Tudíš by asi větší trysky neměly moc smysl, dokud by se dodávka nafty nepořešila.arlie píše:Ve vyšších otáčkách nestíhalo čerpadlo. Na grafu to je vidět okolo 3800ot, hrbatý průběh. To jsme u Funa řešili. Možná by to vyřešilo nějaké čerpadýlko v nádrži, jako má PD.
Audi A6 1.9tdi AFN
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Takže buď čerpadlo do nádrže, nebo jednodušší způsob průtokové čerpadlo do hadice (třeba před filtr).
To bych nevěřil, že čerpadlo nestíhá nasávat palivo. Tím spíš, když jsou na motoru sériové trysky.
To bych nevěřil, že čerpadlo nestíhá nasávat palivo. Tím spíš, když jsou na motoru sériové trysky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Čerpadlo může být už unavené, nebo je možné, že je bordel ve vedení. Kdo ví.Marek77 píše:Takže buď čerpadlo do nádrže, nebo jednodušší způsob průtokové čerpadlo do hadice (třeba před filtr).
To bych nevěřil, že čerpadlo nestíhá nasávat palivo. Tím spíš, když jsou na motoru sériové trysky.
Každopádně s tím průtokáčem to nebude jednoduchý. Nemůže přece běžet pořád. To by chtělo, aby spínalo třeba jen ve vyšších otáčkách.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
- LuckyTDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 154
- Registrován: 12 pro 2011, 22:39
- Bydliště: Litvínov
Odpovědi: 0
Mám stejné auto a stejny motor , dokonce stejny problem , taky mi to v otackach nedavalo moc nafty , vyřešila to 11mm hlava do cerpadla , je to ted hodne znatelne , na softu pred upravou hlavy bylo 125kW / 373Nm , tak jsem zvedav na kolik tomu hlava pri dalsim mereni pomuze.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
To máš 125kW na seriových věcech? To snad není ani možné.LuckyTDi píše:Mám stejné auto a stejny motor , dokonce stejny problem , taky mi to v otackach nedavalo moc nafty , vyřešila to 11mm hlava do cerpadla , je to ted hodne znatelne , na softu pred upravou hlavy bylo 125kW / 373Nm , tak jsem zvedav na kolik tomu hlava pri dalsim mereni pomuze.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
- LuckyTDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 154
- Registrován: 12 pro 2011, 22:39
- Bydliště: Litvínov
Odpovědi: 0
Trysky FB S764 , Malý hybrid turbo VA (sací část VA, výfuková Octavia RS TDi, silná hřídel) , velký FMIC (60mm vedení) , 130PD sání, bez EGRu a KATu .... a jelikož to v otackach nedavalo naftu tak jsem provedl výměnu hlavy v čerpadle za 11mm.
Graf s 10mm hlavou .

V budoucnu dodám graf s 11mm hlavou, jelikož teď řeším spojku, sice drží, ale začal se ozývat setrvák, tak váham mezi 1hm a 2hm.
Graf s 10mm hlavou .

V budoucnu dodám graf s 11mm hlavou, jelikož teď řeším spojku, sice drží, ale začal se ozývat setrvák, tak váham mezi 1hm a 2hm.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
Vypadá to slušně. Jakou máš spotřebu s tímhle?LuckyTDi píše:Trysky FB S764 , Malý hybrid turbo VA (sací část VA, výfuková Octavia RS TDi, silná hřídel) , velký FMIC (60mm vedení) , 130PD sání, bez EGRu a KATu .... a jelikož to v otackach nedavalo naftu tak jsem provedl výměnu hlavy v čerpadle za 11mm.
V budoucnu dodám graf s 11mm hlavou, jelikož teď řeším spojku, sice drží, ale začal se ozývat setrvák, tak váham mezi 1hm a 2hm.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
- LuckyTDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 154
- Registrován: 12 pro 2011, 22:39
- Bydliště: Litvínov
Odpovědi: 0
Nezapomenu určitě, ale nevím ještě, kdy pojedu na další dolazení softu, sám jsem na to dost zvědavý. Každopádně ted ještě musím dovyřešit spojku. Asi budu dávat jednohmotu SACHS, která je pro Audi 80 1,9TDi 66kW + HDS lamelu. Pak hned pojedu na soft.toefuk píše:LuckyTDi:
Ten graf by ma celkom zaujimal , dufam, ze ho tu nezabudnes zavesit.
VW Caddy 2,0TDI 75kW DFSD 2018
Tak to je hodně pěkný. Já jsem jezdil bez softu okolo 5.5l v zimě s VIFem. V létě asi o něco míň. Tuším, že to bylo taky 5.5l, ale často s klimou. Po softu to zůstalo tak nějak stejný, ale jak jsem vybagroval kat, tak mi asi stoupla spotřeba na 6l. Tak jsem tam dal zase origo a budu pozorovat.LuckyTDi píše:Spotřeba je okolo 6l v průměru, občas ji proženu , občas jedu rozumně, palubák nemám, beru to podle km a tankování , okresky jako je Litvínov->Ustí nad Labem se dají jezdit rozumně okolo 5l .
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Trošku oživím svoje téma.
Postupně sháním HW na přestavbu mého AFN, abych mohl s výkonem zase o trochu výš. Zatím mám 1hm spojku, velký IC před chladič (tuším z focuse). Až budou finance, tak seženu turbo a trysky, popř. podávačku do nádrže.
Chtěl bych se tímto zeptat těch zkušenějších - jaké turbo k této kombinaci mám shánět, stačí VA?
Vidím to jako poslední výkonovou úpravu, takže bych chtěl mít vše sobě úměrné a využít výkonový potenciál všech dílů. Samozřejmě v rámci životnosti. A kdyby někdo věděl na jaká čísla se s tímto dostanu.
Ještě bych podotkl, krouťák využívám tak od 2300 - 2500ot, jedině při těchto otáčkách šlapu plnej. Takže bych chtěl v tomto rozmezí krapet vyšší krouťák.
Postupně sháním HW na přestavbu mého AFN, abych mohl s výkonem zase o trochu výš. Zatím mám 1hm spojku, velký IC před chladič (tuším z focuse). Až budou finance, tak seženu turbo a trysky, popř. podávačku do nádrže.
Chtěl bych se tímto zeptat těch zkušenějších - jaké turbo k této kombinaci mám shánět, stačí VA?
Vidím to jako poslední výkonovou úpravu, takže bych chtěl mít vše sobě úměrné a využít výkonový potenciál všech dílů. Samozřejmě v rámci životnosti. A kdyby někdo věděl na jaká čísla se s tímto dostanu.
Ještě bych podotkl, krouťák využívám tak od 2300 - 2500ot, jedině při těchto otáčkách šlapu plnej. Takže bych chtěl v tomto rozmezí krapet vyšší krouťák.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Přesně takovou odpověď jsem chtěl. Ještě lepší je, že máme naprosto stejné auto. Stačí mi úprava č.2.LuckyTDi píše:hybrida 180 od andreho, fb pp764, 11mm hlava , fmic a budes na cca 135kW/410Nm... levnejsi varianta kterou jsem mel byla fb s764, va, fmic a na tom jsem mel 169ps/373nm ... obe upravy bez koure a na dvouhmote s hds lamelou
Měl bych k tomu dvě otázky. Dokázal bys mi říct jaký díl bude omezovat a taky bude namáhán nejvíce? Řekl bych že turbo, ale nejsem si jist. Kolik mělo tlak?
Další otázka - mám teď 140PS/327Nm. Kdybych se dostal s tou úpravou na cca 160PS/370Nm, bude ten rozdíl hodně znát? Nemám to s čím porovnat, pač když bylo moje auto v serii, tak jsem vůbec nešlapal plný plyn, takže nevyužíval max výkon a moment motoru. To jsem začal až po chipu. Jak jsem psal, šlapu plnej až v 2300ot kvůli štření spojky. A tam je ten krouťák krásně cítit.
Kdyby tu byl někdo, kdo má podobnou úpravu na AFN, nejlépe A4, A6, Passat, tak bych rád porovnal.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB