Stránka 2 z 4
Napsal: 21 bře 2007, 17:12
od PAIA
ještě mě napadlo jestli by mi to mohlo dělat turbo zdá se mi že mi odešli najednou ložiská dou zněj divný zvuky
Napsal: 22 bře 2007, 17:34
od octavka19tdi
Ivo píše:Keď ste turbo čistili skontrolovali ste si aj chod "plechovky"? Ja som mal zahrdzavenú tú ovládaciu tyčku. Po vyčistení turba ma tiež triafali šľaky prečo to nefunguje.
Jak se ti projevova ta banka,padlo to do nouzaku a uz to nejelo? nebo to padlo a zas se to rozjelo,bez toho aniz bys musel vypnout motor?
Napsal: 23 bře 2007, 17:52
od renno.o
Prosím tě,manželka mi řekla,že se jí to seplo a jelo,aniž by vypínala motor.Prý přejela vlakový přejezd a jelo to už zase normálně!Mě se to ale nestalo.Já musel vypnout klíček.
Napsal: 23 bře 2007, 18:03
od octavka19tdi
Me to prave dela to ze pri zatezi vetsinou kopec , jakoze vypne a pak zapne a zas vypne a zapne a to bez toho aniz bych musel vypinat motor.
Napsal: 24 bře 2007, 12:16
od renno.o
já musel vždycky vypnout klíček.......ale říkala manželka,že se už jí to nejelo,ale přejela koleje,přejezd a zase to jelo normálně!!Co ta eletrika tem,nemá tam někde na to vliv???
Napsal: 24 bře 2007, 13:21
od reesha
Jak napsal Andre, ventil musí být správně nastavený.
Pak jsou možnosti hadičky, N75 elmag ventil, apod.
Napsal: 24 bře 2007, 16:52
od garage
nemate nahodou vymlete to kolecko v turbu co ovlada lopatky pak zadne cisteni nepomuze

a nebo chip

Napsal: 24 bře 2007, 17:26
od reesha
garage píše:nemate nahodou vymlete to kolecko v turbu co ovlada lopatky pak zadne cisteni nepomuze

a nebo chip

A nebo chip znamená, že pomůže chip nebo jak tomu máme rozumět?
Napsal: 24 bře 2007, 21:00
od garage
reesha píše:garage píše:nemate nahodou vymlete to kolecko v turbu co ovlada lopatky pak zadne cisteni nepomuze

a nebo chip

A nebo chip znamená, že pomůže chip nebo jak tomu máme rozumět?
Pokud tam ma chip a ma ho moc nahulenej naftou tak to nestaci zregulovat to turba v horsim stavu delaji ale spise jsem to myslel jestli tam ma chip
Napsal: 25 bře 2007, 02:23
od renno.o
já tam chip mám,ale dřív mi to nedělalo....myslíš,že stačí hadička,když je mizerná???ventil jsem taky zkoušel....
Napsal: 25 bře 2007, 22:55
od garage
mas vymlete kolecko ovladani klapek vymackana dirka tahla ventilu staci tri desetiny a je to hotovo vymen ho nebo trosicku prizdvyhni podlozkama pod ta kolecka ale pozor at nejsou moc tlusty je to potreba poradne rozmerit aby slo poradne zamacknout zpet a zkontroluj potom jeste volnost pohybu ovladaci klapky a pujde to
Napsal: 26 bře 2007, 07:00
od Ivo
chcel si vediet ako sa to prejavovalo - auto slo do 90-110 km/h v celku normalne, a potom do nudzaku.vypol som kluc a znova to iste, ale ku koncu to uz boli muky a spadlo to prave pri predbiehani. Zopar krat sa mi podarolo ho prekonať tak že som tomu stupil na krky a preraďoval vo vyšších otáčkach. vtedy akoby vladalo tu tyčku potiahnuť viac. Jej chod bol asi len 4 mm a potom už len hrubá sila, keď je O.K. chodí od dorazu po doraz 11mm LAHKO!!
Napsal: 26 bře 2007, 07:03
od Ivo
predtým som tiež povymieňal všetky hadičky, skúšal váhu 5ks, N75 2ks,
ale je pravda že som aj vyčistil turbo.
Ak máš toto vsetko prekontrolované tak potom pouvazuj o tých "podlozkách".
Napsal: 26 bře 2007, 10:35
od PAIA
garage píše:mas vymlete kolecko ovladani klapek vymackana dirka tahla ventilu staci tri desetiny a je to hotovo vymen ho nebo trosicku prizdvyhni podlozkama pod ta kolecka ale pozor at nejsou moc tlusty je to potreba poradne rozmerit aby slo poradne zamacknout zpet a zkontroluj potom jeste volnost pohybu ovladaci klapky a pujde to
jak myslýš ty podložky kam bych je měl dát myslýš na to táhlo podtlakovýho ventilu???

Napsal: 26 bře 2007, 11:32
od Ivo
nie na tycku, podlozky musia ist do turba, tam kde si cistil to vencekove koleso s naklapajucimi sa lopatkami.(Spalinovú cast)
bolo to tu uz popisane kde ich dat.