Stránka 10 z 12

Napsal: 16 úno 2012, 20:21
od misope
mozes prosim ta odfotit ten spetak?co vsetko si na to potreboval?sustava by sa mala sama odvzdusnit pokial je tesna

Napsal: 16 úno 2012, 20:34
od octaviajedna
potřeboval jsem zpěťák nic víc. cena 250Kč foto mi nejde vložit časem doplním

Napsal: 16 úno 2012, 21:03
od misope
a kde si ho vlozil? priemer?odstranil si aj nejaky ventil na sacom kosi?dakujem

Napsal: 16 úno 2012, 21:09
od octaviajedna
misope píše:a kde si ho vlozil? priemer?odstranil si aj nejaky ventil na sacom kosi?dakujem
ne v sacím koši to nejde je to v trubičce a to je součást sacího koše.Nejde to ani vyndat a spravit.Jedině pročistit.Mě to nepomohlo.Přidal jsem nový zpěták před filtr na přívod.Pokud by jsi chtěl foto tak mi napiš do SZ email tady na foru mi nejde fotka nahrát.

Napsal: 16 úno 2012, 21:14
od misope
ok posielam ti SZ, ja so mmal tie tsaci kos vonku aj som ho cistil a tak isto aj ventily obidva, ten na privod isiel prefuknut obidvoma smermi takze je vadny, bublinky mi vsak nebehaju iba obcas dve tri prejdu, ale ten spetak zatial dam, dakujem

Napsal: 16 úno 2012, 21:16
od octaviajedna
misope píše:ok posielam ti SZ, ja so mmal tie tsaci kos vonku aj som ho cistil a tak isto aj ventily obidva, ten na privod isiel prefuknut obidvoma smermi takze je vadny, bublinky mi vsak nebehaju iba obcas dve tri prejdu, ale ten spetak zatial dam, dakujem
pošlu do emailu jo.No mě taky jako tobě.Sem tam bublinka také uvidím co bude dál..

Napsal: 16 úno 2012, 21:28
od misope
ok dakujem mam to, vyskusam :-) ja som si vsimol ze na volnobehu bublinky nejdu ale ked napriklad zatrasiem s palivovym filtrom trosku tak vtedy prejdu bublinky no a kazde rano si samozrejme najdem v hadicke asi 1cm bublinku

Napsal: 16 úno 2012, 21:39
od octaviajedna
misope píše:ok dakujem mam to, vyskusam :-) ja som si vsimol ze na volnobehu bublinky nejdu ale ked napriklad zatrasiem s palivovym filtrom trosku tak vtedy prejdu bublinky no a kazde rano si samozrejme najdem v hadicke asi 1cm bublinku
to mi pomohlo vyměňit termoventil a filtr + spony.Musí to jít z těžka vsadit do sebe ventil filtr.

Napsal: 17 úno 2012, 07:35
od misope
no tak uplne tazko tam nejde zasunut ale musim pritlacit

Napsal: 10 dub 2012, 19:46
od jaro1
ja som vymenil palivovy filter aj ten termoventi s gumickami a stale mi tecie nafta okolo termoventilu. Daval aj origo gumicky ani to nepomohlo. Moze byt nejak vadny palivovy filter?..(bosch)

Napsal: 11 dub 2012, 09:48
od prka
Pokud by byl vadný palivový filtr, tak by kolem termoventilu při chodu motoru žádné palivo téct nemělo, protože je v něm podtlak. Mohly by se pouze tvořit bubliny v hadičce vedoucí k čerpadlu, když by to nasávalo vzduch přes netěsný filtr.

Napsal: 11 dub 2012, 19:53
od jaro1
bubliny sa objavovali ale nechapem preco okolo toho ventila tecie nafta,ked ho daval novy aj s gumickami. Ten filter mi bol podozrivy,ked ho zalieval pred montovanim...velmi pomalicky musel liat naftu cez ten otvor na ventil,akoby by tam nechcela vobec vciest nafta. Do ineho filtra ide to v pohode.

Napsal: 11 dub 2012, 21:15
od Milosss
prka píše:Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.
Sorry že tu obnovím trocha staršií príspevok, no je mi to stále záhadou. Mám najstarší typ filtra, čo sa šróbuje na prírubu, Passat 1.9TDI AHU, štarty vždy na šupu či zima či leto, po výmene filtra starý filter bol zaliaty asi len do polky naftou, a polka hore čistý vzduch. Normálne to nie je, no riešiť to či nie? Po výmene filtra chvíľu problémy s filtrom, no po opätovnom vybratí a znova nasadení filtra zas pokoj, auto po 2 týždňoch naštartovalo na prvú otáčku a po rozoberaní je ten filter do polky zaliaty. Výkon stále OK, nikdy žiaden problém cukania ani nič podobné. Neriešiť to?

Napsal: 12 dub 2012, 06:46
od mauditt
Dobrá poznámka. Ja som podobný problém vyriešil spätným ventilom na prívode k filtru a od 01.04. štarty na prvý šup....Musím vyriešiť ešte ten vznikajúci podtlak pravdepodobne z nádrže.... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45

Napsal: 12 dub 2012, 10:39
od prka
Milosss píše:
prka píše:Ano, hodně rotaček jezdí s bublinami naprosto bez problémů, ale starty nejsou na "drc". Čím více bublin, tím obtížnější start, zejména v zimě. Když na ně nereaguješ, tak se to časem stále zhoršuje a začne Tě to zlobit i v létě/např. když tomu dáš "kládu" na dálnici-začne Ti to pocukávat/. Necháš to tak a pak Ti začne zlobit i volnoběh/nepravidelný běh, zhasínání/ a při akceleraci. Nakonec to vůbec nenastartuješ/padá nafta/.
Sorry že tu obnovím trocha staršií príspevok, no je mi to stále záhadou. Mám najstarší typ filtra, čo sa šróbuje na prírubu, Passat 1.9TDI AHU, štarty vždy na šupu či zima či leto, po výmene filtra starý filter bol zaliaty asi len do polky naftou, a polka hore čistý vzduch. Normálne to nie je, no riešiť to či nie? Po výmene filtra chvíľu problémy s filtrom, no po opätovnom vybratí a znova nasadení filtra zas pokoj, auto po 2 týždňoch naštartovalo na prvú otáčku a po rozoberaní je ten filter do polky zaliaty. Výkon stále OK, nikdy žiaden problém cukania ani nič podobné. Neriešiť to?
Pokud s tím nemáš problémy, tak to neřeš.