Stránka 2 z 2
Napsal: 13 dub 2007, 20:57
od jack91
Ludan
dikys za odpoved, tak ted mas pres 300tis a motor v poho, turbo jsi jeste nemenil?
tak to je super, ja i tak jsem s vykonem spokojenej, ale proc ne 96kW, kdyz ten motor na to ma:)
Napsal: 14 dub 2007, 09:34
od Luďan
turbo je původní, ale už šetřím na nové od Andreho ze 110kw a pak navštívím Reeshu a pak to teprve bude mazec

Napsal: 14 dub 2007, 17:22
od bobo
Luďan píše:turbo je původní, ale už šetřím na nové od Andreho ze 110kw a pak navštívím Reeshu a pak to teprve bude mazec

a pak ? Kolik chceš z týhle 74 kW dostat přidáno ?
Napsal: 16 dub 2007, 07:48
od Luďan
chtěl bych okolo 170 koní, snad mi to už bude stačit
Na druhou stranu už teď to jede dost dobře
Napsal: 16 dub 2007, 08:30
od Stingray
Luďan píše:chtěl bych okolo 170 koní, snad mi to už bude stačit
Na druhou stranu už teď to jede dost dobře
Ak chces mas možnost mozem nahodiť piesty na prvý výbrus 80,1mm a pridat kované ojnice tak aby Ti tam sedeli piesty PD 150. Mas predpokladam ATD motor takže ten vychadza ešte z VE motora tzn. ojnice maju menšia priemer na kluke (nedas tam ojnice 130, 150). Origo vybrus piest na PD arl stoja cca 4700czk ak si to vies zohnat inde dodam iba ojnice popripade prevrtat blok a vyhonovat.
Napsal: 16 dub 2007, 13:38
od bobo
Luďan píše:chtěl bych okolo 170 koní, snad mi to už bude stačit
Na druhou stranu už teď to jede dost dobře
a budeš kvůli tomu měnit něco v motoru ?
Napsal: 16 dub 2007, 20:01
od Luďan
turbo a chladič a pak taky asi nuceně spojku
To už bude asi strop, přece jen 324.000km už něco je...
Napsal: 20 dub 2007, 18:26
od Luďan
spotřeba za poslední dvě nádrže 5,8 a 6,2 a to žádná brzda provozu