2hmotý setrvák na 66Kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

jde na VW G IV, AXR, PD 74kW namontovat normalni setrvak, kdyby me napr ta dvouhmota zacala zlobit:)

dikys
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli máš 5ti kvalt, tak jo
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

jj mam 5ti kvalt, super, tak mi tam jde normalni setrvak:)
do 6ti kvaltu musi byt dvouhmota,vid.
dikys
H.P.
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

KABi píše:
scream píše:novej ma vuli od dorazu k dorazu 4mm, víc jak 10mm uz bych na auto vracel nerad


Málem jsem se osypal,má škoda je,že jsem toto přečetl,až po tom co jsem to namontoval. Ten můj měl vůli tak okolo těch 10mm +- . :( , ještě jsem to nenastartoval,to mě čeká ráno.Tak ani nebudu spát z toho co to bude dělat.
Pro montáž mě přesvědčilo porovnání ze setvákem ze 60tis. no zřejmě s tím autem nebylo ježděno nejlíp.
Zatím díky a zítra napíšu.
Dneska jsem se taky orosil na AJM když sem dal novou spojku a vzal sem za ní ........vůle na setrváku taky cca.10mm......a zrovna sem se na to chtěl ptát tady ....byl si rychlejší, ale jak je vidět tak 10mm není nic neobvyklýho asi..... (LOL)
VW Passat 3C2 2.0TDI
KABi
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 03 říj 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od KABi »

Asi bych neměl dělat prozatím závěry,ale u mě to zatím chodí. Uvidíme ,jak dlouho. KABi
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

KABi píše:Asi bych neměl dělat prozatím závěry,ale u mě to zatím chodí. Uvidíme ,jak dlouho. KABi
No u mě zatím taky..... :-)
VW Passat 3C2 2.0TDI
KABi
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 03 říj 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od KABi »

Po cca 10km začalo,při plném zešlápnutí pedálu ve spojce něco dřít,jako kdyby dřelo ložisko-(jeho těleso) o přítlačák.Nebo vypínací páka. (wallbash) Nestalo se Vám to někomu? Díky KABi[/quote]

Jen kdyby to někoho zajímalo. Tak jsem přišel na to,že není Luk jako Luk.
Doopravdy mě dřela vypínací páčka o přitlačák. No spíš o nýty které jsou na obvodu přítlačáku. Musel jsem trochu omezit krok a zatím je to gut. :? Nový Luk př. má ty nýty o nějaký milimetr vystoulejší a proto ta paseka.
KABi
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

divný to mně jednou takhle drely pruziny z lamely z vr6 o sroubi setrvaku a pouceni-neni vr6 jako vr6
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

all

Příspěvek od midnight_man »

mam octaviu 66kw 1997 1.9 Tdi aky tam ma setrvak?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

KABi píše: Po cca 10km začalo,při plném zešlápnutí pedálu ve spojce něco dřít,jako kdyby dřelo ložisko-(jeho těleso) o přítlačák.Nebo vypínací páka. (wallbash) Nestalo se Vám to někomu? Díky KABi


Jen kdyby to někoho zajímalo. Tak jsem přišel na to,že není Luk jako Luk.
Doopravdy mě dřela vypínací páčka o přitlačák. No spíš o nýty které jsou na obvodu přítlačáku. Musel jsem trochu omezit krok a zatím je to gut. :? Nový Luk př. má ty nýty o nějaký milimetr vystoulejší a proto ta paseka.
KABi[/quote]


No to mě pro změnu z mjauto odLuku poslali sadu která byla stejná ale ložisko bylo o 1mm nišší a nebyl na něm plastový kroužek jako na originálu.Ten kroužek je tam mezi ložiskem a přítlačákem jako mezipodložka. A od Luku by mi to vlastně šlo kov na kov což by asi nebylo dobrý. Tak jsem jel do VW a koupil ještě origo za dalších 1500,-kč.Ale mám čistý svědomí že jsem to udělal pořádně.........teda snad... (LOL)
VW Passat 3C2 2.0TDI
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ten krouze tam byt ani nema a jestli jo tak ne z plastu to je blbost dostal by hroznej kotel ja uz jich mnenil mraky a na zadny nebyl plast
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

tomáš karbus píše:ten krouze tam byt ani nema a jestli jo tak ne z plastu to je blbost dostal by hroznej kotel ja uz jich mnenil mraky a na zadny nebyl plast
Omyl ten kroužek tam být právě má.....byl tam na původním ložisku z fabriky i na ložisku originál od VW úplně stejný.....jenom ten na původním ložisku byl dost jetý ale plně funkční........možná jsem se špatně vyjádřil výrazem plastový kroužek ono to tak vypadá ale určitě je to nějaký tvrzený plast nebo směs kdo ví čeho protože jinak by to ty tlaky nevydrželo to je jasné.....
Ale přijde mi jako úchylka mít tam to ložisko dodané Lukem když při otěru dvou kovových částí vznikají piliny a zaneřádit fung novou spojku nějakým bordelem se mi fakt nechce ....origo bude origo oni vědí proč tam ten kroužek dávají.....právě proto že jsou tam dost velké tlaky tak aby se ty vypínací packy na přítlačáku nedřeli rovnou o povrch toho ložiska kov na kov.........těžko to tam namažeš když ta vazelína z toho vylítá.....
VW Passat 3C2 2.0TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“