mrazy vs. vybehany diesel (felicia 1.9D)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1550
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

moj staci raz nazhavit a uz chyti hned. jedine ked je -20 tak chvilu klepoce na 3 valce a potom sa chyti dalsi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33892
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:Alebo spraviť menšie GO motora :) krúžky atď. ale o tom vie viac určite Miloš ako to spraviť, aby Felda zase jazdila ako má :worthy:

žádná go se nevyplatí druhý motor seženeš pětkrát levnějc ;)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

krejča píše:u golfa 3x nažhavim,předsuvník a cihla !chytne a postupně se válce přidaj a de jako pes! (LOL) hlavní je baterka

To je jasný, protože VAŘENÍ ZAČÍNÁ NÁKUPEM (LOL)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20405
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

pouštět to z kopce je kokotina...
motor je při -20°C ztuhlej jak veka, rozvoďák je enormě namáhanej, pokud to tak budeš startovat každej den, je otázka času kdy se to posere
borec kterej měl starýho boxera 1.9D a bylo mu líto dát dvojku za baterku to taky tak dělal, no pak to skočilo, zlomená vačka jak to tyto motory umí, ventily atd atd.
musel motor spravit a baterku stejně koupit
takže asi tak
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

u tohohle je opravdu základ pořádná baterka v dobrém stavu, největší co tam vejde. pak kabely od ní musí být taky ok, ať se na nich neztráčí šťáva.. pak startér OK, žhaviče OK a to by bylo aby to nestartovalo...
mám na tom najeto 450tkm a funguje i v zimě... jen karoserie nějak přestává fungovat - prahy OFF :(
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

No vidíš já mám 837000 km :-) jinak koupit jinej motor je dost problem.v dobrý kondici jich už moc neni a změřit tlaky na vyndaným motoru je taky celkem problem...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33892
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak problém

já vím asi o dvou motorech, kdy jsem ted zkusi gogl našel jsem minimálně tři motory kolem čtverky i méně, a změřit tlaky si vemeš jakoukoliv převodovku narveš na motor jedním šroubkem chytneš starter, připojíš baterku a přes žhaviče změříš tlaky, ;)
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Miloš a neni sú tam nejaké problémy s číslom motoru alebo tak nejak :? Len sa pýtam lebo ma to zaujalo (noteeth)
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33892
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:Miloš a neni sú tam nejaké problémy s číslom motoru alebo tak nejak :? Len sa pýtam lebo ma to zaujalo (noteeth)
číslo motoru tě nemusí zajímat, není více typů,
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Takže ak motor odíde nakompletku, kľudne tam môžme trtnúť iný z 1.9D :? Takže nieje s tým opletačka a iba sa to pripojí a môžme sa veselo voziť ? :D
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

roman1648 píše:pouštět to z kopce je kokotina...
motor je při -20°C ztuhlej jak veka, rozvoďák je enormě namáhanej, pokud to tak budeš startovat každej den, je otázka času kdy se to posere
borec kterej měl starýho boxera 1.9D a bylo mu líto dát dvojku za baterku to taky tak dělal, no pak to skočilo, zlomená vačka jak to tyto motory umí, ventily atd atd.
musel motor spravit a baterku stejně koupit
takže asi tak
to zato ze to bol peugeot ;-)ked si to zoberes logicky starter toci zotrvacnikom a prevodovka tiez cize je to to iste len netreba ist 60 a dat tam 1 to urcite skoci ale cca 3 alebo 4 nemoze byt problem koljo krat ked tocis starterom a moror zle odpaluje skace jak blazen a nic nesjoci ked su nove rozvody neni problem otec tak startoval kazdu zimu a nebol problem;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

roman1648 píše:pouštět to z kopce je kokotina...
motor je při -20°C ztuhlej jak veka, rozvoďák je enormě namáhanej, pokud to tak budeš startovat každej den, je otázka času kdy se to posere
borec kterej měl starýho boxera 1.9D a bylo mu líto dát dvojku za baterku to taky tak dělal, no pak to skočilo, zlomená vačka jak to tyto motory umí, ventily atd atd.
musel motor spravit a baterku stejně koupit
takže asi tak
to zato ze to bol peugeot ;-)ked si to zoberes logicky starter toci zotrvacnikom a prevodovka tiez cize je to to iste len netreba ist 60 a dat tam 1 to urcite skoci ale cca 3 alebo 4 nemoze byt problem koljo krat ked tocis starterom a moror zle odpaluje skace jak blazen a nic nesjoci ked su nove rozvody neni problem otec tak startoval kazdu zimu a nebol problem;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33892
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pipo444 píše:Takže ak motor odíde nakompletku, kľudne tam môžme trtnúť iný z 1.9D :? Takže nieje s tým opletačka a iba sa to pripojí a môžme sa veselo voziť ? :D
tak musí tam být typ aef
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

este som nevidel policajta ktory by hladal typ motora obzvlast nie na felde tak ze tam hod a nemaj bobika
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33892
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jurki888 píše:este som nevidel policajta ktory by hladal typ motora obzvlast nie na felde tak ze tam hod a nemaj bobika
tak policajt ho nehledá protoýe na to nemá ale na stk tě dojedeš když neumíš ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“