výměna součástí motoru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

bobo píše:
Marek77 píše:Především písty. Motory 96 kW mají pod dnem vnitřní chladicí drážku (kanálek), kam je veden tlakový olej a odvádí teplo ze dna pístu. Společně s tím samozřejmě kroužky a ojniční ložiska.
písty,kroužky,ojniční ložiska. Víc není potřeba ? Klika,ojnice...
Tuším, že 96kw má jinou technologii výroby ojnic - má lámané.

Dal bych kliku+ložiska, ojnice, písty.
Zbytek bych asi nechal.
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

vlagik píše:
bobo píše:
Marek77 píše:Především písty. Motory 96 kW mají pod dnem vnitřní chladicí drážku (kanálek), kam je veden tlakový olej a odvádí teplo ze dna pístu. Společně s tím samozřejmě kroužky a ojniční ložiska.
písty,kroužky,ojniční ložiska. Víc není potřeba ? Klika,ojnice...
Tuším, že 96kw má jinou technologii výroby ojnic - má lámané.

Dal bych kliku+ložiska, ojnice, písty.
Zbytek bych asi nechal.
to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

bobo píše:
vlagik píše:
bobo píše: písty,kroužky,ojniční ložiska. Víc není potřeba ? Klika,ojnice...
Tuším, že 96kw má jinou technologii výroby ojnic - má lámané.

Dal bych kliku+ložiska, ojnice, písty.
Zbytek bych asi nechal.
to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Hlavu dáš komplet Tvoji, tam už máš vstřikovače 130, nejhorší je klika, motor ven, ale zas tak hrozný to není.Všechno pěkně necháš přetěsnit ,a je to OK.
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

vlagik píše:
bobo píše:
vlagik píše: Tuším, že 96kw má jinou technologii výroby ojnic - má lámané.

Dal bych kliku+ložiska, ojnice, písty.
Zbytek bych asi nechal.
to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

pafka píše:Hlavu dáš komplet Tvoji, tam už máš vstřikovače 130, nejhorší je klika, motor ven, ale zas tak hrozný to není.Všechno pěkně necháš přetěsnit ,a je to OK.
to už by byla asi rychlejší výměna motor za motor,jestli i tady musí motor ven,ne ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Jo, ale takhle Ti zůstane původní kód motoru. ;)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bobo píše:
vlagik píše:
bobo píše: to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
to zas není tolik koní na původní součástky....ale když chceš mít jistotu a klid.. :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Jim píše:
bobo píše:
vlagik píše: A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
to zas není tolik koní na původní součástky....ale když chceš mít jistotu a klid.. :)
souhlas.Dal bych trysky, větší turbo, třeba větší mezichladič a slušně zacházel s motorem...
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

bobo píše:
vlagik píše:
bobo píše: to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
To nemyslíš vážně (LOL)
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

pres 150 se dostanes pouze chipem bez HW uprav , nebo by stacily 96 kw vstriky
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

bobo píše:
vlagik píše:
bobo píše: to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
proc tolik prace a penez kvuli chipu na 150 hp ? ja mam O1 ASV a da se rict ze mam 150hp (nezmereno), mam serie trysky a 130 PD turbo, tlak 1.2bar a naftu tak ze to temer nehuli. dokazu pochopit, ze se clovek boji o motor, ale pokud si to nebudes delat kompletne sam, das vic za prestavbu jak za pripadne jinej blok pokud bys udelal ty same upravy co ja. nereknu kdybys sel 200+, to uz smysl urcite ma, ale takhle ? to bych si radsi za ty prachy koupil poradnej IC a pekny kola ;)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

jo jo je to kvůli jistotě, proč už by teda ve VW dávali jiný součásti do 130ps motoru oproti 100ps ? Musí mít důvod,ne ? A já po výměně trysek a turba bych chtěl min.150ps, chlapi to je zvýšení o 50% !
Jasně o motor se budu starat,výměna oleje,dochlazování turba atd...
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Myslím si, že děláš dobrou věc. Pokud skutečně chceš, aby Ti motor dlouho a spolehlivě sloužil, je vhodné ho takto dimenzovat. A máš pravdu v tom, že na těch zesílených součástech zřejmě něco je, když je výrobce používá.
Jestli na to máš finance, neváhej a jdi do toho.

Pravdou sice je, že na takový výkon se lze dostat i bez HW úprav, ale z dlouhodobého hlediska to může být problém, zatímco u Tebe se s problémy nepočítá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

(LOL) no jestli neni lepší (hlavne levnejsí) v krajnim případě vyměnt lehlej motor. Na 150 PS by me ani nehlo sahat do motoru pokud by to nebylo 1Z. Neni duvod.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“