Audi A6 1.9tdi AFN

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

arlie píše:Ve vyšších otáčkách nestíhalo čerpadlo. Na grafu to je vidět okolo 3800ot, hrbatý průběh. To jsme u Funa řešili. Možná by to vyřešilo nějaké čerpadýlko v nádrži, jako má PD.
Tudíš by asi větší trysky neměly moc smysl, dokud by se dodávka nafty nepořešila.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Hrbolatý to je i v sérii, já mám 160HP na sériovým čerpadle s S764.

81kW+chip jsem měl 135HP..
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Takže buď čerpadlo do nádrže, nebo jednodušší způsob průtokové čerpadlo do hadice (třeba před filtr).

To bych nevěřil, že čerpadlo nestíhá nasávat palivo. Tím spíš, když jsou na motoru sériové trysky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Marek77 píše:Takže buď čerpadlo do nádrže, nebo jednodušší způsob průtokové čerpadlo do hadice (třeba před filtr).

To bych nevěřil, že čerpadlo nestíhá nasávat palivo. Tím spíš, když jsou na motoru sériové trysky.
Čerpadlo může být už unavené, nebo je možné, že je bordel ve vedení. Kdo ví.
Každopádně s tím průtokáčem to nebude jednoduchý. Nemůže přece běžet pořád. To by chtělo, aby spínalo třeba jen ve vyšších otáčkách.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Mám stejné auto a stejny motor , dokonce stejny problem , taky mi to v otackach nedavalo moc nafty , vyřešila to 11mm hlava do cerpadla , je to ted hodne znatelne , na softu pred upravou hlavy bylo 125kW / 373Nm , tak jsem zvedav na kolik tomu hlava pri dalsim mereni pomuze.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

LuckyTDi píše:Mám stejné auto a stejny motor , dokonce stejny problem , taky mi to v otackach nedavalo moc nafty , vyřešila to 11mm hlava do cerpadla , je to ted hodne znatelne , na softu pred upravou hlavy bylo 125kW / 373Nm , tak jsem zvedav na kolik tomu hlava pri dalsim mereni pomuze.
To máš 125kW na seriových věcech? To snad není ani možné.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Trysky FB S764 , Malý hybrid turbo VA (sací část VA, výfuková Octavia RS TDi, silná hřídel) , velký FMIC (60mm vedení) , 130PD sání, bez EGRu a KATu .... a jelikož to v otackach nedavalo naftu tak jsem provedl výměnu hlavy v čerpadle za 11mm.

Graf s 10mm hlavou .

Obrázek

V budoucnu dodám graf s 11mm hlavou, jelikož teď řeším spojku, sice drží, ale začal se ozývat setrvák, tak váham mezi 1hm a 2hm.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

LuckyTDi:
Ten graf by ma celkom zaujimal , dufam, ze ho tu nezabudnes zavesit ;) .
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

LuckyTDi píše:Trysky FB S764 , Malý hybrid turbo VA (sací část VA, výfuková Octavia RS TDi, silná hřídel) , velký FMIC (60mm vedení) , 130PD sání, bez EGRu a KATu .... a jelikož to v otackach nedavalo naftu tak jsem provedl výměnu hlavy v čerpadle za 11mm.

V budoucnu dodám graf s 11mm hlavou, jelikož teď řeším spojku, sice drží, ale začal se ozývat setrvák, tak váham mezi 1hm a 2hm.
Vypadá to slušně. Jakou máš spotřebu s tímhle?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

Spotřeba je okolo 6l v průměru, občas ji proženu , občas jedu rozumně, palubák nemám, beru to podle km a tankování , okresky jako je Litvínov->Ustí nad Labem se dají jezdit rozumně okolo 5l .
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

toefuk píše:LuckyTDi:
Ten graf by ma celkom zaujimal , dufam, ze ho tu nezabudnes zavesit ;) .
Nezapomenu určitě, ale nevím ještě, kdy pojedu na další dolazení softu, sám jsem na to dost zvědavý. Každopádně ted ještě musím dovyřešit spojku. Asi budu dávat jednohmotu SACHS, která je pro Audi 80 1,9TDi 66kW + HDS lamelu. Pak hned pojedu na soft.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

LuckyTDi píše:Spotřeba je okolo 6l v průměru, občas ji proženu , občas jedu rozumně, palubák nemám, beru to podle km a tankování , okresky jako je Litvínov->Ustí nad Labem se dají jezdit rozumně okolo 5l .
Tak to je hodně pěkný. Já jsem jezdil bez softu okolo 5.5l v zimě s VIFem. V létě asi o něco míň. Tuším, že to bylo taky 5.5l, ale často s klimou. Po softu to zůstalo tak nějak stejný, ale jak jsem vybagroval kat, tak mi asi stoupla spotřeba na 6l. Tak jsem tam dal zase origo a budu pozorovat.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Trošku oživím svoje téma.
Postupně sháním HW na přestavbu mého AFN, abych mohl s výkonem zase o trochu výš. Zatím mám 1hm spojku, velký IC před chladič (tuším z focuse). Až budou finance, tak seženu turbo a trysky, popř. podávačku do nádrže.
Chtěl bych se tímto zeptat těch zkušenějších - jaké turbo k této kombinaci mám shánět, stačí VA?
Vidím to jako poslední výkonovou úpravu, takže bych chtěl mít vše sobě úměrné a využít výkonový potenciál všech dílů. Samozřejmě v rámci životnosti. A kdyby někdo věděl na jaká čísla se s tímto dostanu.
Ještě bych podotkl, krouťák využívám tak od 2300 - 2500ot, jedině při těchto otáčkách šlapu plnej. Takže bych chtěl v tomto rozmezí krapet vyšší krouťák.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
LuckyTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2011, 22:39
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od LuckyTDi »

hybrida 180 od andreho, fb pp764, 11mm hlava , fmic a budes na cca 135kW/410Nm... levnejsi varianta kterou jsem mel byla fb s764, va, fmic a na tom jsem mel 169ps/373nm ... obe upravy bez koure a na dvouhmote s hds lamelou
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

LuckyTDi píše:hybrida 180 od andreho, fb pp764, 11mm hlava , fmic a budes na cca 135kW/410Nm... levnejsi varianta kterou jsem mel byla fb s764, va, fmic a na tom jsem mel 169ps/373nm ... obe upravy bez koure a na dvouhmote s hds lamelou
Přesně takovou odpověď jsem chtěl. Ještě lepší je, že máme naprosto stejné auto. Stačí mi úprava č.2.
Měl bych k tomu dvě otázky. Dokázal bys mi říct jaký díl bude omezovat a taky bude namáhán nejvíce? Řekl bych že turbo, ale nejsem si jist. Kolik mělo tlak?
Další otázka - mám teď 140PS/327Nm. Kdybych se dostal s tou úpravou na cca 160PS/370Nm, bude ten rozdíl hodně znát? Nemám to s čím porovnat, pač když bylo moje auto v serii, tak jsem vůbec nešlapal plný plyn, takže nevyužíval max výkon a moment motoru. To jsem začal až po chipu. Jak jsem psal, šlapu plnej až v 2300ot kvůli štření spojky. A tam je ten krouťák krásně cítit.
Kdyby tu byl někdo, kdo má podobnou úpravu na AFN, nejlépe A4, A6, Passat, tak bych rád porovnal.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“