Stránka 2 z 3

Napsal: 06 lis 2012, 22:06
od Biimbo
to říkal kamarádovo strejda když mu kdysi v JZD na starý kolena dali 815ku Tatru místo 148ky.. Že do čtyřky lezl vlezeš jako do kuchyně, ale do tý krávy
vysoký se to nedá..

jinak kdo by se dneska zdržoval kávou :D

Napsal: 06 lis 2012, 23:16
od Kornout
Biimbo píše:já teda když už 3.0 TDI Q, tak spíš Q7 než A6.. Do tý 6ky je to nalejzání jako do sklepa, do Q7 lezeš jak do kuchyně :-)
A6 a Q7 je nebe a dudy, jen servis je na Q7 podstatně dražší, navíc je to hroznej mastodont. Ideální pro Pražáky s dětma do školky. Touareg je lepší auto, s tím se aspoň dá jet do terénu. Za mě Touareg 3.0TDi. Nepočítej ale že budeš jezdit za 8-9l.

Napsal: 07 lis 2012, 06:44
od cosby
Mám Turka 3,0 a běžný provoz 8-8,5.Teď jsem jel v neděli za hustého Kopřivnice-Vizovice a za 7,4.
Jinak jistě.město s lehkou nohou 10-12,dálnice to samé

Napsal: 07 lis 2012, 10:06
od Kornout
cosby píše:Mám Turka 3,0 a běžný provoz 8-8,5.Teď jsem jel v neděli za hustého Kopřivnice-Vizovice a za 7,4.
Jinak jistě.město s lehkou nohou 10-12,dálnice to samé
Já A6 reálně kombinovaná tak 9-10l. Město je pro tyhle auta žumpa, kolikrát tam mám i 13l, když jen popojíždím. Ale zase po dálnici člověk jede 180-200km/h a jede za 10l a pohodička.

Napsal: 07 lis 2012, 12:44
od jericho-3
Má cenu si koupit takové auto, kde je předpoklad žravosti a potom mít lehkou nohu, motor trápit jen aby se snížila spotřeba? Asi si to většina lidí kupuje z důvodů nízkého sebevědomí s úmyslen zaujmout a ne jako tahouna a pracanta, na což je to určeno, bohužel terén není zrovna jeho krédo.Je to pohledově pěkné, ale technicky průser..Ale kdo má na nové, pojezdit 2-3 roky patrně není problém...

Napsal: 07 lis 2012, 13:16
od Kornout
jericho-3 píše:Má cenu si koupit takové auto, kde je předpoklad žravosti a potom mít lehkou nohu, motor trápit jen aby se snížila spotřeba? Asi si to většina lidí kupuje z důvodů nízkého sebevědomí s úmyslen zaujmout a ne jako tahouna a pracanta, na což je to určeno, bohužel terén není zrovna jeho krédo.Je to pohledově pěkné, ale technicky průser..Ale kdo má na nové, pojezdit 2-3 roky patrně není problém...
To není jízda jen lechtání, prostě jedeš třeba 120km/h, někdy mám spotřebu nízkou, jen kvůli tomu že se prostě jet nedá, velký provoz.
7,8l jsme měl tudle ráno do Prahy, hustej provoz, večer zpět rychlejší jízdou a předjíždění 9-9,5l.
Já nemám rád slabá auta už z principu, proto jsem zkusil toto, nic jiného v tom není. Octa jela krásně, ale pro rodinu to auto nebylo.

Napsal: 08 lis 2012, 08:09
od jear ewing
Biimbo píše:já teda když už 3.0 TDI Q, tak spíš Q7 než A6.. Do tý 6ky je to nalejzání jako do sklepa, do Q7 lezeš jak do kuchyně :-)
Tak tak ve 25 se v tom pěkně sedí, ale po 30 je to velebnosti hnus, hlavně když někdo často vystupuje a nastupuje.

Podle mě na běžně ježdění, nikoliv na machrování před babama bez mozku (ty chytřejší zajímá kolik má amant nemovitostí, kreditek a jak často jezdí na dovolenou, ve starých A8, Q7, X6, X5 u nás jezdí na Moravě jezdí hochštapleři, svíti jim téměř všechny kontrolky, inu mají jen na poh. hmoty a úvěr za 30 p.a. ) je hodně dobrá Octavia II ve 4x4 1.9 TDI-byl jsem překvapen s jízdními vlastnostmi v zimě, zejména při vysokém sněhu je to obratnější a komplexně lepší než můj Forester v dieslu.

A hlavně je to kára za 200 tis Kč, díly za dobrý peníze, plno doplňků, člověk na tom pohopsá 2 léta a moc na tom neuletí.

Napsal: 08 lis 2012, 08:12
od jear ewing
Kornout píše:
jericho-3 píše:Má cenu si koupit takové auto, kde je předpoklad žravosti a potom mít lehkou nohu, motor trápit jen aby se snížila spotřeba? Asi si to většina lidí kupuje z důvodů nízkého sebevědomí s úmyslen zaujmout a ne jako tahouna a pracanta, na což je to určeno, bohužel terén není zrovna jeho krédo.Je to pohledově pěkné, ale technicky průser..Ale kdo má na nové, pojezdit 2-3 roky patrně není problém...
To není jízda jen lechtání, prostě jedeš třeba 120km/h, někdy mám spotřebu nízkou, jen kvůli tomu že se prostě jet nedá, velký provoz.
7,8l jsme měl tudle ráno do Prahy, hustej provoz, večer zpět rychlejší jízdou a předjíždění 9-9,5l.
Já nemám rád slabá auta už z principu, proto jsem zkusil toto, nic jiného v tom není. Octa jela krásně, ale pro rodinu to auto nebylo.
Jak vidím kde bydlíš, tak bych jezdil v obrněném Humru HI ale s tou otočnou věží...

Napsal: 08 lis 2012, 11:34
od rudy5
jear ewing píše:
Biimbo píše:já teda když už 3.0 TDI Q, tak spíš Q7 než A6.. Do tý 6ky je to nalejzání jako do sklepa, do Q7 lezeš jak do kuchyně :-)
Tak tak ve 25 se v tom pěkně sedí, ale po 30 je to velebnosti hnus, hlavně když někdo často vystupuje a nastupuje.

Podle mě na běžně ježdění, nikoliv na machrování před babama bez mozku (ty chytřejší zajímá kolik má amant nemovitostí, kreditek a jak často jezdí na dovolenou, ve starých A8, Q7, X6, X5 u nás jezdí na Moravě jezdí hochštapleři, svíti jim téměř všechny kontrolky, inu mají jen na poh. hmoty a úvěr za 30 p.a. ) je hodně dobrá Octavia II ve 4x4 1.9 TDI-byl jsem překvapen s jízdními vlastnostmi v zimě, zejména při vysokém sněhu je to obratnější a komplexně lepší než můj Forester v dieslu.

A hlavně je to kára za 200 tis Kč, díly za dobrý peníze, plno doplňků, člověk na tom pohopsá 2 léta a moc na tom neuletí.
to snad nemyslíš vážne porovnávať škodu so subaru v škodovke som sa viezol X krát nadšení som teda s toho moc až tak nebol a kamoš si kupil teraz nove legacy 2.0 diesel a to je uplne iná kapitola teda .

Napsal: 08 lis 2012, 13:04
od zx6ninja
mám Imprezu combi 95 a v zimě to vyjede všude, OII 4X4 se může stydět.. centrál, el. okna, abs, airbagy tam mám taky... dokonce i ostřikovače světel.. :D

Napsal: 08 lis 2012, 14:06
od Martin Kanňuch
A co tak Land rover discovery3 ceny okolo 400 a vsetko co sa tu spomina tomu nesiaha v prejazdnosti ani po paty ;)

Napsal: 08 lis 2012, 20:26
od rudy5
Martin Kanňuch píše:A co tak Land rover discovery3 ceny okolo 400 a vsetko co sa tu spomina tomu nesiaha v prejazdnosti ani po paty ;)
Discovery 2 je v terene lepšia u jeepov platí čím staršie tým v teréne lepšie .

Napsal: 08 lis 2012, 20:35
od Martin Kanňuch
Ked tak je to nastejno ale v D2 nikdy nedosiahnes ten komfort co v D3 ;)

Napsal: 08 lis 2012, 20:44
od farkihome
Turek so spotrebou 8-9 litrov nafty pri 3.0? tak to by som si pozrel. pod 11,9 v priemere som sa dostal iba raz. na 11,8! a to som skusal ine defenzivne skotaciny.mjazdil som 70 percent mimo mesto a 30 percent mesto. mozno dokonca 80 ku 20. to zralo aj travu pri ceste. ;)

Napsal: 08 lis 2012, 23:51
od jear ewing
rudy5 píše:
jear ewing píše:
Biimbo píše:já teda když už 3.0 TDI Q, tak spíš Q7 než A6.. Do tý 6ky je to nalejzání jako do sklepa, do Q7 lezeš jak do kuchyně :-)
Tak tak ve 25 se v tom pěkně sedí, ale po 30 je to velebnosti hnus, hlavně když někdo často vystupuje a nastupuje.

Podle mě na běžně ježdění, nikoliv na machrování před babama bez mozku (ty chytřejší zajímá kolik má amant nemovitostí, kreditek a jak často jezdí na dovolenou, ve starých A8, Q7, X6, X5 u nás jezdí na Moravě jezdí hochštapleři, svíti jim téměř všechny kontrolky, inu mají jen na poh. hmoty a úvěr za 30 p.a. ) je hodně dobrá Octavia II ve 4x4 1.9 TDI-byl jsem překvapen s jízdními vlastnostmi v zimě, zejména při vysokém sněhu je to obratnější a komplexně lepší než můj Forester v dieslu.

A hlavně je to kára za 200 tis Kč, díly za dobrý peníze, plno doplňků, člověk na tom pohopsá 2 léta a moc na tom neuletí.
to snad nemyslíš vážne porovnávať škodu so subaru v škodovke som sa viezol X krát nadšení som teda s toho moc až tak nebol a kamoš si kupil teraz nove legacy 2.0 diesel a to je uplne iná kapitola teda .

Subaru Forester 2.0 Diesel je moje nejhorší auto, už nikdy si nekoupím tento schit, příště jedině Deutsche wagen!

I přesto, že si Forester hraje na lesníka je v zimě děs hrůza jízdní vlastnosti-nemá uzávěrku na zadní nápravě (jak se jedno kolo začne točit, druhé se nehne ani za boha, stačí trocha ledu a nocuješ v autě), jezdím často na lyže a pokaď mě rolba vytahuje z parkoviště, tak mě to brutálně nasere (běžně jsem zaparkoval a odešel relaxovat na sjezdovku)
Má vyhřívaný palivový filtr a přesto mi nafta, každou zimu (-15 žádná extra zima) rosolovatí-skáče tedy jak kozel, naftu beru většinou Benzina a brutálně aditivuji cca. 4.ml na litr a stejně to nepomůže
Na diesla není žádná druhovýroba, pouze jen autorizovaný servis, obyčejní kluci, kteří toho umějí mnohdy více si s tím neporadí.

Dlouho jsem se pídil potom jak je možné, že Octavie II ve 4x4 si z výše uvedeným problémem poradí-má elektronickou uzávěrku na zadní nápravě, aspoň mi to bylo tak řečeno...

Outback to je odporná americká krabice, připomíná mi to jejich baby v MC drive jak sedí v big mac pick up, jediné co má do sebe tak je palubní deska.

Legacy OK, ale v automatu a 2.0 benzín