Napsal: 16 úno 2012, 20:21
mozes prosim ta odfotit ten spetak?co vsetko si na to potreboval?sustava by sa mala sama odvzdusnit pokial je tesna
ne v sacím koši to nejde je to v trubičce a to je součást sacího koše.Nejde to ani vyndat a spravit.Jedině pročistit.Mě to nepomohlo.Přidal jsem nový zpěták před filtr na přívod.Pokud by jsi chtěl foto tak mi napiš do SZ email tady na foru mi nejde fotka nahrát.misope píše:a kde si ho vlozil? priemer?odstranil si aj nejaky ventil na sacom kosi?dakujem
pošlu do emailu jo.No mě taky jako tobě.Sem tam bublinka také uvidím co bude dál..misope píše:ok posielam ti SZ, ja so mmal tie tsaci kos vonku aj som ho cistil a tak isto aj ventily obidva, ten na privod isiel prefuknut obidvoma smermi takze je vadny, bublinky mi vsak nebehaju iba obcas dve tri prejdu, ale ten spetak zatial dam, dakujem
to mi pomohlo vyměňit termoventil a filtr + spony.Musí to jít z těžka vsadit do sebe ventil filtr.misope píše:ok dakujem mam to, vyskusamja som si vsimol ze na volnobehu bublinky nejdu ale ked napriklad zatrasiem s palivovym filtrom trosku tak vtedy prejdu bublinky no a kazde rano si samozrejme najdem v hadicke asi 1cm bublinku
Sorry že tu obnovím trocha staršií príspevok, no je mi to stále záhadou. Mám najstarší typ filtra, čo sa šróbuje na prírubu, Passat 1.9TDI AHU, štarty vždy na šupu či zima či leto, po výmene filtra starý filter bol zaliaty asi len do polky naftou, a polka hore čistý vzduch. Normálne to nie je, no riešiť to či nie? Po výmene filtra chvíľu problémy s filtrom, no po opätovnom vybratí a znova nasadení filtra zas pokoj, auto po 2 týždňoch naštartovalo na prvú otáčku a po rozoberaní je ten filter do polky zaliaty. Výkon stále OK, nikdy žiaden problém cukania ani nič podobné. Neriešiť to?prka píše:Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.
Pokud s tím nemáš problémy, tak to neřeš.Milosss píše:Sorry že tu obnovím trocha staršií príspevok, no je mi to stále záhadou. Mám najstarší typ filtra, čo sa šróbuje na prírubu, Passat 1.9TDI AHU, štarty vždy na šupu či zima či leto, po výmene filtra starý filter bol zaliaty asi len do polky naftou, a polka hore čistý vzduch. Normálne to nie je, no riešiť to či nie? Po výmene filtra chvíľu problémy s filtrom, no po opätovnom vybratí a znova nasadení filtra zas pokoj, auto po 2 týždňoch naštartovalo na prvú otáčku a po rozoberaní je ten filter do polky zaliaty. Výkon stále OK, nikdy žiaden problém cukania ani nič podobné. Neriešiť to?prka píše:Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.