Hovorím, že to nieje zlé, ale keď si zoberieš, že ja mám pri 3400ot., skoro 380Nm a to mám max. točák o 50 menší a výkon niekde inde. Alebo som to porovnával s ORS2 , tam sa mi to páčilo, ako to drží točák, každopádne mi môžeš na šprintoch zavariť...riki18 píše:Branislav Farkaš píše:Riki, gratulujem k pokoreniu 200 koňovej hranice, škoda, že ten točák tak veľmi padá, aj tak to musí ísť dobre. Na akých kolesách to bolo merané, 60PS strátový výkon nemá ani Forgi na 4-kolke.
Ivo sa ponahlalklasika 225 17 45 ale mam tam 2.5 prevodovku, na 1.9 to bolo cca 43k strata... Ide to pekne
Zober si ze este pri 3400 je 400 krutak
To nie je zle.
Diskuze ke grafům z brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Naposledy upravil(a) Branislav Farkaš dne 12 čer 2009, 21:41, celkem upraveno 1 x.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Soft predtym bol inak ale dal som AL vstreky...mozno ked bude cas a pojdem okolo profi sa to upraviBranislav Farkaš píše:Hovorím, že to nieje zlé, ale keď si zoberieš, že ja mám pri 3400ot., skoro 380Nm a to mám max. točák o 50 menší, alebo som to porovnával s ORS2 , tam sa mi to páčilo, ako to drží točák, každopádne mi môžeš na šprintoch zavariť...riki18 píše:Branislav Farkaš píše:Riki, gratulujem k pokoreniu 200 koňovej hranice, škoda, že ten točák tak veľmi padá, aj tak to musí ísť dobre. Na akých kolesách to bolo merané, 60PS strátový výkon nemá ani Forgi na 4-kolke.
Ivo sa ponahlalklasika 225 17 45 ale mam tam 2.5 prevodovku, na 1.9 to bolo cca 43k strata... Ide to pekne
Zober si ze este pri 3400 je 400 krutak
To nie je zle.
To mi nepomoze ani sa dobre predtym vys.... 
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
To asi nie, skor v TN potom. Podla GTX som mal 7,3 na 100Branislav Farkaš píše:Však uvidíme v PN, snáď dám Ibizku do vtedy do formy...
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Však ono to přijde, třeba teď odchází spojka - klouže, takže to je první věc na pořadu, a pak mám jen 10mm pístekJim píše:miš: to máš nějaký "mírný" chip? z této konfigurace bych osobně chtěl víc koní...
Je to víceméňě "bez kouře"
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
A ten mírnej kouř je v celym spektru otáček? Jak se s tim jezdí třeba po městě...? Jinak ten krouťák si myslim že je hodně slušnej.miš píše:Však ono to přijde, třeba teď odchází spojka - klouže, takže to je první věc na pořadu, a pak mám jen 10mm pístekJim píše:miš: to máš nějaký "mírný" chip? z této konfigurace bych osobně chtěl víc koní...![]()
Je to víceméňě "bez kouře"
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Kouř prakticky žádný, Reesha se mu bráníMarkus01 píše:A ten mírnej kouř je v celym spektru otáček? Jak se s tim jezdí třeba po městě...? Jinak ten krouťák si myslim že je hodně slušnej.miš píše:Však ono to přijde, třeba teď odchází spojka - klouže, takže to je první věc na pořadu, a pak mám jen 10mm pístekJim píše:miš: to máš nějaký "mírný" chip? z této konfigurace bych osobně chtěl víc koní...![]()
Je to víceméňě "bez kouře"
Krouťák si myslí taky hodně hezký, na autě je spousta dobrých úprav které snesou až až, ale jsem zatím omezen VAčkem a čerpadlem
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Tak kouř taky nemusim, mě by se líbilo kdyby to tak do 2500 ot. nekouřilo vůbec. Pošetřila by se spojka a ve městě by člověk aspoň nedělal bordel. No a nad 2500 s mírnym kouřem. Když už člověk platí za díly tak ať to jede

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm