mrazy vs. vybehany diesel (felicia 1.9D)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33892
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
krejča píše:u golfa 3x nažhavim,předsuvník a cihla !chytne a postupně se válce přidaj a de jako pes!hlavní je baterka
To je jasný, protože VAŘENÍ ZAČÍNÁ NÁKUPEM

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
pouštět to z kopce je kokotina...
motor je při -20°C ztuhlej jak veka, rozvoďák je enormě namáhanej, pokud to tak budeš startovat každej den, je otázka času kdy se to posere
borec kterej měl starýho boxera 1.9D a bylo mu líto dát dvojku za baterku to taky tak dělal, no pak to skočilo, zlomená vačka jak to tyto motory umí, ventily atd atd.
musel motor spravit a baterku stejně koupit
takže asi tak
motor je při -20°C ztuhlej jak veka, rozvoďák je enormě namáhanej, pokud to tak budeš startovat každej den, je otázka času kdy se to posere
borec kterej měl starýho boxera 1.9D a bylo mu líto dát dvojku za baterku to taky tak dělal, no pak to skočilo, zlomená vačka jak to tyto motory umí, ventily atd atd.
musel motor spravit a baterku stejně koupit
takže asi tak
u tohohle je opravdu základ pořádná baterka v dobrém stavu, největší co tam vejde. pak kabely od ní musí být taky ok, ať se na nich neztráčí šťáva.. pak startér OK, žhaviče OK a to by bylo aby to nestartovalo...
mám na tom najeto 450tkm a funguje i v zimě... jen karoserie nějak přestává fungovat - prahy OFF
mám na tom najeto 450tkm a funguje i v zimě... jen karoserie nějak přestává fungovat - prahy OFF

No vidíš já mám 837000 km
jinak koupit jinej motor je dost problem.v dobrý kondici jich už moc neni a změřit tlaky na vyndaným motoru je taky celkem problem...

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33892
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33892
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to zato ze to bol peugeot ;-)ked si to zoberes logicky starter toci zotrvacnikom a prevodovka tiez cize je to to iste len netreba ist 60 a dat tam 1 to urcite skoci ale cca 3 alebo 4 nemoze byt problem koljo krat ked tocis starterom a moror zle odpaluje skace jak blazen a nic nesjoci ked su nove rozvody neni problem otec tak startoval kazdu zimu a nebol problem;-)roman1648 píše:pouštět to z kopce je kokotina...
motor je při -20°C ztuhlej jak veka, rozvoďák je enormě namáhanej, pokud to tak budeš startovat každej den, je otázka času kdy se to posere
borec kterej měl starýho boxera 1.9D a bylo mu líto dát dvojku za baterku to taky tak dělal, no pak to skočilo, zlomená vačka jak to tyto motory umí, ventily atd atd.
musel motor spravit a baterku stejně koupit
takže asi tak
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

to zato ze to bol peugeot ;-)ked si to zoberes logicky starter toci zotrvacnikom a prevodovka tiez cize je to to iste len netreba ist 60 a dat tam 1 to urcite skoci ale cca 3 alebo 4 nemoze byt problem koljo krat ked tocis starterom a moror zle odpaluje skace jak blazen a nic nesjoci ked su nove rozvody neni problem otec tak startoval kazdu zimu a nebol problem;-)roman1648 píše:pouštět to z kopce je kokotina...
motor je při -20°C ztuhlej jak veka, rozvoďák je enormě namáhanej, pokud to tak budeš startovat každej den, je otázka času kdy se to posere
borec kterej měl starýho boxera 1.9D a bylo mu líto dát dvojku za baterku to taky tak dělal, no pak to skočilo, zlomená vačka jak to tyto motory umí, ventily atd atd.
musel motor spravit a baterku stejně koupit
takže asi tak
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33892
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33892
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice