Jak jede budoucí 350hp 800Nm fabia

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

to jsou otázky. asi pro to, že bymusel jet kilo na jednicku
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Ty otáčky na grafu jsou blbost, podívejte se na sloupec maximálních hodnot, tam vydíte, že je největší výkon je v 3515ot/min. a největší točivý moment při 2080ot/min. to už jsou hodnoty trošku reálnější.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Cupra> Tak to vypadá, že tu máme zástupce firmy. To je dobře.

Jen bych ale chtěl podotknout. Neškodilo by přečíst si téma celé, a pochopil bys, že to není o této firmě, ale o Stingrayovi a jeho výmyslech. Problémem možná bude, že jste se bavili se Stingrayem :D :D a tim jste si zadělali na "problémy" - jelikož jak vidno, stáváte se opět dalším Stingovo reklamním vozidlem (noteeth). Nic ve zlým.

Takže to jen pro ujasnění, že téma není o vás, ale o Stingovi.

Jinak, jsem rád, že se tu ty grafy objevily. Já jsem měl tu čest vidět pouze ten poslední, a o něm jsem také mluvil.

Nechci se nikoho dotknout, ale ten graf je opravdu neuvěřitelný nesmysl.

Pro názornost jsem si dovolil připravit, jak by měl graf vypadat - je zde porovnání správných hodnot (vypočtených) a nesmyslných hodnot vyčtených z grafu.

To je tedy asi vše, co jsem chtěl říct.

Obrázek

z grafu je snad vše jasné. Ale můžete klidně vysvětlit, jak se to stalo. Já se tomu nebráním. O nějakém prokluzu kol se nedá mluvit, to víme snad všichni.

Možná máš něco proti Čechům - nevím co ti udělali, či jak ti ublížili - ale věřím, že má slova může podpořit též každý rozumný Slovák.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

cupra píše:no ,konečne sa niekto ozval,kto ma s firmou podobne skusenosti ako ja... ;) som zvedavi čo nám tu teraz bratia česi odpíšu... (crazy) a inač pre porovnanie váš mišák s bezouškom na palube ma naj čas 11,54 pokial viem,a stovku ma za 3,5 sek...tak prečo naše lupo nemože mat za 3 sek ked ma cas dobre pod 11 sek... :D
Protoze ten jeho misak pojede to kilo na dvojku, tak proto (hm)
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

machy1118 píše:Ty otáčky na grafu jsou blbost, podívejte se na sloupec maximálních hodnot, tam vydíte, že je největší výkon je v 3515ot/min. a největší točivý moment při 2080ot/min. to už jsou hodnoty trošku reálnější.
Pozrel si si video o merani? Tie grafy predtym su v ten isty den len o nieco skor. Cize hodnoty mozu byt ok len osa otacok je trosku "divna". Kde nastal problem neviem ale nie je to podstatne nie? Kedze hodnoty su tak ako maju byt.

Jedine co sa chcem opytat, ci po chipovani ma byt max vykon pri mensich otackach alebo je ok ked sa vykon posunie na napr seriovu hodnotu cca 4000? Nakolko pri tomto nastaveni sa max rychlost vyrazne nezvysila...
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

chalani omluvam sa,troška som sa nechal uniest,s tymi narazkami na vas čechov som to tak nemyslel, ako to vyznelo na papieri... a nie som zastupca žiadnej firmy,hoci to tak vypada...ale pracu tej firmy,ktoru ospevujem poznam,tak preto taketo moje reakcie.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

To Reesha: ty grafy vypadaj uvěřitelně, zkoušel sem si i spočítat několik bodů a sedí to. Jen ten poslední má špatně osu otáček, ale v pravo v číselnejch hodnotách sou otáčky normální a docela rozumný (asi zůstalo nastavení zobrazení grafu z jinýho auta ?)

Jinak moment a výkon sou svázaný otáčkama, tzn. když je na křivce momentu hup musí bejt i na výkonu, když je tam rovná čára musí bejt rovná i na výkonu. Proto mi ty grafy přídou uvěřitelný.

To riki18: Se sériovým náčiním (turbo, trysky ...) lze zvýšit moment hlavně ve střední pásmu otáček, ve vyšších ot. se zvyšují ztráty v sání, turbu.... tak že moment padá dolů rychleji - "paradoxně" se špička výkonu posune dolů a většinou se trochu natáhne (není tak ostrá)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

vita píše:To Reesha: ty grafy vypadaj uvěřitelně, zkoušel sem si i spočítat několik bodů a sedí to. Jen ten poslední má špatně osu otáček, ale v pravo v číselnejch hodnotách sou otáčky normální a docela rozumný (asi zůstalo nastavení zobrazení grafu z jinýho auta ?)

Jinak moment a výkon sou svázaný otáčkama, tzn. když je na křivce momentu hup musí bejt i na výkonu, když je tam rovná čára musí bejt rovná i na výkonu. Proto mi ty grafy přídou uvěřitelný.

To riki18: Se sériovým náčiním (turbo, trysky ...) lze zvýšit moment hlavně ve střední pásmu otáček, ve vyšších ot. se zvyšují ztráty v sání, turbu.... tak že moment padá dolů rychleji - "paradoxně" se špička výkonu posune dolů a většinou se trochu natáhne (není tak ostrá)
Skus sa pozriet na video co je prilozene pri grafoch. Odpoved dostanes :D
Planujem kupit lepsie trysky do buducnosti ale momentalne si musim vystacit so seriovymi. Cize v tomto pripade znamena ze je lepsie nechat max vykon v hladine ako to je alebo odporucas to posunut vyssie alebo to vsetko spravit az ked sa rozhodnem pre kupu novych trysiek? Resp momentalne to nema vyznam posuvat?
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

To Ti teda musim kua poriadne ležat v zaludku ked si zo mna tak nestastný......to že si o mna otieraš hubu a komentuješ to v čom sa vobec nevyznas lebo zatial sa len učíš čipovat sa da ešte prepačiť......ja Ti len držím palce aby sa Ti darilo bez toho aby si musel uražat druhých. Tak si z toho zober ponaučenie a snaž sa vyhnut konfiktom bude to dobre aj pre Teba.
...to be or not to be... - faster
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Technicka: Bude nebo nebude to 350konove auto? Zatim jsem videl fotku poloauta (majitele tohoto modelu prominou, ale jinak se tento hrkac nazvat neda) v dost strasnem stavu bez SPZ...

Zatim jsem nevidel ani 2/3 vykon...
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

koukám, že se nám to tu pěkně rozjíždí:-)))) :o
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Stingray píše:To Ti teda musim kua poriadne ležat v zaludku ked si zo mna tak nestastný......to že si o mna otieraš hubu a komentuješ to v čom sa vobec nevyznas lebo zatial sa len učíš čipovat sa da ešte prepačiť......ja Ti len držím palce aby sa Ti darilo bez toho aby si musel uražat druhých. Tak si z toho zober ponaučenie a snaž sa vyhnut konfiktom bude to dobre aj pre Teba.
Nemyslim ze sa len uci ale myslim ze by mohol ucit (noteeth) alebo ucit tych co ucia?6E6574726570206B6F6B6F74696E79.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Stingray píše:To Ti teda musim kua poriadne ležat v zaludku ked si zo mna tak nestastný......to že si o mna otieraš hubu a komentuješ to v čom sa vobec nevyznas lebo zatial sa len učíš čipovat sa da ešte prepačiť......ja Ti len držím palce aby sa Ti darilo bez toho aby si musel uražat druhých. Tak si z toho zober ponaučenie a snaž sa vyhnut konfiktom bude to dobre aj pre Teba.
Neboj, neležíš mi v žaludku. Díky tobě je na foru alespoň trošku veselo. Ale nic se nesmí přehánět, tak ti občas napíšu odpověď. A tebe to rozčílí.

Jinak, doufám, že se brzy (alespoň v horizontu 5-10 let) dostanu také na tvoji úroveň znalostí a vědomostí a jednou ze mě bude dobrý tuner. :kol7:

(offtopic)

Teď už jen k tématu prosím.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

scream píše:koukám, že se nám to tu pěkně rozjíždí:-)))) :o
To uz davno. Cely tohle "forum" alias jak si navzajem nadavat (noteeth) (noteeth) (noteeth)
reesha píše: (offtopic)

Teď už jen k tématu prosím.
Tak k tematu tu bylo tak 5, mozna 10 postu, vetsina mimo misu (LOL)
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“