Stránka 2 z 3

Napsal: 22 črc 2012, 01:12
od sikin1987
no ja nevim. stacilo mi dkyz sem ted na 1,6stce cistil klapku cisticem na brzdy a motor zdechl a pak nechtel jet na 4 valce. to sem si myslle,ze bude vymalovano.
na JTD bych to zkusil kdyby tam nebylo turbo,protoze vim,ze uz zacina odchazet a kdyby to vycistilo nejaky usazeniny mohlo by zacit brat vic olej.
je to zajimavy,ale me to neprestane hulit stejne:D mam moc pridane nafty

Napsal: 22 črc 2012, 09:48
od Jeremimo
Odpoj hadicu za turbom ale pozor aby ta to nezabalo od oleja co ti bude striekat z hadice ;)

Napsal: 22 črc 2012, 09:52
od radluk
sikin1987
ale kde, to sou zas teorie. Karbon ti na turbu nic netesni, navic na strane hnaci turbiny nikdy zadne usazeniny nejsou, to bys mohl vedet kdyz mas turbinu. Co resis? :?

Napsal: 22 črc 2012, 15:32
od sikin1987
nevim to me nenapadlo. s tema usazeninama to muze byt pravda,ale kazdopadne ja kdyz jezdil rok na 15W40 nezralo to olej vubec a kdyz sem dal 5W40 co sem mel zadara,tak to sezralo za 2 tis km 3 deci. ja vim,ze to je prd u staryho kramu

Napsal: 22 črc 2012, 15:36
od sikin1987
a dali ste tam destilku? nebo obyc vodu? je lepsi teda pod plynem nebo na volnobezny otacky?

Napsal: 22 črc 2012, 18:00
od Jeremimo
CHlapi badal som po tom a jeden chlapik u nas robi zakazkove auta na rally a preteky na okruhy, ono tieto vozi WRC a pod. to maju dorabane, vraj nielen na cistenie a lepsie prehory bohata zmes.tak mi povedal ze neni sa coho bat a take reci ze ohla ojnica tak to by tam muselo natiect trocha viac vody

Napsal: 22 črc 2012, 18:06
od sikin1987
jj slysel sem o tom,ze se to snad vstrikovalo aj do karbece u skodovek.
ale jako osobne se mi to prici. je pravda,ze ropak jsou kamna:D ale kdyz si vemu,ze se ten bordel ze sani od splachne do spalovaciho prostou tos nevim nevim

Napsal: 22 črc 2012, 19:19
od Jeremimo
tu nejde o sajrat zo sania !!!!! tu ide o spalovaci priestor a vstetko to splachne do vyfuku, len ked je kat je dobre ho odpojit
dokonca som cital ze v mitsubishi to robia po kazdych 30 000 km stoji to tam 200eur maju stroj na rozstrek vody
staci tlakova nadobka z tesca za 3ecka nacapovat destilovanu vodu a nejaky ten cas a je to, ked to robia v mitsubishi tak to asi neskodi a na nete je plno navodou dokonca americke tahace to maju od vyroby a vraj si to cucne na 100mil 10-15L vody je to koli ich zatazeniu a znizeniu emisii (pevne sadze)

Napsal: 22 črc 2012, 19:26
od sikin1987
na kat seru ten bude vysypany uz tak 5 let. ten bych uz nedla dohromady je to tam vscehno zhnile ty spony a tesneni aj trubky

Napsal: 22 črc 2012, 20:07
od Jeremimo
tak nešries na per to tam (LOL)

Napsal: 22 črc 2012, 21:36
od Tomas-Oaza
a co je asi tak novo dobe AD blue ? mocovina prece. a do DAFa sme misto Ad lili ve francii vodu a jeli na to pres 2 tis km pokazde cestou zpet do VZ

Napsal: 23 črc 2012, 08:37
od radluk
Tomas-Oaza
Tak AD Blue je mozna dobre, ale je to jen jedna z moznosti, jak se vratit k puvodnim motorum s velkymi emisemi, ktere ale zas meli nizsi spotrebu paliv. Je to jen omrdavka tlaku emisnich norem. Protoze systemy s recirkulaci spalin maji urcite omezeni a pri recirkulaci se zveda merna spotreba paliv, aby byl dodrzen emisni limit (v jednoduchosti shrnute). Tak tomu vyrobci motoru nasli okliku, protoze je takovy motor o neco levnejsi na vyrobu a na vyvoj. Kdyz Ad Blue nefunguje, tak onen motor neni zadna ekologicka bomba. (crazy)
Bohuzel nektere motory tak lehce neprevezes, jednak pri nizke hladine Ad Blue maji specialni rezimy v radech minut a pak padaji do nouzaku. Vodu to taky mnohdy nesezere, jelikoz si to hlida casto obsah nadrze. Meli jste stesti, ze to dal normalne jelo :D

Napsal: 23 črc 2012, 09:21
od Tomas-Oaza
no akorat co rikali kluci tak ty novy actrosy to nezkousnou, jinak hodne lidi tam dava vodu misto ad :)
prave sem zkusil na kappe taky prolit 2 ltr vody pres motor, tak uvidim az pojedu do brna jestli je nejaka zmena.

Napsal: 23 črc 2012, 13:38
od peopleman
To už dělám několik let-jak je teplo a mám další stroj který jezdí na cokoliv mastnýho,tak mezi vzducháč a turbo(pokud nemá turbo tak přímo do sání)strčím zahradní hadici s rozprašovačem,nastavím cca 2500t.otáček a do horkýho motoru pouštím zhruba litr vody za 2-3 minuty,z výfuku nejde většinou nic,protože to motor spálí ;) a po deseti minutách ho přestanu trápit.Většinou to auto pak už kouří méně než před tím-takže to funguje :D
Jen si nejsem úplně jistý,jestli ta voda nevadí turbu a intercooleru... :roll:

Napsal: 23 črc 2012, 14:42
od radluk
Tomas-Oaza
Asi to nekde jde, ale nektere masiny uz to fakt neveznou:-)
Akorat, kdyz tam das vodu, stejne neprojde motorem, protoze ta mocovina se rozprasuje az za motorem do vyfuku ;)