Bionafta (směsná nafta) a motory PD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

podle me, pokud funguje vlastni funkce zhavice, tak staci jen vydelat, osmirglovat od bordela a vratit...a jede se dal.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33577
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

deflector píše:podle me, pokud funguje vlastni funkce zhavice, tak staci jen vydelat, osmirglovat od bordela a vratit...a jede se dal.
až ho vyndá tak zkus připojit na 12 V před osmirglováním od bordelu to jsi asi nikdy nedělal co ? miloš
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

milosi, asi si spatne cetl muj prispevek..ja psal "pokud funguje" nechtel sem rozepisovat co vsechno musis delat pro to aby si to zjistil..
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

dobre a môže mi tu konečne niekto odpovedať ako a cez kt. kanál vo VAGu to mám nastaviť a aké hodnoty? (hm)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

v motoru kanál 12, nastav co nejmenší hodnotu vezme, neboj, nic se neodpálí, já to mám na max a jak jsem psal, najeto 333 tis a žhavky původní
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

MirekX píše:v motoru kanál 12, nastav co nejmenší hodnotu vezme, neboj, nic se neodpálí, já to mám na max a jak jsem psal, najeto 333 tis a žhavky původní

diki moc!!!!ja mám nalietané 192 000km a tiež origo žhaviče , tak som sa bál že už nevydržia ale ked píšeš že je to v pohode , tak OK, a keby dačo, tak nové nestoja až tak veľa:D
inak aký rozdiel si pocítil ked to je na max? v čom vidíš výhody?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jednoznačně lepší starty, normální nastavení při plus 20C moc nežhaví a při startu to dost zahulilo modře a motor těch pár prvních otáček šel trochu nepravidelně. Při současným nastavení na max to dnes ráno při teplotě 22C žhavilo cca 3 vteřiny (kontrolka) a start na brnk téměř bez kouře. ale jezdím na 100% Meřo (ekonafta unicorn) možná už je třeba trochu horší komprese nebo něco, není ten můj motor už žádnej mladík :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

inak robil si to cez prispôsobenie , zákl. nastavenie alebo...? lebo ja mám len sratú 304 a cez to to zase nejde:((( budem museť behnúť za mechanikom čo má origo,.D
inak vidím že máš tiež PD a jazdíš na "olej" upravoval si si nejako niečo? či len leješ a hotovo? lebo ja síce dávam 10 litrov nafty, 30 oleja (kvalitne prefiltorvaný) + 2 litre benzínu a VIF ale riešim to aby to nebolo také husté, tak reku okrem tých žhavičov či si ešte niečo menil? pridával další filters predohrevom a pod:DDD
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

takže som sa rozhodol, že dám ešte pred klasický naftový filer , taký zo renaultu čo je vyhrievaný vodou, a preto sa chcem spýtať že na akú teplotu cca dokáže ohriať ten olej? lebo voda má dosť stupňov a zase nechcem aby to bolo ohriate na 80 stopňov:DDDD tak len či náhodou neviete na koľko stupňov to ohreje
mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

Příspěvek od mito85 »

no tak další poznatok: pokial som tam mal oba filtre tak to išli ako ked dáte chlapovi na hlavu igelit a utekaj, takže veľmi slabo, proste malo problém pretlačiť palivo cez oba filtre:( (vzduchový filter je nový FIAMči ako sa to volá), tak som tam nechal len ten vodou ohrievaný od renaultu a krásne to ohrievalo, ale išiel som včera do chonbrunnu tak som prešiel 420 km a spozoroval toto: auto má menší výkon aj zrýchlenie a väčšiu spotrebu, akoby tento filter od renaultu mal inú priepustnosť alebo čo :D (vložka je nová), a ešte k tomu: so starým filtrom mi kontrolka ASR vyblikla len ked som išiel cca 120-130 km (taký obmedzovač) (LOL) a inak ked som išiel normálne tak mi svietila len elekt. motora a ked sa ohrial olej tak ani tá, ale s týmto filtrom mi svietia obe kontrolky a to mermanentne a to je ohriate všetko, teplota vody je v normále, takže tam dám asi ten starý filter a budem museť pošpekulovať ako pokombinovať výhody jedného a druhého:D

PS: inak čo všetci z tohoto oddelenia išli na dovolenky alebo čo? ved tu skapal pes s príspevkami a odpovedami:((
marda007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 08 říj 2010, 20:21
Odpovědi: 0

Fabia 1.9 Tdi

Příspěvek od marda007 »

Zdravím,
mám fabii 1.9 Tdi, 74kW, r.v.: 2001. Zvládně jezdit na směsnou naftu (SMN 30). Pokud ano, na co bych si měl krom filtrů dávat pozor? jde mi spíš o zkušenosti..kdo, jak dlouho na to jezdí, jaký závady se objevují.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33577
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Fabia 1.9 Tdi

Příspěvek od slovacek.milos »

na co bych si měl krom filtrů dávat pozor?


dávej si pozor aby jsi se bevyboural ;) miloš
marda007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 08 říj 2010, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od marda007 »

:-) trefná odpověď ..Nicméně by tento motor s tímto druhem paliva mít problémy neměl, že?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33577
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

marda007 píše::-) trefná odpověď ..Nicméně by tento motor s tímto druhem paliva mít problémy neměl, že?
se podívej na říspěvky mirek x ten má s pédéčkem snad 3OO tisíc miloš
marda007
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 08 říj 2010, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od marda007 »

Děkuji :)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“