Stránka 2 z 2
Napsal: 28 lis 2012, 19:28
od vitagsx
Jo na první pohled tam kam jsem koukal to vypadalo dobrý, ale nedalo mi to a tak jsem to začal měřit, všechny palce a ejhle první a poslední válec omydlený tak jsme vyhodili vačku a hydra na těch válcích KO, tak jsme dali všechny nový a vačku a auto už jde normálně.
Napsal: 26 led 2013, 11:29
od vitagsx
Zdravím, tak ten problém co jsem měl mám zpátky znovu. Po výměně vačky auto jezdilo měsíc v pohodě a pak začly problémy znovu. Sice už to nepufe a nedělá žádný podivný zvuky, ale při zrychlování začne auto škubat tak jak to dělalo předtím. Je možná že by se vačka za měsíc ojela? Vačka byla federal mogul a hydra se dávali INA. Známej to měl na diagnostice a řikal že vstřiky ukazujou všechny stejně cosi,ale pak tam měl ještě jinej kanál a že na 4 válci to udává špatnou hodnotu a řikal ať znovu kouknu na tu vačku.
Napsal: 26 led 2013, 12:14
od Biimbo
A škube to když přidáváš zvolna někde nad 2000 ot nebo když to mu naložíš?
Může to být i kabeláží ke vstřikům ale i tím EGRem
Napsal: 28 led 2013, 19:37
od vitagsx
Když jedu kolem 2000 a pak přidám tak to škube tak cca do 3500 pak už to zase nedělá.
Napsal: 09 bře 2013, 08:52
od MemphisR
Už jsi to vyřešil? Mě se tohle stalo taky na Passat 96kW, ale vyřešila to nová váha.. On to může dělat i ten EGR, proste to chce odstranit nejpravděpodobnější a nejjednodužší chyby.. Než zas sundavat vačicu...