Jak jede budoucí 350hp 800Nm fabia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
Ty otáčky na grafu jsou blbost, podívejte se na sloupec maximálních hodnot, tam vydíte, že je největší výkon je v 3515ot/min. a největší točivý moment při 2080ot/min. to už jsou hodnoty trošku reálnější.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Cupra> Tak to vypadá, že tu máme zástupce firmy. To je dobře.
Jen bych ale chtěl podotknout. Neškodilo by přečíst si téma celé, a pochopil bys, že to není o této firmě, ale o Stingrayovi a jeho výmyslech. Problémem možná bude, že jste se bavili se Stingrayem
a tim jste si zadělali na "problémy" - jelikož jak vidno, stáváte se opět dalším Stingovo reklamním vozidlem
. Nic ve zlým.
Takže to jen pro ujasnění, že téma není o vás, ale o Stingovi.
Jinak, jsem rád, že se tu ty grafy objevily. Já jsem měl tu čest vidět pouze ten poslední, a o něm jsem také mluvil.
Nechci se nikoho dotknout, ale ten graf je opravdu neuvěřitelný nesmysl.
Pro názornost jsem si dovolil připravit, jak by měl graf vypadat - je zde porovnání správných hodnot (vypočtených) a nesmyslných hodnot vyčtených z grafu.
To je tedy asi vše, co jsem chtěl říct.

z grafu je snad vše jasné. Ale můžete klidně vysvětlit, jak se to stalo. Já se tomu nebráním. O nějakém prokluzu kol se nedá mluvit, to víme snad všichni.
Možná máš něco proti Čechům - nevím co ti udělali, či jak ti ublížili - ale věřím, že má slova může podpořit též každý rozumný Slovák.
Jen bych ale chtěl podotknout. Neškodilo by přečíst si téma celé, a pochopil bys, že to není o této firmě, ale o Stingrayovi a jeho výmyslech. Problémem možná bude, že jste se bavili se Stingrayem



Takže to jen pro ujasnění, že téma není o vás, ale o Stingovi.
Jinak, jsem rád, že se tu ty grafy objevily. Já jsem měl tu čest vidět pouze ten poslední, a o něm jsem také mluvil.
Nechci se nikoho dotknout, ale ten graf je opravdu neuvěřitelný nesmysl.
Pro názornost jsem si dovolil připravit, jak by měl graf vypadat - je zde porovnání správných hodnot (vypočtených) a nesmyslných hodnot vyčtených z grafu.
To je tedy asi vše, co jsem chtěl říct.

z grafu je snad vše jasné. Ale můžete klidně vysvětlit, jak se to stalo. Já se tomu nebráním. O nějakém prokluzu kol se nedá mluvit, to víme snad všichni.
Možná máš něco proti Čechům - nevím co ti udělali, či jak ti ublížili - ale věřím, že má slova může podpořit též každý rozumný Slovák.
- Dr.Diesel
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 23 led 2006, 12:35
- Bydliště: Prágl
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Protoze ten jeho misak pojede to kilo na dvojku, tak protocupra píše:no ,konečne sa niekto ozval,kto ma s firmou podobne skusenosti ako ja...som zvedavi čo nám tu teraz bratia česi odpíšu...
a inač pre porovnanie váš mišák s bezouškom na palube ma naj čas 11,54 pokial viem,a stovku ma za 3,5 sek...tak prečo naše lupo nemože mat za 3 sek ked ma cas dobre pod 11 sek...

Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Pozrel si si video o merani? Tie grafy predtym su v ten isty den len o nieco skor. Cize hodnoty mozu byt ok len osa otacok je trosku "divna". Kde nastal problem neviem ale nie je to podstatne nie? Kedze hodnoty su tak ako maju byt.machy1118 píše:Ty otáčky na grafu jsou blbost, podívejte se na sloupec maximálních hodnot, tam vydíte, že je největší výkon je v 3515ot/min. a největší točivý moment při 2080ot/min. to už jsou hodnoty trošku reálnější.
Jedine co sa chcem opytat, ci po chipovani ma byt max vykon pri mensich otackach alebo je ok ked sa vykon posunie na napr seriovu hodnotu cca 4000? Nakolko pri tomto nastaveni sa max rychlost vyrazne nezvysila...
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm

400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm

Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
chalani omluvam sa,troška som sa nechal uniest,s tymi narazkami na vas čechov som to tak nemyslel, ako to vyznelo na papieri... a nie som zastupca žiadnej firmy,hoci to tak vypada...ale pracu tej firmy,ktoru ospevujem poznam,tak preto taketo moje reakcie.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Odpovědi: 0
To Reesha: ty grafy vypadaj uvěřitelně, zkoušel sem si i spočítat několik bodů a sedí to. Jen ten poslední má špatně osu otáček, ale v pravo v číselnejch hodnotách sou otáčky normální a docela rozumný (asi zůstalo nastavení zobrazení grafu z jinýho auta ?)
Jinak moment a výkon sou svázaný otáčkama, tzn. když je na křivce momentu hup musí bejt i na výkonu, když je tam rovná čára musí bejt rovná i na výkonu. Proto mi ty grafy přídou uvěřitelný.
To riki18: Se sériovým náčiním (turbo, trysky ...) lze zvýšit moment hlavně ve střední pásmu otáček, ve vyšších ot. se zvyšují ztráty v sání, turbu.... tak že moment padá dolů rychleji - "paradoxně" se špička výkonu posune dolů a většinou se trochu natáhne (není tak ostrá)
Jinak moment a výkon sou svázaný otáčkama, tzn. když je na křivce momentu hup musí bejt i na výkonu, když je tam rovná čára musí bejt rovná i na výkonu. Proto mi ty grafy přídou uvěřitelný.
To riki18: Se sériovým náčiním (turbo, trysky ...) lze zvýšit moment hlavně ve střední pásmu otáček, ve vyšších ot. se zvyšují ztráty v sání, turbu.... tak že moment padá dolů rychleji - "paradoxně" se špička výkonu posune dolů a většinou se trochu natáhne (není tak ostrá)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

Skus sa pozriet na video co je prilozene pri grafoch. Odpoved dostanesvita píše:To Reesha: ty grafy vypadaj uvěřitelně, zkoušel sem si i spočítat několik bodů a sedí to. Jen ten poslední má špatně osu otáček, ale v pravo v číselnejch hodnotách sou otáčky normální a docela rozumný (asi zůstalo nastavení zobrazení grafu z jinýho auta ?)
Jinak moment a výkon sou svázaný otáčkama, tzn. když je na křivce momentu hup musí bejt i na výkonu, když je tam rovná čára musí bejt rovná i na výkonu. Proto mi ty grafy přídou uvěřitelný.
To riki18: Se sériovým náčiním (turbo, trysky ...) lze zvýšit moment hlavně ve střední pásmu otáček, ve vyšších ot. se zvyšují ztráty v sání, turbu.... tak že moment padá dolů rychleji - "paradoxně" se špička výkonu posune dolů a většinou se trochu natáhne (není tak ostrá)

Planujem kupit lepsie trysky do buducnosti ale momentalne si musim vystacit so seriovymi. Cize v tomto pripade znamena ze je lepsie nechat max vykon v hladine ako to je alebo odporucas to posunut vyssie alebo to vsetko spravit az ked sa rozhodnem pre kupu novych trysiek? Resp momentalne to nema vyznam posuvat?
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm

400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm

Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
To Ti teda musim kua poriadne ležat v zaludku ked si zo mna tak nestastný......to že si o mna otieraš hubu a komentuješ to v čom sa vobec nevyznas lebo zatial sa len učíš čipovat sa da ešte prepačiť......ja Ti len držím palce aby sa Ti darilo bez toho aby si musel uražat druhých. Tak si z toho zober ponaučenie a snaž sa vyhnut konfiktom bude to dobre aj pre Teba.
...to be or not to be... - faster
Nemyslim ze sa len uci ale myslim ze by mohol ucitStingray píše:To Ti teda musim kua poriadne ležat v zaludku ked si zo mna tak nestastný......to že si o mna otieraš hubu a komentuješ to v čom sa vobec nevyznas lebo zatial sa len učíš čipovat sa da ešte prepačiť......ja Ti len držím palce aby sa Ti darilo bez toho aby si musel uražat druhých. Tak si z toho zober ponaučenie a snaž sa vyhnut konfiktom bude to dobre aj pre Teba.

MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Neboj, neležíš mi v žaludku. Díky tobě je na foru alespoň trošku veselo. Ale nic se nesmí přehánět, tak ti občas napíšu odpověď. A tebe to rozčílí.Stingray píše:To Ti teda musim kua poriadne ležat v zaludku ked si zo mna tak nestastný......to že si o mna otieraš hubu a komentuješ to v čom sa vobec nevyznas lebo zatial sa len učíš čipovat sa da ešte prepačiť......ja Ti len držím palce aby sa Ti darilo bez toho aby si musel uražat druhých. Tak si z toho zober ponaučenie a snaž sa vyhnut konfiktom bude to dobre aj pre Teba.
Jinak, doufám, že se brzy (alespoň v horizontu 5-10 let) dostanu také na tvoji úroveň znalostí a vědomostí a jednou ze mě bude dobrý tuner.


Teď už jen k tématu prosím.