Stránka 2 z 2
Napsal: 26 zář 2012, 20:54
od frantisek28
Stifko píše:jezdil jsi s těmahle motorama někdy?u 2,5tdi jsem měl průměr 10,5l a u 2.8V6 12l,a svezl jsem se narozdil od nafty.Beru to u Audi a4
10.5 l/100 km ??? Ako sorry, neviem ako a kde jazdis, ani ci to auto bolo v poriadku, ale v Q a s tiptronicom priemerna - celorocna 8.8, a to mam odskusane, ze trasa Most - Praha - Brno - Olomouc - Bila sa da urobit aj za 6.4, len to chce dodrziavat rychl. limity (isiel som to najmenej 100 x). Pri 160 km/h to bralo 10,2 l/100 km, pri 200 to uz bolo cez 12. Zas tak kydat na ten motor sa neda. Navyse, v tej dobe to bol asi jediny dieslovy motor s takym vykonom a slusnou spotrebou.
Ale v dnesnej dobe zohnat dobry kusok, tak to bude hodne tvrdy oriesok. Urcite by som to nebral pokial ten motor tecie a ak by nebola moznost vidiet vacky na oboch hlavach, samozrejma ze aj za toho, ze by som musel zaplatit servis - tesnenia. Bez toho urcite nie. Nalievacim otvorom toho clovek moc nevidi, to je tak 5% z tych vaciek. Nemusia byt vsetky a vsade chytene. Na to sa urcite nespoliehat.
Napsal: 26 zář 2012, 21:55
od Ferenzzo
a kde ten motor většinou teče? neumím si to dost dobře představit ... jako kolem vany? nebo přes gufero? ...
neexistuje nějaká alternativa za to čerpadlo? jak třeba u BMW 2.5 V6 mechanický bosch?
Napsal: 26 zář 2012, 23:24
od dav55
vsude
Napsal: 26 zář 2012, 23:40
od tuner
Tece to pod ventildeklama, kolem vstriku, obcas prez gufera, vetsinou to tece z duvodu odflaknute nekvalitni udrzby, protoze nikomu se nechce menit filtr odvetrani skrine
Napsal: 27 zář 2012, 07:39
od Stifko
avatar píše:Stifko píše:když otevřeš nalejvací hrdlo,tak pohledem,nebo prstem,ale jen jednu stranu
jednu stranu jednu plochu z 24. Takze nicmoc.. klidne muze byt vydreno jinde. Bez sundani vik nemas sanci.
Proste doporucuji tu cenu auta rovnou zklepat o 40-100 tis dolu jinak to nema smysl kupovat. Ale co budu radit stejne je to zbytecne a kazdej si koupi co chce bez ohledu na rady)))u 2,5 tdiv6 je to na 100% vzdy mrdka ))) v dnesni dobe jsou vsechy KO
nehlede na to ze bazary se jich nemuzou zbavit ))
Lépe bych to nenapsal

.
Zákazníka láká luxusní vůz maximální výbavou za cenu benzínové octavie,ale zdání klame,bohužel
Napsal: 27 zář 2012, 08:11
od cooler
Stifko píše:Zákazníka láká luxusní vůz maximální výbavou za cenu benzínové octavie,ale zdání klame,bohužel
ake zdanie???? kazdy normalny si vie zratat, ze luxus cosi stoji. Kto na to nema, nech si to nekupuje. Ale za kazdu cenu mat vylagrovany (teda lacny) 2.5 a potom tu plakat, ze to a hento nejde... nech sa radsej vozi na bicykli....
Napsal: 27 zář 2012, 09:29
od Stifko
cooler píše:Stifko píše:Zákazníka láká luxusní vůz maximální výbavou za cenu benzínové octavie,ale zdání klame,bohužel
ake zdanie???? kazdy normalny si vie zratat, ze luxus cosi stoji. Kto na to nema, nech si to nekupuje. Ale za kazdu cenu mat vylagrovany (teda lacny) 2.5 a potom tu plakat, ze to a hento nejde... nech sa radsej vozi na bicykli....
setkal jsem se s hodne lidma,co si mysleli ze opice od Audi nepotrebuji banany

.Ten kdo tomu rozumi tak koupi dobre,ten kdo ne prohloupi.Nejobsahlejsi nabidka vozu vysi stredni tridy v bazarech jsou A6 2.5Tdi,vybirat je z čeho
Napsal: 27 zář 2012, 11:08
od Ferenzzo
jojo, máte pravdu páni ... koupím A4 s 1.9tdi

Napsal: 27 zář 2012, 11:31
od peeeetr
Ferenzzo píše:jojo, máte pravdu páni ... koupím A4 s 1.9tdi

Oproti té 2.5 rozhodně lepší volba. Já koupil taky A4, ale stejně jsem do ní minimálně 40tis vrazil, ale to bylo z důvodu, že jsem toho mraky preventivně vyměnil. A teďka už jen jezdím a jezdím a vím co vše mám na autě uděláno

Napsal: 27 zář 2012, 11:59
od Stifko
Rozumná volba,A4 je pěkná a už je to trošku kultura co se týče komfortu jízdy,tak ať dobře vybereš