padající nafta tdi AHF 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

mozes prosim ta odfotit ten spetak?co vsetko si na to potreboval?sustava by sa mala sama odvzdusnit pokial je tesna
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

potřeboval jsem zpěťák nic víc. cena 250Kč foto mi nejde vložit časem doplním
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

a kde si ho vlozil? priemer?odstranil si aj nejaky ventil na sacom kosi?dakujem
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

misope píše:a kde si ho vlozil? priemer?odstranil si aj nejaky ventil na sacom kosi?dakujem
ne v sacím koši to nejde je to v trubičce a to je součást sacího koše.Nejde to ani vyndat a spravit.Jedině pročistit.Mě to nepomohlo.Přidal jsem nový zpěták před filtr na přívod.Pokud by jsi chtěl foto tak mi napiš do SZ email tady na foru mi nejde fotka nahrát.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

ok posielam ti SZ, ja so mmal tie tsaci kos vonku aj som ho cistil a tak isto aj ventily obidva, ten na privod isiel prefuknut obidvoma smermi takze je vadny, bublinky mi vsak nebehaju iba obcas dve tri prejdu, ale ten spetak zatial dam, dakujem
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

misope píše:ok posielam ti SZ, ja so mmal tie tsaci kos vonku aj som ho cistil a tak isto aj ventily obidva, ten na privod isiel prefuknut obidvoma smermi takze je vadny, bublinky mi vsak nebehaju iba obcas dve tri prejdu, ale ten spetak zatial dam, dakujem
pošlu do emailu jo.No mě taky jako tobě.Sem tam bublinka také uvidím co bude dál..
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

ok dakujem mam to, vyskusam :-) ja som si vsimol ze na volnobehu bublinky nejdu ale ked napriklad zatrasiem s palivovym filtrom trosku tak vtedy prejdu bublinky no a kazde rano si samozrejme najdem v hadicke asi 1cm bublinku
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

misope píše:ok dakujem mam to, vyskusam :-) ja som si vsimol ze na volnobehu bublinky nejdu ale ked napriklad zatrasiem s palivovym filtrom trosku tak vtedy prejdu bublinky no a kazde rano si samozrejme najdem v hadicke asi 1cm bublinku
to mi pomohlo vyměňit termoventil a filtr + spony.Musí to jít z těžka vsadit do sebe ventil filtr.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

no tak uplne tazko tam nejde zasunut ale musim pritlacit
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

ja som vymenil palivovy filter aj ten termoventi s gumickami a stale mi tecie nafta okolo termoventilu. Daval aj origo gumicky ani to nepomohlo. Moze byt nejak vadny palivovy filter?..(bosch)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Pokud by byl vadný palivový filtr, tak by kolem termoventilu při chodu motoru žádné palivo téct nemělo, protože je v něm podtlak. Mohly by se pouze tvořit bubliny v hadičce vedoucí k čerpadlu, když by to nasávalo vzduch přes netěsný filtr.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

bubliny sa objavovali ale nechapem preco okolo toho ventila tecie nafta,ked ho daval novy aj s gumickami. Ten filter mi bol podozrivy,ked ho zalieval pred montovanim...velmi pomalicky musel liat naftu cez ten otvor na ventil,akoby by tam nechcela vobec vciest nafta. Do ineho filtra ide to v pohode.
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

prka píše:Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.
Sorry že tu obnovím trocha staršií príspevok, no je mi to stále záhadou. Mám najstarší typ filtra, čo sa šróbuje na prírubu, Passat 1.9TDI AHU, štarty vždy na šupu či zima či leto, po výmene filtra starý filter bol zaliaty asi len do polky naftou, a polka hore čistý vzduch. Normálne to nie je, no riešiť to či nie? Po výmene filtra chvíľu problémy s filtrom, no po opätovnom vybratí a znova nasadení filtra zas pokoj, auto po 2 týždňoch naštartovalo na prvú otáčku a po rozoberaní je ten filter do polky zaliaty. Výkon stále OK, nikdy žiaden problém cukania ani nič podobné. Neriešiť to?
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Dobrá poznámka. Ja som podobný problém vyriešil spätným ventilom na prívode k filtru a od 01.04. štarty na prvý šup....Musím vyriešiť ešte ten vznikajúci podtlak pravdepodobne z nádrže.... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Milosss píše:
prka píše:Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.
Sorry že tu obnovím trocha staršií príspevok, no je mi to stále záhadou. Mám najstarší typ filtra, čo sa šróbuje na prírubu, Passat 1.9TDI AHU, štarty vždy na šupu či zima či leto, po výmene filtra starý filter bol zaliaty asi len do polky naftou, a polka hore čistý vzduch. Normálne to nie je, no riešiť to či nie? Po výmene filtra chvíľu problémy s filtrom, no po opätovnom vybratí a znova nasadení filtra zas pokoj, auto po 2 týždňoch naštartovalo na prvú otáčku a po rozoberaní je ten filter do polky zaliaty. Výkon stále OK, nikdy žiaden problém cukania ani nič podobné. Neriešiť to?
Pokud s tím nemáš problémy, tak to neřeš.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“