http://www.drogeriemartina.cz/technicka ... 38796.htmlMiroslav Tuček píše:Chlapi omlouvám se ale jaké je přesné označení toho ředidla do nafty bezaromatu a kolik toho dávat? Dík
třeba deci na nádrž
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
http://www.drogeriemartina.cz/technicka ... 38796.htmlMiroslav Tuček píše:Chlapi omlouvám se ale jaké je přesné označení toho ředidla do nafty bezaromatu a kolik toho dávat? Dík
já právě jen nechápu když si koupíš JTD namícháš eko s naftou jedna ku šesti a ušetříš na nádrži 63 korun co ti to přinese, jestli ti to stojí za to, se nějak nervovat kvůli třem stovkám, za pět tisíc km,sikin1987 píše:to neni pokec! to je navazeni se do me a nechapu duvod. Jasne ze se snazim usetrit. Kolikrat nemma vubec peknou spotrebu i kdyz mam diesel. A nechci jezdit za 2kc na kilak.Ale to je jedno. takze ten bearomatik tady dova do CR kdo z vas?
ježiš promin sikinsikin1987 píše:ja nejsem skin!!!!
raci si nebudu zakladat movy vlakno mam s tim spatny zkusenosti nevim jaci jsou zde admini.No ja bych ted taky rad nasel palivo po kterem bude muj motor fakt nejvic kultivovany. nejvic to bylo znat po Verve. samzrejme ta cena je jinde,ale kdyby tio tolik nevibrovalo,tak si priplatim.
Jinak kluci rikaji ze prave na bionaftu se motor zklidni,
Zatuhnout ti to může leda v zimě když sou tuhé mrazy, tak to tam prostě přes zimu nelej. Od jara do podzimu je to bez problémů, občas je dobré vyměnit palivový filtr, především pokud auto před tím jezdilo roky na scheisse naftu z českých tankstellen, páč metylester rozpouští nečistoty.sikin1987 píše:ale jo ja bych to tapm pral,ale nejvetsi hrozba je ze kdyz to treba nezredim a dam cistou Mero,tak me to muze fakt zatuhnout a vse ucpat. Ja jezdim vice autama a nekdy ho vubec neporebuju,protoze praci mam pod barakem a dalsi prace z domu nebo vedle:)O tom ze to lip maze a m a vetsi cetanove cislo sem cetl. vcera uz se projevilo namichani a auto prestalo smrdet a je jakoby kultivovanejsi.