Stránka 2 z 3

Napsal: 06 zář 2012, 20:15
od Wena
LuckyTDi píše:
Wena píše:
LuckyTDi píše: Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.
NE to je zbytečně moc 50 max 55 mm vnitřní je uplně nejideálnější ;) vím o čem mluvím ...
Pod 55 bych nesel , na seriove turbo 55 je idealni. Jak jsem řekl , zaleží na velikosti turba a plánovaném ýkonu. Ikdyž vemu v potaz, že vstup je do IC 50mm , tak je hloupost davat 60mm na serii turbu.

nevidím duvod dávat 60 proč???????vždyt to je hromada vzduchu navíc...

Napsal: 06 zář 2012, 20:32
od kares
LuckyTDi píše:
kares píše:aky zvolit priemer vedenia vzduchu ak vystupy su
turbo 55
IC jedna strana 50 druha 60
sanie 55
Podle typu turba a podle potřeby k výkonu do budoucna, řekl bych, že 60mm by bylo idealni.
turbo bude VB+R520 => odhad 170+/370+

Napsal: 06 zář 2012, 21:34
od netopier
potrebujes: minimalne 11mm hlavu do cerpadla, minimalne PP764, VBcko 200 na rotacke podla mna neda.......

jednohmotu s organikou , podvozok ...

velke sanie, , fmic, a brembo brzdy.. ver mi .
(mam take iste auto ako ty :)

Napsal: 06 zář 2012, 21:44
od kares
mne staci nieco medzi 170-180.
doma uz mam
FMIC, velke sanie, race520, KW1, EBC redstuff oblozenie a jednohmota sa uz riesi. Vacsiu hlavu zatial neriesim.
Teraz zbieram informacie pre vedenie vzduchu. Ale asi bude najlepsie riesenie 55 mm.

Napsal: 07 zář 2012, 06:48
od Schnapi
Jestli chceš 170, dej VB vedení ti bude stačit 50 nebo origo z ARL. pokud chceš víc hybrid. Spojku dej přeobložit u organikou a uvidíš jak to bude lítat. Já mam na svém ARL origo trisky AL a jsem 210 hp zhruba :) vše je origo, jen tam mam hybrida do 230 ps a soft. Kdyby jsi měl zájem mohl bych ti hybrida nechat budu přestupovat na větší...

Napsal: 07 zář 2012, 07:27
od kares
preoblozit si myslel seriovu dvojhmotu?
mne pre zaciatok bude stacit okolo 170 a aj tak mi nepasuje tvoje turbo nakolko mam srubovacie

Napsal: 07 zář 2012, 07:56
od netopier
dvojhmota bude KO po 500 km s krutakom nad 350Nm

Napsal: 07 zář 2012, 08:15
od Schnapi
Ano nechat přeobložit lamelu. To turbo si myslím že by pasovalo, ale musel by jsi sehnat svody... Jinak ten hybrid má stejný svody jako VB :)

Napsal: 07 zář 2012, 08:18
od jaykay
ciptuning
to je nejaka Ostravska obdoba chiptuningu ne? (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 07 zář 2012, 08:18
od netopier
Schnapi píše:Ano nechat přeobložit lamelu. To turbo si myslím že by pasovalo, ale musel by jsi sehnat svody... Jinak ten hybrid má stejný svody jako VB :)
ale jemu ani seriove VB nepasuje. ma turbo ako passat

Napsal: 07 zář 2012, 08:26
od Schnapi
Jé no jo on má vlastně rotačku... Ale předělat to jde, ale je to předělání ve větším rozsahu ... To záleží na investici :)

Napsal: 07 zář 2012, 08:51
od netopier
vobec nejde o to ze ma rotacku.
alh , asv, ahf su tiez rotacky a VB tam sedi .

Napsal: 07 zář 2012, 09:03
od Schnapi
A co tedy nepasuje?

Napsal: 07 zář 2012, 09:56
od netopier
to, ze afn ma turbo k zvodom srobovane 3 srobami ako passat. je v inej polohe ako turbo vo zvodoch.
navyse keby si ho tam chcel dat tak ti zavadzia drziak motoru kedze afn je uchytene UPLNE inak kedze je to motor inej rady ...


ja by som bol len rad keby sme sa tu vyhli tomu ze sa ludia so 100 percentnou istotou vyjadruju o veciach ktore na 100 percent nevedia.
potom sa moze stat ze niekto kupi VBcko a bude sa ho snazit narvat do passata.......

Napsal: 07 zář 2012, 10:47
od Schnapi
jo ták :) už to chápu :)