Kolisani predvstriku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

caffeine
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 09 led 2007, 18:03
Odpovědi: 0

Help

Příspěvek od caffeine »

dneska jsem koukal a na kanále 13 byly hodnoty 0.6, 1.3, 0.9 a u čtvrtýho válce nic co to? Motor AFN na B5 dík za odpověď
caffeine
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 09 led 2007, 18:03
Odpovědi: 0

Re: Help

Příspěvek od caffeine »

caffeine píše:dneska jsem koukal a na kanále 13 byly hodnoty 0.6, 1.3, 0.9 a u čtvrtýho válce nic co to? Motor AFN na B5 dík za odpověď
nikdo neví :? jsou ty hodnoty v pořádku na auto s cca 170000km :?:
caffeine
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 09 led 2007, 18:03
Odpovědi: 0

Re: Help

Příspěvek od caffeine »

caffeine píše:
caffeine píše:dneska jsem koukal a na kanále 13 byly hodnoty 0.6, 1.3, 0.9 a u čtvrtýho válce nic co to? Motor AFN na B5 dík za odpověď
nikdo neví :? jsou ty hodnoty v pořádku na auto s cca 170000km :?:
Vážně nikdo neví ? (wallbash)
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Já tomu rozuim tak, že ten čtvrtej je jako referenční ("0") a ty ostatní hodnoty sou kolem ní (taky sou + i -). V normě je do 2. Tzn to tvoje 1,3 se už blíží, ale neni to nic tragickýho. Může to bejt: horší kroužky (nebo zapečený), netěsnící ventily a po 170 000 bych to viděl na vstřiky (trysky). Jestli chceš mít jistotu tak vyměň trysky a při tý příležitosti přeměř kompresi a budeš mít klid.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Obrázek
Obrázek
caffeine
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 09 led 2007, 18:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od caffeine »

chiptuning píše:Obrázek
Obrázek
díky (rofl)
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od stinger »

Takže nakonec se původce závady kolísání předvstřiku našel. Po výměně řídicího vstřiku, vstřikovacího čerpadla, snímače otáček a kontrole rozvodů zbývala poslední věc - ř.j. motoru.
No a byla to ona, potvora jedna. Přikládám obrázek jak to chodilo před a jak po výměně jednotky

motoru.Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“