bublinky v naftě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No takže ranní start tak na druhé protočení motoru, každopádně na drc jak to staruje teplé to nebylo.Ujel jsem asi 10 km a mrknul na průhlednou hadičku - bubliny tam nebyly, ale po chvilce začaly jít.Pak zase chvíli bez bublin - a zas bubliny.
Teď přes zimu už to asi nebudu řešit, šlo mi hlavně o padání nafty a doufám že zpětné ventily co jsem instaloval to vyřeší nebo pomůžou.
Evidentně to vzduch ale někde přisává a pátrat budu až se oteplí.
Jinak auto jede normálně, i pod plným plynem delší dobu.Starty na drc kromě toho prvního když stojí přes noc.
Teď přes zimu už to asi nebudu řešit, šlo mi hlavně o padání nafty a doufám že zpětné ventily co jsem instaloval to vyřeší nebo pomůžou.
Evidentně to vzduch ale někde přisává a pátrat budu až se oteplí.
Jinak auto jede normálně, i pod plným plynem delší dobu.Starty na drc kromě toho prvního když stojí přes noc.
No jak to tady tak ctu,tak se musim taky mrknout na to sitko a ventilky do nadrze.Stava se mi totiz,ze kdyz pridam vice plynu pri predjizdeni,tak kolem 3000 otacek mi motor jakoby na 2 vteriny ochabne,ztrati tah a pak zase zabere,toto se opakuje nekolikrat.Do nouzaku jako takoveho to nepada..Mam prave pocit jakoby tomu chybela nafta..Dela to jen pokud dam fakt hodne plynu,pokud pridavam postupne,tak to neudela a vytocim to az do 4000 ot- vice to netocim,ale slo by to..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Tak jsem objevil příčinu špatných ranních startů :
Píšu proto aby jste věděli na co se také zaměřit.
Vyšrouboval jsem všechny žhavičky, napojil je k přívodnímu kabelu a ukostřil.Pak jsem odpojil čidlo teploty motoru a otočil klíčkem.Výsledek: Svítila jenom jedna ( jsou nové ), takže mám v pr. ten přívodní kabel co se na žhavky napojuje.Má roztřepené konce a uvnitř bude přerušovaný.Zkoušel jsem s ním hýbat a prostříkal kontakty uvnitř a po dalším testu už svítili 2 žhavky.Takže mám objednaný nový za 1250,- Kč a doufám že tím bude problém vyřešený. Případnou vadu nových žhavek jsem otestoval tak že jsem postupně všechny napojil ke konektoru, který je funkční ...
Píšu proto aby jste věděli na co se také zaměřit.
Vyšrouboval jsem všechny žhavičky, napojil je k přívodnímu kabelu a ukostřil.Pak jsem odpojil čidlo teploty motoru a otočil klíčkem.Výsledek: Svítila jenom jedna ( jsou nové ), takže mám v pr. ten přívodní kabel co se na žhavky napojuje.Má roztřepené konce a uvnitř bude přerušovaný.Zkoušel jsem s ním hýbat a prostříkal kontakty uvnitř a po dalším testu už svítili 2 žhavky.Takže mám objednaný nový za 1250,- Kč a doufám že tím bude problém vyřešený. Případnou vadu nových žhavek jsem otestoval tak že jsem postupně všechny napojil ke konektoru, který je funkční ...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02 črc 2008, 18:30
- Bydliště: Příbramsko / Berounsko
Co se týče odstranění bublin / dutin v přívodu paliva, nejlepším řešením je sací koš s el.podávacím čerpadlem z 1.9 TDI PD a palivový filtr s výměnnou vložkou (tuším UFI ze Superba). Čerpadlo se spíná (samozřejmě přes relátko) od ventilu přívodu paliva na vstřikovacím čerpadle. Instalace zabere max.den práce. Jezdím na doma vyrobený meřo a než jsem to tahkle udělal, neustále jsem řešil bublinky v palivu a vynechávající motor v zátěži. Od té doby a ujetých cca 50k km není v hadičce ke vstřikovacímu čerpadlu ani bublinka.
Caute chlapi,som tu nový tak za prípadné chyby sa ospravedlňujem,prečítal som si celú tému mám golf IV 1.9tdi 81kw r.v 98 a mám tiež problém bubliny,dokonca pred výmenou filtra pena,ale po výmene filtra už mi auto počas jazdy zhasne a ne a ne naštartovať,až po asi minúte tocenia horko ťažko chytí a po chvily jazdy opäť zhasne,mal som vytiahnuty saci kôš precistil som ho od takzvaných soplov a prefukal kompresorom hadice uz neviem ešte som čítal ze je dobré prevrtat spätný ventil na koši ako viem kde je ale neviem kde ho prevrtat,nechcem niečo pokaziť preto sa radšej opytam,pozeral som aj všetky videá,ale nevšimol som si tu nikde ze niekomu auto za jazdy skapalo a ďalej už nešlo naštartovať,filter je nový aj gumicky na nom tak už mi iné neostalo ako sem napísať,ešte jedna vec akonáhle auto skapalo tak ta priesvitna hadica bola prázdna...za každú radu vopred ďakujem. Peťo
PS: auto pred výmenou síce ťažko štartovalo ale nikdy neskapalo
Foto sacieho koša mám taký dojem ze dole ma byť nejaky tesniaci krúžok nie?
http://www118.zippyshare.com/v/2UnVndSX/file.html
PS: auto pred výmenou síce ťažko štartovalo ale nikdy neskapalo
Foto sacieho koša mám taký dojem ze dole ma byť nejaky tesniaci krúžok nie?
http://www118.zippyshare.com/v/2UnVndSX/file.html
zdravím.. tak mě taky doběhl problém s bublinkama...octavia 1.9tdi AGR.. na volnoběh ani bublinka a když dám cca 2tis tak už to tam hezky lítá.. auto netáhne tak jak táhalo.. z ničeho nic auto jezdilo max 110 ... vyndal jsem palivák a byl skoro prázdný.. dal jsem teda nový. auto se už rozjede na 150 ale pak končí... od 120 jde do 150 to jde hodně pomalu.. vůbec se tomu nechce točit když mám podlahu.. sací koš jsem měl venku a dole v sítku byly nejaké cucky ale né tolik aby to omezilo přívod paliva... takže mohl by to dělat ten zpětný ventilek na výstupu ze sacího koše? pročítal jsem forum a jedni říkají provrtat a druzí zase že to tam musí být.. jak teda? mužu ho vrtnou a je šance že to bude tím? díky.
Pokud máš VAG, tak je nejjednodušší překontrolovat "průchodnost" přívodního palivového vedení /od nádrže až po čerpadlo/ pomocí něj. Naloguješ si blok naměřených hodnot č.4 při plné akceleraci. Bude-li skutečný předvstřik /3.pole/ zhruba stejný jako požadovaný /2.pole/, tak má motor dostatek paliva i při bublinách nebo dutinách v průhledné hadičce před čerpadlem. Bude-li skutečný předvstřik menší o více než 5°, pak se do čerpadla dostává méně paliva a motor by pak mohl ztrácet výkon.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka: VAG jsem měl ale po upgade na win7 už mi nejde rozchodit takže jím už nedisponuju.. v práci máme texa ale nevím jestli mi vyplivne i live data o předvstřiku, al emužu zkusit.. jinak to auto asi poslední měsíc je celkově v otáčkách línější a nechce se mu. vyměnil jsem palivák který byl kupodivu skoro bez nafty (vytakla necelá decka) a jindy býval při výměně skoro plný. a v té průhledné hadičce od filtru ty bubliny níkdy nebyly a ted to tam lítá jako korálě když se vytočí na 2tis.... jo a má to chip.
Tak to vyzkoušej jinak. Přidrátuj si do motorového prostoru petku s čistým ! palivem a průhlednou hadičkou to napoj přímo na čerpadlo. Pak vyzkoušej jestli to pojede správně. Pokud ano, je chyba v přívodním pal. vedení. Pokud to také nepojede dobře, tak musíš problém hledat jinde než v pal. vedení.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip