Stránka 2 z 2
Napsal: 01 dub 2013, 12:58
od slovacek.milos
stupel píše:Neviem prečo sa výfrit riedi benzínom ??? Benzín obsahuje vodu čo určite neprospeje triskám prečo račej neriedit naftou ? Jazdím 7 rokov a žiaden problém s výfritom riedený naftičkou . A nafta ktorá je vo výfrite aspon trochu ochráni gumové hadičky prepadu ktoré po čase prasknú ale to snád ani netreba písat lebo náklaady na opravu su pár centov
nafta ochranuje prepadové hadičky to kde jsi četl
Napsal: 01 dub 2013, 12:58
od k.amerika
Kde by se v benzinu brala voda a směs s naftou chrání přepadové hadičky?

? Po zředění benzinem je to tekuťější při chladných dnech. Po zřědění E85 je to ještě oddolnější proti houtstnutí při zimních teplotách.. Vyfrit 2:1 s naftou zhoustne v mrazech na gel, s přidáním e85 je to krásně tekuté..
Napsal: 01 dub 2013, 13:01
od slovacek.milos
k.amerika píše:Jako že fakt nemá cenu bezaromatik do nádrže lít? Mám zdarma pár litrů acetonu měsíčně, tak podle tvého přidávám ten, aniž bych věděl proč, ale až vyschne zdroj, chtěl jsem podle tvých rad jít pro bezaromatik do drogerky

ten aceton na čistotu palivové soustavy fachčí, já ho už delší dobu nepoužívám koupil jsem levně vif 5 litrů
nedávat nic je blbost ten pajš se prostě na sajrajty zasírá

Napsal: 01 dub 2013, 13:03
od k.amerika
A prosimtě kolik % acetonu asi dávat? Vždy odleju od oka, máš to nějak zavedené, odměřené v praxi?
Napsal: 01 dub 2013, 13:27
od slovacek.milos
k.amerika píše:A prosimtě kolik % acetonu asi dávat? Vždy odleju od oka, máš to nějak zavedené, odměřené v praxi?
já to taky tak od oka deci na nádrž, zrovna to auto mám před barákem kdyby nebly velikonoce se mrknu, zkušenosti jsou prostě takové že jsem se jednu dobu na to vyprdnul a začaly problémy, čerpadlo bylo na nastavovači zadrbané, pokud aditivuješ je čisto,
Napsal: 01 dub 2013, 14:16
od k.amerika
aha, deci na nádrž? V tom případě se divim že mi ještě drží hadičky

Dávám cca 3dcl na 20l směsy, ale přestio když jsem měnil žhavičky, byl na nich žlutý prášek, tak se něco přeci jen usazuje, ale šlo to dolu jen rukou, nebylo to jako kámen a přilepené..
Napsal: 01 dub 2013, 14:31
od slovacek.milos
k.amerika píše:aha, deci na nádrž? V tom případě se divim že mi ještě drží hadičky

Dávám cca 3dcl na 20l směsy, ale přestio když jsem měnil žhavičky, byl na nich žlutý prášek, tak se něco přeci jen usazuje, ale šlo to dolu jen rukou, nebylo to jako kámen a přilepené..
sajrat na žhavkách to bude z oleje, já tam měl kde co žlutý, bílý, pořezané žhavky, naboptnalé,
Napsal: 01 dub 2013, 16:29
od stupel
to pridanie nafty bolo to niekde uvedené asi možno aj tu v suvislosti ale s merom

no proste niekde som to tu čítal a benzín obsahuje vodu ale asi len ako následok zlej udržby nádrži na uskladnenie
http://hnonline.sk/2-22491850-k10000_d-9d no proste jazdím už na zmes nafta výpek dlho dlho a netečie ani čerpadlo nič sa nupcháva ak teda nerátam zátku od nádrže a auto furt ide bez problémov
Napsal: 01 dub 2013, 18:00
od bahno
Takze bezaromatik je aceton?To musi paradne rozpustat farbu v plechovej nadrzi a lnaleptavat plastove nadrze,nie?Milosi,ten zlty poprasok na tryskach a zhavicoch je vecsinou spaleny zinok z oleja pre 4takty.M2T taky poprasok nenechava.No a nafta nielenze nechrani proti korozii,ale vplyvom pridania ekologockych sraciek prave koroziu podporuje.Voda,ktora sa s normalnou naftou nezlucuje,sa s tymi sajrajtami miesa v pohode,takze neostava vo filtri,ale krasne bezi cez trysky.Co to robi s lapovanym povrchom asi netreba hovorit

Napsal: 02 dub 2013, 07:43
od Tomas-Oaza
bezaromatik pouzivam do auta. kdyz nemaj bezaromatik ta redidlo S6006. je to skoro to same a ja teda rozdil poznam dost.
kazdou druhou nadrz tam naliju pikslu a spotreba se snizila