pokud nám to začne kouřit

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

no ja nevim. stacilo mi dkyz sem ted na 1,6stce cistil klapku cisticem na brzdy a motor zdechl a pak nechtel jet na 4 valce. to sem si myslle,ze bude vymalovano.
na JTD bych to zkusil kdyby tam nebylo turbo,protoze vim,ze uz zacina odchazet a kdyby to vycistilo nejaky usazeniny mohlo by zacit brat vic olej.
je to zajimavy,ale me to neprestane hulit stejne:D mam moc pridane nafty
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jeremimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2012, 19:22

Příspěvek od Jeremimo »

Odpoj hadicu za turbom ale pozor aby ta to nezabalo od oleja co ti bude striekat z hadice ;)
Range Rover P38 2.5TDS manuál
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

sikin1987
ale kde, to sou zas teorie. Karbon ti na turbu nic netesni, navic na strane hnaci turbiny nikdy zadne usazeniny nejsou, to bys mohl vedet kdyz mas turbinu. Co resis? :?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

nevim to me nenapadlo. s tema usazeninama to muze byt pravda,ale kazdopadne ja kdyz jezdil rok na 15W40 nezralo to olej vubec a kdyz sem dal 5W40 co sem mel zadara,tak to sezralo za 2 tis km 3 deci. ja vim,ze to je prd u staryho kramu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

a dali ste tam destilku? nebo obyc vodu? je lepsi teda pod plynem nebo na volnobezny otacky?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jeremimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2012, 19:22

Příspěvek od Jeremimo »

CHlapi badal som po tom a jeden chlapik u nas robi zakazkove auta na rally a preteky na okruhy, ono tieto vozi WRC a pod. to maju dorabane, vraj nielen na cistenie a lepsie prehory bohata zmes.tak mi povedal ze neni sa coho bat a take reci ze ohla ojnica tak to by tam muselo natiect trocha viac vody
Range Rover P38 2.5TDS manuál
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jj slysel sem o tom,ze se to snad vstrikovalo aj do karbece u skodovek.
ale jako osobne se mi to prici. je pravda,ze ropak jsou kamna:D ale kdyz si vemu,ze se ten bordel ze sani od splachne do spalovaciho prostou tos nevim nevim
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jeremimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2012, 19:22

Příspěvek od Jeremimo »

tu nejde o sajrat zo sania !!!!! tu ide o spalovaci priestor a vstetko to splachne do vyfuku, len ked je kat je dobre ho odpojit
dokonca som cital ze v mitsubishi to robia po kazdych 30 000 km stoji to tam 200eur maju stroj na rozstrek vody
staci tlakova nadobka z tesca za 3ecka nacapovat destilovanu vodu a nejaky ten cas a je to, ked to robia v mitsubishi tak to asi neskodi a na nete je plno navodou dokonca americke tahace to maju od vyroby a vraj si to cucne na 100mil 10-15L vody je to koli ich zatazeniu a znizeniu emisii (pevne sadze)
Range Rover P38 2.5TDS manuál
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

na kat seru ten bude vysypany uz tak 5 let. ten bych uz nedla dohromady je to tam vscehno zhnile ty spony a tesneni aj trubky
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jeremimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2012, 19:22

Příspěvek od Jeremimo »

tak nešries na per to tam (LOL)
Range Rover P38 2.5TDS manuál
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

a co je asi tak novo dobe AD blue ? mocovina prece. a do DAFa sme misto Ad lili ve francii vodu a jeli na to pres 2 tis km pokazde cestou zpet do VZ
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Tomas-Oaza
Tak AD Blue je mozna dobre, ale je to jen jedna z moznosti, jak se vratit k puvodnim motorum s velkymi emisemi, ktere ale zas meli nizsi spotrebu paliv. Je to jen omrdavka tlaku emisnich norem. Protoze systemy s recirkulaci spalin maji urcite omezeni a pri recirkulaci se zveda merna spotreba paliv, aby byl dodrzen emisni limit (v jednoduchosti shrnute). Tak tomu vyrobci motoru nasli okliku, protoze je takovy motor o neco levnejsi na vyrobu a na vyvoj. Kdyz Ad Blue nefunguje, tak onen motor neni zadna ekologicka bomba. (crazy)
Bohuzel nektere motory tak lehce neprevezes, jednak pri nizke hladine Ad Blue maji specialni rezimy v radech minut a pak padaji do nouzaku. Vodu to taky mnohdy nesezere, jelikoz si to hlida casto obsah nadrze. Meli jste stesti, ze to dal normalne jelo :D
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

no akorat co rikali kluci tak ty novy actrosy to nezkousnou, jinak hodne lidi tam dava vodu misto ad :)
prave sem zkusil na kappe taky prolit 2 ltr vody pres motor, tak uvidim az pojedu do brna jestli je nejaka zmena.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

To už dělám několik let-jak je teplo a mám další stroj který jezdí na cokoliv mastnýho,tak mezi vzducháč a turbo(pokud nemá turbo tak přímo do sání)strčím zahradní hadici s rozprašovačem,nastavím cca 2500t.otáček a do horkýho motoru pouštím zhruba litr vody za 2-3 minuty,z výfuku nejde většinou nic,protože to motor spálí ;) a po deseti minutách ho přestanu trápit.Většinou to auto pak už kouří méně než před tím-takže to funguje :D
Jen si nejsem úplně jistý,jestli ta voda nevadí turbu a intercooleru... :roll:
Naposledy upravil(a) peopleman dne 23 črc 2012, 19:12, celkem upraveno 1 x.
Jezdím na vše co teče..
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Tomas-Oaza
Asi to nekde jde, ale nektere masiny uz to fakt neveznou:-)
Akorat, kdyz tam das vodu, stejne neprojde motorem, protoze ta mocovina se rozprasuje az za motorem do vyfuku ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“