chiptuning od DIESEL-TECHNIK ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Jindra píše:
včelař píše:Ona taková nachipovaná Avia 30 musí jet hrozně....
Avia není náklaďák!!!!!!! To je kindertrucker. :D

Ale docela by mě zajímalo kolik vydrží načipovaný 12l motor? Který normálně vydrží 1,5 mega.
nakladaky se nechipuji kvuli vykonu ale kvuli spotrebe !!!!!!
ono je rozdil jestli na nadrz ujedes 900km nebo 1200km :P
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

luba.s píše:já se rozhoduju mezi http://www.diesel-technik.cz a http://www.1-tuning.cz

:?
Troska si precitaj aj recenzie na to co ktora fy ponuka. Ak je niekto zamerany na vacsiu cinnost nie len chiptunning tak vacsinou to nieje uplne koser. Na t-servis som pocul rozne veci. dal by som si spravit tacho, odkodovat radio ale chip asi nie. Clovek co robi upravu rj musi byt aj trochu motorar aby aj vedel co to moze s motorom urobit ked... Dobre si premysli komu to das urobit, lebo tunning nieje to iste len za ine peniaze. Za dobru robotu treba aj zaplatit a nepozerat ze kto to urobi za 2-3-alebo5 tisic. Ak to ma byt dobre tak rataj okolo 10-12 litrou ak sa to robi na mieru.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Trucky to je naj naj business.......Scania, Volvo, MAN, Mercedes da sa povedať že v tejto oblasti sme nemali konkurenciu chodili sme aj do CZ, HU čipovať kamiony.........teraz už chodia auta k nám.......

Niekolko rekordov - MAN TG-A dodali sme nové turbodúchadla s inou turbinovou častou ako serie aj s MWE vstupom, vymenili sa nové vstrekovače a vacsie a nasledne sme to dočipovali......kedže ide o full vytažené trucky na prepravu sypkch látok spotreba sa zlepšila cca 3,5litra na 100km.......ak teda mate km výkon 15-18000km mesačne už su to slušné prachy.

Rekord sme dosiahli na Scanii 380 - Španielsko - SK zníženie o 5,3Litra sofer bol nadmieru spokojný auto ide ako blaznivé a žerie menej......
...to be or not to be... - faster
culda
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2007, 10:40
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od culda »

taky půjdu do DP doporučeno i od p.Bočka
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

BH motor píše:
luba.s píše:já se rozhoduju mezi http://www.diesel-technik.cz a http://www.1-tuning.cz

:?
Troska si precitaj aj recenzie na to co ktora fy ponuka. Ak je niekto zamerany na vacsiu cinnost nie len chiptunning tak vacsinou to nieje uplne koser. Na t-servis som pocul rozne veci. dal by som si spravit tacho, odkodovat radio ale chip asi nie. Clovek co robi upravu rj musi byt aj trochu motorar aby aj vedel co to moze s motorom urobit ked... Dobre si premysli komu to das urobit, lebo tunning nieje to iste len za ine peniaze. Za dobru robotu treba aj zaplatit a nepozerat ze kto to urobi za 2-3-alebo5 tisic. Ak to ma byt dobre tak rataj okolo 10-12 litrou ak sa to robi na mieru.
t -servis kupuje upravy od nemce , mam od nej take nekolik uprav a nerekl bych , ze jsou to spatne upravy
www.tuning-kiel.de
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nemec ma patent na rozum ? alebo 2 mozgy a 5 ruk ? co je s nemecka este nieje zaruka kvality. Apropo oni chipuju alebo napaluju. Ja nic nevravim ale pocul som toho hodne a som 500 km od prahy. km abg radio to ano ale chip asi nie :(. pozrel som si ich stranku. myslis ze keby kupovali od nich aj z 70 percentnym rabatom bolo by to tu predajne keby stal chip 15000 na tdi?
Naposledy upravil(a) BH motor dne 18 úno 2007, 13:02, celkem upraveno 1 x.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

kdyby jste zvolili čip by DP jako dieselpower udělali by jste asi nejlíp :D
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

..

Příspěvek od bobo »

nevím,ale konkrétně u mýho 101ps nenabízí Diesel-technik nárust výkonu jako Reesha...jen co budu mít zkompletovaný HW doufám, že se s R. domluvím 8) už konečně na termínu
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nákladáky se čipují na točivý moment, trochu klesne výkon, ale i spotřeba. např ze 480 na 460k, ale z 2000Nm na 2300Nm a spotřeba z +- 30 na 28L/ 100km. při těch kilometrech se to vyplatí
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja nevim cemu se tady chechtate? Nakladaky jsou delany na kroutak a ne na kone. A protoze kone vychazi jsou zavisle na kroutaku a otackach, tak je logicke,ze pri 1200 - 1500ot. kdy je nejvetsi kroutak moc koni nebude. Zakladni Iveco Eurocargo maj podobnej vykon. - Cele jsem to vztahoval k te Avii
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

TO by ste sa čudovali ako lahko ide zvýšiť výkon na kamione.......sme nainštalovali nové turbo, trysky.........doladili zakladný program......

MAN TG-A 410Hp mal zrazu 620Hp to Vám teda poviem išlo to pekelne.....samozrejme sme to museli stiahnuť dole lebo to nebolo už o spotrebe ale pretekoch....

I ked trucky su fajn stabilné motory s vysokou učinnostou 4 ventilovú hlavy hybridné ocelové piesty.......stačí len trošku postrčiť čipom.......
...to be or not to be... - faster
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

už se těším až to potkám a bude to zdržovat (LOL)
avia je avia a měly by byt zakázány!!!!!!!!!!
Fabka TDI vše červeně
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

včelař píše:Ona taková nachipovaná Avia 30 musí jet hrozně....
Mohol by si vodičovi Avie závidieť! je vždy PRVÝ v kolóne. :D :-D
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Stingray píše:TO by ste sa čudovali ako lahko ide zvýšiť výkon na kamione.......sme nainštalovali nové turbo, trysky.........doladili zakladný program......

MAN TG-A 410Hp mal zrazu 620Hp to Vám teda poviem išlo to pekelne.....samozrejme sme to museli stiahnuť dole lebo to nebolo už o spotrebe ale pretekoch....

I ked trucky su fajn stabilné motory s vysokou učinnostou 4 ventilovú hlavy hybridné ocelové piesty.......stačí len trošku postrčiť čipom.......


nevim co myslíš hybridní ocelové písty, co vím tak jsou hliníkové (slitiny) a v nich je max. ocelovej kroužek.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
woodman007
Přispěvovatel
Příspěvky: 447
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 20:36
Bydliště: Les

Příspěvek od woodman007 »

iTD píše:
Stingray píše:TO by ste sa čudovali ako lahko ide zvýšiť výkon na kamione.......sme nainštalovali nové turbo, trysky.........doladili zakladný program......

MAN TG-A 410Hp mal zrazu 620Hp to Vám teda poviem išlo to pekelne.....samozrejme sme to museli stiahnuť dole lebo to nebolo už o spotrebe ale pretekoch....

I ked trucky su fajn stabilné motory s vysokou učinnostou 4 ventilovú hlavy hybridné ocelové piesty.......stačí len trošku postrčiť čipom.......


nevim co myslíš hybridní ocelové písty, co vím tak jsou hliníkové (slitiny) a v nich je max. ocelovej kroužek.
Treba pisty, kde je vrsek pistu s krouzkama ocelovy, spodek hlinikovy a cele je to spojeno na pistnim cepu
Zetor 3011
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“