zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Tak ako majstri, Brouk T5, tRpaslik, Tomiisp... prisli ste na nieco nove, co by pomohlo rozbehat TTC a Telestart T90..? Diky za info ;)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

info zatial ziadne, neviem ako BroukT5...ale ked sa na tieto vsetky problemy pozeram, vychadza mi najjednodchsie riesenie - urobit klon TTC RJ, problem to nie, akurat by to chcelo jednu TTC(nie Z) RJ bez CANu, proste standardnu Wbus TTC RJ a okopat :) suciastky su tam viacmenej bezne dostupne (procesor je otazny) a plosak nie je problem, to sa da tak za 1-2dni previest do schemy a spatne na plosak za dodrzania rozmerov a polohy konektorov.... len najst tu RJ a niekoho kto by ju bol ochotny pozicat :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

No tak uz iba najst toho dobreho cloveka, ktory by nam pozical RJ na kopirovanie... pepem, naslo by sa prosim ta nieco u teba na kopirovanie..? TTC bez CANu... diky ;)
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 05 lis 2010, 12:35

Příspěvek od tRpaslik »

No ja jsem skoncil na tom UEHFL. Jeste zkusim napsat primo do Webasta.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

tRpaslik píše:No ja jsem skoncil na tom UEHFL. Jeste zkusim napsat primo do Webasta.
ja myslim ze tam ani tak nebude zavada to UEHFL, ale to ze ti to pisalo tu F0 chybu...a asi sa ti po niekolkych pokusoch zablokovalo...je niekde tusim navod na to ako to odblokovat po niekolkych neuspesnych pokusoch o start..

Kód: Vybrat vše

Heater Lockout Reset Procedure
The BlueHeat is designed with a lockout safety feature built into the control unit. After 3 consecutive unsuccessful
startup attempts, the heater will lock itself out from any further start attempts. The heater may also enter the
lockout mode after experiencing an overheat condition.
Reset Heater “Lockout” mode by performing the following procedure:
1 Ensure timer or switch is in the “OFF” position. Turn timer or switch to the “On” position. Remove main fuse
F2 (20 Amp), reinsert after 5 seconds.
2 Cycle timer or switch off and then back on once more. Remove fuse F2 once again and reinsert after 5
seconds. Heater should attempt to start after inserting fuse.
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jinak v tomto manualu na Webasto.cz je to odblokovani taky (cesky)

je to manual ktem hranatejm hodinam

http://www.webasto.cz/navody/media/osob ... tt_c_e.pdf
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

avatar píše:jinak v tomto manualu na Webasto.cz je to odblokovani taky (cesky)

je to manual ktem hranatejm hodinam

http://www.webasto.cz/navody/media/osob ... tt_c_e.pdf
zaujimave je ze po anglicky je to treba najskor zapnut a potom vybrat poistku...a po cesky najskor vybrat poistku a potom zapnut :)
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

no ja ja sem to celt stou pojistkou tak sem si vzpomel ze sem to cetl uz cesky vtom navodu. nesrovnaval sem to


jinak ja uz mam v aute i jehlu v nadrzi zitra si zvednu auto na jesterce a dam hadicku a konecne to vyzkousim v aute )))
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

ale v podstate tam ide o to iste, lebo to treba opakovat, takze zasa to pokracuje odpojenim poistky ako v tom ceskem manualu :)
tak nech ti to dobre maka ;) aspon niekomu sa zadarilo..
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 05 lis 2010, 12:35

Příspěvek od tRpaslik »

Vyzkousim to az zitra ale je mi divne jestli je opravdu jen zamcena ze diagnostika tuto chybu neumi zresetovat. :?
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 05 lis 2010, 12:35

Příspěvek od tRpaslik »

Tak houby nepovedlo se mi to vymazat. (wallbash)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Takze vse sem namontoval ale mam asi problem....

Problem kterej jsem mel i pred tim a to je nedostatek proudu proto se chci zeptat na toto


do webasta vede 12,3V (to co mam na baterce) ale kdyz to pripojim na diagnostiku tak mi to ukaze jen 9,5 nekdy 10,5 proste o dva volty mene

samozrejme pak mam docela problem webasto nastartovat kdyz mi proud klesne pod 9 V na 8,8 V

takze se ptam jak to mate vy to co vam ukazuje na diagnostice to mate i na baterce ??? nevim co stim asi ta jednotka webasta je KO.....

nevim kde hledat chybu vse sem prosel nikde zadnej drat neni skriplej ci spatnej spoj.... takze typuji ze jedine ta jednotka to nejak neumi spravne zjistit a tak mi to ukazuje jen 9,5-10,5 V misto 12,3-12,5

jedine jak to stoupne je nastartuji auto ale do webasta jde jen 11,5 misto 14V ....

proste nekde se mi ztraci 2 V (v RJ webasta protoze do nej jede to co je na baterce kabely jsem kontroloval

problem je ze to ukazuje stale malo i kdyz jsem pripojen jen na diagnostiku podle me by to melo ukazovat to same co je na baterce maximalne o par desetinek min......

bu tam je nejakej testovac kterej blbne nebo to horsi RJ je v pr... a musim koupit jinou nebo jine webasto.. coz bude docela blbe....
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

avatar píše:Takze vse sem namontoval ale mam asi problem....

Problem kterej jsem mel i pred tim a to je nedostatek proudu proto se chci zeptat na toto


do webasta vede 12,3V (to co mam na baterce) ale kdyz to pripojim na diagnostiku tak mi to ukaze jen 9,5 nekdy 10,5 proste o dva volty mene

samozrejme pak mam docela problem webasto nastartovat kdyz mi proud klesne pod 9 V na 8,8 V

takze se ptam jak to mate vy to co vam ukazuje na diagnostice to mate i na baterce ??? nevim co stim asi ta jednotka webasta je KO.....

nevim kde hledat chybu vse sem prosel nikde zadnej drat neni skriplej ci spatnej spoj.... takze typuji ze jedine ta jednotka to nejak neumi spravne zjistit a tak mi to ukazuje jen 9,5-10,5 V misto 12,3-12,5

jedine jak to stoupne je nastartuji auto ale do webasta jde jen 11,5 misto 14V ....

proste nekde se mi ztraci 2 V (v RJ webasta protoze do nej jede to co je na baterce kabely jsem kontroloval

problem je ze to ukazuje stale malo i kdyz jsem pripojen jen na diagnostiku podle me by to melo ukazovat to same co je na baterce maximalne o par desetinek min......

bu tam je nejakej testovac kterej blbne nebo to horsi RJ je v pr... a musim koupit jinou nebo jine webasto.. coz bude docela blbe....
tak len pre istotu, tie svazky pre webasto boli odkud, myslim origo nebo delane ? kde a jak si ho pripichl na 12V a kde kostru ? neni mozne ze by si tam mnel nejaky spatny/zaoxidovany kontakt ? a co pojistky k webastu, jsou origo nebo .. ? skus jeste odpojit napajeci konektor od webasta a koukni na ty dva piny ci nejsou nejak ,,divne,, (pripalene,oxido..) a taky skus napr. pinzetou zavaklat obema pinama ci nahodou neni utrzenej od dosky v RJ... v nejhorsim sundej RJ z webasta a skus kouknout tam ci neni neco ocouzene, nebo ji co nejlepe vyfot a hod sem foto.
jako napeti si promeruje RJ vevnitr a musi sedet s napatim na baterce, ale myslim ze je mala sance aby tam bylo neco sahle tak aby to promerovalo presne o 2V min, i kdyz vse je mozne...
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Ahoj no ono to presne o 2V neni ale zhruba tak mi chybi .. sem si myslel ze to musi sedet s baterkou presne.
+ je pripnute na baterce
- kostra je pripevnena pod kadinkou dolevani chladici kapaliny na tom sroubu vse je utahle hodne.

Kabelovy svazek je origo k tomu pojistky sem se koukal cele sem to prostrikaval promeroval kabely na vystupu do webasta je presne to co je na baterce takze ztrata na kabelech je vyloucena

vse je ve webastu co sem se koukal do diagnostiky tak webasto bylo startovane 118 x a ma natocino 38 hodin ccaa jeste to upresnim

takze podle me je to ve webastu proste to tam nekde promeruje je take zajimave

ze obcas to dava jen 9,5 ale nekdy i 11,5 a to to dokazu nastartovat. Je mozne ze jsou utrzene ty konektory uvnitr a tam to promeruje. No zitra budu elaborovat znovu..

Ze sem si tu RJ nerozdelal ja sem si rikal mrkni na to .... takhle musim vyndat webasto a rozdelat RJ to znamena vypustit okruh ach jo...
pepem
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:06
Bydliště: PN

Příspěvek od pepem »

WTT- device information - parameter minimum voltage treshold
ked je napatie pod je problem
kolko tam nameras naozaj ked bezi?
pepem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“