Stránka 2 z 2
Napsal: 30 črc 2012, 22:53
od kiklop32
řekl bych, že dva filtry by zarazili dost vzduchu
Napsal: 31 črc 2012, 10:35
od Forest
kiklop32 píše:řekl bych, že dva filtry by zarazili dost vzduchu
No, myslis, ze vice, nezli treba toto (coz jsem v podobne mire jiz nekolikrat videl):
http://pics.tdiclub.com/data/3429/mediu ... screen.jpg
Kuprikladu ja si s tou myslenkou dvou filtru celkem dost zahravam. Mam totiz takovej filtr, skrz ktery je videt. Turba sice nejsou poskozena, ale asi je to tim, ze nasavam z motoroveho prostoru (ano, spatne, saje to teply vzduch), ale i tak si rikam, ze kdyz bych udelal nasavani treba z podbehu, tak bych dal tento flitr a nasledne jeste klasicky (byt nejaky mensi, bojuji precijen s mistem).
Napsal: 02 srp 2012, 22:05
od Číča
V čem je lepší nebo jiné sání ASZ/ARL? Já jsem to osbně neviděl,jen čtu,že to občas někdo mění,ale nic konkrétnějšího jsem nedohledal.
Napsal: 02 srp 2012, 22:56
od kiklop32
Průměr
Napsal: 22 srp 2018, 12:15
od Forest
Ozivim tema jen pro doplneni,
zajimavy vysledek.
Napsal: 23 srp 2018, 11:18
od tlakac3
Do 200 koni bezproblemu origo airbox a papirak
Ale co dal?Napr.k 2566 a 300+hp je otevreny filtr nutnosti.
Pouzivam velky Pipecross a ten vypada daleko precizneji,nez kdejaky konus,KNka apod.
Napsal: 23 srp 2018, 18:03
od Forest
@tlakac3: Dulezita je propustnost a ta jde ruku v ruce s plochou. U serioveho neni problem propustnost filtru ale zdroj vzduchu ktery je restriktivni. Staci udelat dalsi zdroj vzduchu pred filtr a do 300 koni to musi stacit.
Dale pak pri vyberu nenahanet to vetsima dirama ale plochou pres kterou to saje (neboli 10x3 < 20x2). Osobne jsem jistou dobu zvazoval montaz vetsiho airboxu z vetsich motorizaci ale odradila me nezbytnost premisteni akumulatoru.
Jinak na Pipercross jsem slysel dobre reference co se vykonovych vysledku tyce ale tez jsem slysel ze dost propusti.
Napsal: 06 zář 2018, 22:15
od krejča
mám 280ps na papíráku od mannu a žádnej problém...dokonce jsme tenkrát zkoušeli měřit jen na trubku bez filtru a furt to smé...nějaký kn a podobný kraviny bych si do auta nikdy nedal(ani do motorky)

Re: Sport.vzduch.filtr
Napsal: 02 lis 2018, 10:35
od DIESELPOWER office
Leon 007 píše:Má význam dávat po načipování sport.vzduch filtr třeba Green nebo KN do boxu? Nebo jsou to vyhozené peníze? Někdo říká,že to pomůže ve vyšších otáčkách,někdo zase,že jde jenom více nečistot do motoru. Je jesné,že tam pude asi víc vzduchu než u standart.filtru,jaké stím má kdo zkušenosti.
Dobrý den,
pokud se bavíme pouze o vložce (KN apd.) do originálního boxu, tak jsou to vyhozené peníze, výkonový přínos ověřený na válcové zkušebně nulový, naopak reálně hrozí poškození váhy vzduchu od mastného filtru, propustnost oproti originálnímu VAG filtru není lepší, otázka je také předepsané čistění KN filtru atd.