Stránka 2 z 2

Napsal: 02 dub 2007, 21:55
od Dawe
Díky za vysvětlení. Konečně jsme se dostali k jádru věci. Nechtěl jsem nikoho popudit. Právě že soudruzi u Bosche s tím nepočítali a proto mi sdělili ty hodnoty jaké jsem uvedl shora. Vím, že tady je pár lidiček, kteří mají s touto problematikou dost zkušeností a z tohoto důvodu jsem toto téma otevřel. Takže závěr zní: nainstalovat trysky ..764 do držáku 190 a druhý tlak nechat 300 a dál to neřešit?

Napsal: 02 dub 2007, 22:06
od BH motor
presne tak. ked mas drziaky v super stave vymen trysky skontroluj spodny tlak ci je 190 a na mechanike s vytlacnymi ventilami viac neries.....................

Napsal: 02 dub 2007, 22:13
od Dawe
Ještě jednou se omlouvám, ráno jsem to přehnal. Čekal jsem hned tuto odpověď. Ale není na škodu toto téma vzít více ze široka. Na čerpadle je hlava 11 mm včetně ventilků a vačky. Musel bych se podívat přesně na číslo čerpadla, ze kterého je. Držáky mají za sebou poctivých 130 tis.km podle servisní knížky.

Napsal: 03 dub 2007, 10:51
od tomáš karbus
souhlasim s mvoleskem tez jsem skousel 22o a 190 a zmnena byla spis k horsimu

Napsal: 07 dub 2007, 18:39
od Dawe
Dneska vstřiky namontovány tlaky 190/300 bar. Funguje to slušně. Zdá se mi, že motor je pružnější a turbína se lépe roztáčí. Můj subjektivní pocit je, že auto lépe jede.

Napsal: 08 dub 2007, 12:23
od tomáš karbus
to je temner objektivni :D

Napsal: 08 dub 2007, 18:57
od gumi
Skvělé když vozítko pěkně jede. Jen takovou technickou poznámku. Vyšší vstřikovací tlak zpožďuje předvstřik. Než se nafouknou vstřikovací trubičky to trvá o trochu dýl... Skutečně se nafukujou - piezo snímač strobolampy z toho snímá okamžik vstřiku.

Napsal: 08 dub 2007, 21:59
od BH motor
gumi píše:Skvělé když vozítko pěkně jede. Jen takovou technickou poznámku. Vyšší vstřikovací tlak zpožďuje předvstřik. Než se nafouknou vstřikovací trubičky to trvá o trochu dýl... Skutečně se nafukujou - piezo snímač strobolampy z toho snímá okamžik vstřiku.
presne k voli tomuto musia byt tlaky nastavene +- 4 bary aby mal motor kludny chod a nemal velke rozdiely predvstreku na jednotlivych valcoch

Napsal: 09 dub 2007, 17:15
od Dawe
Ahoj, máte pravdu. Schválně jsem to zkusil s čerpadlem 10mm pístek. U tohoto čerpadla jasem jen upravil dávku a samozřejmě volnoběh. Pak jsem dal čerpadlo 11 mm pístek na původní nastavení z předchozího čerpadla. Vůbec to nefungovalo. Nastavil jsem předvstřik, seřídil dávku a volnoběh a krásně to funguje. Zaznamenal jsem v kopci nárust výkonu. prostě je to znát.