OII-Zvýšení podvozku pro špatné cesty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nemám rád nízké auta-odjakživa.Takže jo,líbí se mi to,není to žádný extrém,ale myslím,že se v zimě těch pár cenťáků bude hodit.MilanOCT píše:DOLPH píše:tak jsem to po měsíci konečně namontoval a musím pochválit precizní výrobu a technicky dobře zmáknuté umístění podložek.
Děkuji, jak se ti to zamlouvá vizualně???
vypadá to prostě jako klasická 4x4,možná ještě o cm vyšší.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
ne,to se mi nechtělo....,jen jsem to změřil-předek je vyšší o 3 cm,to je logické,když to byly 3cm podložky,zadek je vyšší o 4cm-podložka je sice taky 3cm,ale péro na rameně,takže to něco přidá...MilanBAT píše:Jsem rád, že jsi spokojenej. Neudělal si náhodou nějaké fotky auta před montáží a po ní???
když se postavím,vedle klasické oktávky,tak je rozdíl hodně patrný...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Nevím co je na tom technicky dobře zmáknuté. Vepředu geometrie při propružení na hovno a vzadu zadní tlumič každou chvíli na doraz ve vytaženém stavu, brzo začne téct. Máte si raději koupit paket pro špatné cesty, delší chod tlumičů, jiná péra, jiný stabik a ne tyhle nesmysliDOLPH píše:tak jsem to po měsíci konečně namontoval a musím pochválit precizní výrobu a technicky dobře zmáknuté umístění podložek.

G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
DDRagoo píše:Nevím co je na tom technicky dobře zmáknuté. Vepředu geometrie při propružení na hovno a vzadu zadní tlumič každou chvíli na doraz ve vytaženém stavu, brzo začne téct. Máte si raději koupit paket pro špatné cesty, delší chod tlumičů, jiná péra, jiný stabik a ne tyhle nesmysliDOLPH píše:tak jsem to po měsíci konečně namontoval a musím pochválit precizní výrobu a technicky dobře zmáknuté umístění podložek.
geometrii jsem dělal hned po montáži a žádný problém,sbíhavosti,odklony i záklony v zeleném.co to udělá při propružení nejsem schopný vyzkoušet-nevím jak jsi to zkoušel ty.můj názor je,že to neudělá nic-bavíme se o 3cm ,né o 30cm......
a co se týká dorazu ve vytaženém stavu-ano,stává se,ale jen málo kdy,to musím vyloženě skočit z něčeho dolů... a pokud ten tlumič opravdu vyteče,tak koupím delší pro paket na špatné cesty-nevidím v tom žádné peníze navíc.
a to,co jsem hodnotil jako dobře zmáknuté je to,jak to zapadá do montážních otvorů vzadu i v předu na uložení tlumičů...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun