Bóďa píše:
cupra píše:
crossic píše:JJ vyhrálo by to...Bóďova zlatka má pořád dost kilo nadváhu oproti Lupidlu
podla ich časov by bol rozdiel asi0,6 až 0,7 sek...pre LUPO...myslim že vaha nie je medzi moc rozdielna...BODA najviac straca na trakcii... ;)
inač do Koprivnice nikto nejede?ja aj s kamosmi ano... ;)
Zlatka nemá ani tunu, takže tak metrák rozdíl k dobru ( jestli je opravdu Lupo takovej cvalík, jak se píše ) a kdyby to řídil někdo, kdo umí rozjezdy, pěkně by si polepšil.
Druhou jízdu v Mimoni jsem jel s horkou vodou v cooleru ( takže vlastně bez něj ) a díky trochu lepšímu rozjezdu nebyla ani o desetinu horší, než ta první... A s intercoolerem by byl čas rozhodně lepší. :)
som zvedavy ked na buduci rok fouknes nitro... :-D čo sa tyka trakcie aj keby bol sebe lepsi sofer(nato sa moc nevyhovaraj,neverim tomu,že si až taky slaby...)tak asi budes tahat za kratsi konec,Lupo ma vyhodu styrkoly,jedine aj ty pripojit nejake syncro...inač v pištanoch na zraze bola G 2 syncro 2,8(alebo 2,6)neviem a jeho to hodne slušne,okolo 14 sek... ;) koprivnice zajtra nič? :(

Napsal: 08 zář 2007, 05:03
od Bóďa
Pořád je to hodně o váze. Čtyřkolka je rychlejší na startu, ale pak každou doháním ( nebo doženu (noteeth) ).
A na rozjezdy slabý jsem. To není výmluva, ale doznání. :D
A start je ze všeho nejdůležitější. Když se čímkoliv zdržíš při nízké rychlosti, znamená to obrovskou ztrátu.
Nezatracujte ještě předokolky... :)
Kopřivnice je trochu z ruky a stejně by tam Lupo bez nitra nejelo, takže žádné lákadlo. :)
Dusno bude za pár hodin v Blatné, tam asi dorazí česká "špička". :)
Polo, mvolesko, Čajíček. :(

Napsal: 08 zář 2007, 10:46
od Blah

Napsal: 08 zář 2007, 20:10
od cupra
BODO jak si dopadol?ake casy?mna strašne zaujimaju časy...potom mam akože prehlad... (noteeth) vieš aj stranku na akej su?predem diky... ;) inač ja dnes na fataku na 200 m v koprivnici 11,46 sek...spokojny tak na polovicu...inac na 3.miesto mi chybali 3 desatiny... :( inač zraz v pohode,ked sa zacalo sprintovat aj slnko vyslo a trat uschla... :)