P: Turbo GT2256V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, ja vim o cloveku, kteremu cerna ocel prohorela na TDIcku. Me 304L ani 321 neprohorely ani nepraskly a to ze jsem tam mel pres 900°C. Nerez muze mit problemy paklize neni vyztuzen, protoze pri vyssich teplotach muze povolit. Jakmile udelas zakladni vyztuhy (zadna dramata) drzi i na benzinech.
... ale z te cerne oceli bych mel vskutku obavy.
... ale z te cerne oceli bych mel vskutku obavy.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Asi bych byl schopen tu 347 (1.4550) sehnat ale bylo by to nehorazne drahe a hlavne, nevidim v tom smysl, kdyz tu jsou materialy, ktere jsou dostatecne a hlavne dostupne:
http://www.askzn.co.za/tech/tech_grade_304.htm
http://www.askzn.co.za/tech/tech_grade_321.htm
- 321 je pouzivana dost v USA i pro benzinaky ... akorat jsou to Moroni a delaji to nezridka z 1,5ky steny a nechaj to na nich viset, takze se to "propadne"
http://www.stainless-steel-tube.org/347 ... operty.htm
- srovnani 321 a 347
Hlavne, je treba hovorit o minimalne 2mm (spis 3mm) stene, ne 1,5, kterou zvolil "velky mistr Stingray" a ty svody sly za rok do srotu
Takze jinymi slovy, kdyz clovek zvoli 321, coz odpovida 1.4541, tak vyber pro nase ucely (kdy vnitrni obvod vystupu z hlavy je cca 103 mm) neni az tak spatnej:
http://www.inerez.cz/Armatury/Koleno-va ... -4541.html
38.0 x 2.0 -> 103,6 mm vnitrni obvod temer, vyzaduje vsak deformaci na vystupu z hlavy
42.4 x 2.6 -> 116,8 mm
44.5 x 2.6 -> 123,4 mm pro kratke svody a velke turbo myslim akorat
48.3 x 2.6 -> 135,5 mm imho pro 1,9TDI nesmysl
Jasne, oproti cerne oceli, kterou koupis za vyrazne nizsi cenu drahe, ale nevim, zda se na tomto vyplati zrovna setrit. To je, jako svaret to pak COckem
Jinak 5-6tis. je brutalne nizka cena (ikdyz aby ne, kdyz je to cerna ocel). Mimochodem, jakou delku maji ty Tvoje svody ... podle oka se obavam, ze vyrazne pres 40 cm nebo se mylim? Vypada to, ze je prostor pro obavy o rychlost a teplotu spalin, ktere jsou smerodatne nejen pro nabeh, ale i maxima
http://www.askzn.co.za/tech/tech_grade_304.htm
http://www.askzn.co.za/tech/tech_grade_321.htm
- 321 je pouzivana dost v USA i pro benzinaky ... akorat jsou to Moroni a delaji to nezridka z 1,5ky steny a nechaj to na nich viset, takze se to "propadne"
http://www.stainless-steel-tube.org/347 ... operty.htm
- srovnani 321 a 347
Hlavne, je treba hovorit o minimalne 2mm (spis 3mm) stene, ne 1,5, kterou zvolil "velky mistr Stingray" a ty svody sly za rok do srotu

Takze jinymi slovy, kdyz clovek zvoli 321, coz odpovida 1.4541, tak vyber pro nase ucely (kdy vnitrni obvod vystupu z hlavy je cca 103 mm) neni az tak spatnej:
http://www.inerez.cz/Armatury/Koleno-va ... -4541.html
38.0 x 2.0 -> 103,6 mm vnitrni obvod temer, vyzaduje vsak deformaci na vystupu z hlavy
42.4 x 2.6 -> 116,8 mm
44.5 x 2.6 -> 123,4 mm pro kratke svody a velke turbo myslim akorat
48.3 x 2.6 -> 135,5 mm imho pro 1,9TDI nesmysl
Jasne, oproti cerne oceli, kterou koupis za vyrazne nizsi cenu drahe, ale nevim, zda se na tomto vyplati zrovna setrit. To je, jako svaret to pak COckem

Jinak 5-6tis. je brutalne nizka cena (ikdyz aby ne, kdyz je to cerna ocel). Mimochodem, jakou delku maji ty Tvoje svody ... podle oka se obavam, ze vyrazne pres 40 cm nebo se mylim? Vypada to, ze je prostor pro obavy o rychlost a teplotu spalin, ktere jsou smerodatne nejen pro nabeh, ale i maxima

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Nádhera... 

VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
https://www.proto3d.cz/
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.