Stránka 2 z 3

Napsal: 18 úno 2007, 08:30
od chiptuning
Jindra píše:
včelař píše:Ona taková nachipovaná Avia 30 musí jet hrozně....
Avia není náklaďák!!!!!!! To je kindertrucker. :D

Ale docela by mě zajímalo kolik vydrží načipovaný 12l motor? Který normálně vydrží 1,5 mega.
nakladaky se nechipuji kvuli vykonu ale kvuli spotrebe !!!!!!
ono je rozdil jestli na nadrz ujedes 900km nebo 1200km :P

Napsal: 18 úno 2007, 09:42
od BH motor
luba.s píše:já se rozhoduju mezi http://www.diesel-technik.cz a http://www.1-tuning.cz

:?
Troska si precitaj aj recenzie na to co ktora fy ponuka. Ak je niekto zamerany na vacsiu cinnost nie len chiptunning tak vacsinou to nieje uplne koser. Na t-servis som pocul rozne veci. dal by som si spravit tacho, odkodovat radio ale chip asi nie. Clovek co robi upravu rj musi byt aj trochu motorar aby aj vedel co to moze s motorom urobit ked... Dobre si premysli komu to das urobit, lebo tunning nieje to iste len za ine peniaze. Za dobru robotu treba aj zaplatit a nepozerat ze kto to urobi za 2-3-alebo5 tisic. Ak to ma byt dobre tak rataj okolo 10-12 litrou ak sa to robi na mieru.

Napsal: 18 úno 2007, 09:45
od Stingray
Trucky to je naj naj business.......Scania, Volvo, MAN, Mercedes da sa povedať že v tejto oblasti sme nemali konkurenciu chodili sme aj do CZ, HU čipovať kamiony.........teraz už chodia auta k nám.......

Niekolko rekordov - MAN TG-A dodali sme nové turbodúchadla s inou turbinovou častou ako serie aj s MWE vstupom, vymenili sa nové vstrekovače a vacsie a nasledne sme to dočipovali......kedže ide o full vytažené trucky na prepravu sypkch látok spotreba sa zlepšila cca 3,5litra na 100km.......ak teda mate km výkon 15-18000km mesačne už su to slušné prachy.

Rekord sme dosiahli na Scanii 380 - Španielsko - SK zníženie o 5,3Litra sofer bol nadmieru spokojný auto ide ako blaznivé a žerie menej......

Napsal: 18 úno 2007, 10:12
od culda
taky půjdu do DP doporučeno i od p.Bočka

Napsal: 18 úno 2007, 12:47
od chiptuning
BH motor píše:
luba.s píše:já se rozhoduju mezi http://www.diesel-technik.cz a http://www.1-tuning.cz

:?
Troska si precitaj aj recenzie na to co ktora fy ponuka. Ak je niekto zamerany na vacsiu cinnost nie len chiptunning tak vacsinou to nieje uplne koser. Na t-servis som pocul rozne veci. dal by som si spravit tacho, odkodovat radio ale chip asi nie. Clovek co robi upravu rj musi byt aj trochu motorar aby aj vedel co to moze s motorom urobit ked... Dobre si premysli komu to das urobit, lebo tunning nieje to iste len za ine peniaze. Za dobru robotu treba aj zaplatit a nepozerat ze kto to urobi za 2-3-alebo5 tisic. Ak to ma byt dobre tak rataj okolo 10-12 litrou ak sa to robi na mieru.
t -servis kupuje upravy od nemce , mam od nej take nekolik uprav a nerekl bych , ze jsou to spatne upravy
www.tuning-kiel.de

Napsal: 18 úno 2007, 12:58
od BH motor
nemec ma patent na rozum ? alebo 2 mozgy a 5 ruk ? co je s nemecka este nieje zaruka kvality. Apropo oni chipuju alebo napaluju. Ja nic nevravim ale pocul som toho hodne a som 500 km od prahy. km abg radio to ano ale chip asi nie :(. pozrel som si ich stranku. myslis ze keby kupovali od nich aj z 70 percentnym rabatom bolo by to tu predajne keby stal chip 15000 na tdi?

Napsal: 18 úno 2007, 13:01
od váha
kdyby jste zvolili čip by DP jako dieselpower udělali by jste asi nejlíp :D

..

Napsal: 18 úno 2007, 20:07
od bobo
nevím,ale konkrétně u mýho 101ps nenabízí Diesel-technik nárust výkonu jako Reesha...jen co budu mít zkompletovaný HW doufám, že se s R. domluvím 8) už konečně na termínu

Napsal: 18 úno 2007, 20:13
od Smoke
nákladáky se čipují na točivý moment, trochu klesne výkon, ale i spotřeba. např ze 480 na 460k, ale z 2000Nm na 2300Nm a spotřeba z +- 30 na 28L/ 100km. při těch kilometrech se to vyplatí

Napsal: 18 úno 2007, 20:38
od lt.kubosh
Ja nevim cemu se tady chechtate? Nakladaky jsou delany na kroutak a ne na kone. A protoze kone vychazi jsou zavisle na kroutaku a otackach, tak je logicke,ze pri 1200 - 1500ot. kdy je nejvetsi kroutak moc koni nebude. Zakladni Iveco Eurocargo maj podobnej vykon. - Cele jsem to vztahoval k te Avii

Napsal: 18 úno 2007, 20:42
od Stingray
TO by ste sa čudovali ako lahko ide zvýšiť výkon na kamione.......sme nainštalovali nové turbo, trysky.........doladili zakladný program......

MAN TG-A 410Hp mal zrazu 620Hp to Vám teda poviem išlo to pekelne.....samozrejme sme to museli stiahnuť dole lebo to nebolo už o spotrebe ale pretekoch....

I ked trucky su fajn stabilné motory s vysokou učinnostou 4 ventilovú hlavy hybridné ocelové piesty.......stačí len trošku postrčiť čipom.......

Napsal: 19 úno 2007, 09:34
od Jindra
už se těším až to potkám a bude to zdržovat (LOL)
avia je avia a měly by byt zakázány!!!!!!!!!!

Napsal: 19 úno 2007, 11:13
od Tec
včelař píše:Ona taková nachipovaná Avia 30 musí jet hrozně....
Mohol by si vodičovi Avie závidieť! je vždy PRVÝ v kolóne. :D :-D

Napsal: 19 úno 2007, 18:37
od Smoke
Stingray píše:TO by ste sa čudovali ako lahko ide zvýšiť výkon na kamione.......sme nainštalovali nové turbo, trysky.........doladili zakladný program......

MAN TG-A 410Hp mal zrazu 620Hp to Vám teda poviem išlo to pekelne.....samozrejme sme to museli stiahnuť dole lebo to nebolo už o spotrebe ale pretekoch....

I ked trucky su fajn stabilné motory s vysokou učinnostou 4 ventilovú hlavy hybridné ocelové piesty.......stačí len trošku postrčiť čipom.......


nevim co myslíš hybridní ocelové písty, co vím tak jsou hliníkové (slitiny) a v nich je max. ocelovej kroužek.

Napsal: 19 úno 2007, 19:12
od woodman007
iTD píše:
Stingray píše:TO by ste sa čudovali ako lahko ide zvýšiť výkon na kamione.......sme nainštalovali nové turbo, trysky.........doladili zakladný program......

MAN TG-A 410Hp mal zrazu 620Hp to Vám teda poviem išlo to pekelne.....samozrejme sme to museli stiahnuť dole lebo to nebolo už o spotrebe ale pretekoch....

I ked trucky su fajn stabilné motory s vysokou učinnostou 4 ventilovú hlavy hybridné ocelové piesty.......stačí len trošku postrčiť čipom.......


nevim co myslíš hybridní ocelové písty, co vím tak jsou hliníkové (slitiny) a v nich je max. ocelovej kroužek.
Treba pisty, kde je vrsek pistu s krouzkama ocelovy, spodek hlinikovy a cele je to spojeno na pistnim cepu