životnost jednohmoty ATD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jurino
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 16 led 2011, 12:36
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od jurino »

Pája 19 píše:205ps a 460Nm na 228mm spojku není zrovna málo...
Kolko Nm je podľa teba bezpečné ? Prípadne iných názor ;)
octavka 1,9TDI- 66kw-ALH,egr+kat-off,sprint764,+softwer-139PS,340Nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

záleží v jakých ot, ale HDS 450Nm snese, pokud máš dobřej setrvák a přítlačák
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Smoke píše:záleží v jakých ot, ale HDS 450Nm snese, pokud máš dobřej setrvák a přítlačák
Tak ja už neviem 10 Nm hore dole a všetko som mal fungel nové. Uvidíme ako sa to bude správať ďalej. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Moucha Fabie ATD jezdi vic jak 3 roky + na sprintu to nesetri a porad mel 450 a ted i 550NM a 270PS ! ATD+HDS+VR6 450 bych se vubec nemal i ja mel vic jak 450 na ni a nikdy to neklouzo . ale ubereme to dole a nahore pridame na jaro :-)

novej pritlacak + lamela a dobrej setrvak ! a zajet dobre :-)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Vilo, poviem ti len tolko... su Nm a su Nm ;)
Druha vec co treba uviest na pravu mieru je, ze pises o najazdenych 30 tis.km, ale ten krutiaci moment tam mas podstatne kratsie, nie je tak? ;)

Pre teba su podla mna teraz 3 moznosti:
1) ubrat krutak, zase to chvilu cosi vydrzi... ale uz nie extra dlho
2) kupit Sachs PCS set
3) prestavba na 6kvalt (v dnesnej dobe vyjde zhruba tolko co ten Sachs PCS set alebo o cosi viac, zalezi kde ho budes kupovat) ale do toho pojdu casom dalsie peniaze, kedze to budu pouzite diely
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

subz3ro_tdi píše:Vilo, poviem ti len tolko... su Nm a su Nm ;)
Druha vec co treba uviest na pravu mieru je, ze pises o najazdenych 30 tis.km, ale ten krutiaci moment tam mas podstatne kratsie, nie je tak? ;)

Pre teba su podla mna teraz 3 moznosti:
1) ubrat krutak, zase to chvilu cosi vydrzi... ale uz nie extra dlho
2) kupit Sachs PCS set
3) prestavba na 6kvalt (v dnesnej dobe vyjde zhruba tolko co ten Sachs PCS set alebo o cosi viac, zalezi kde ho budes kupovat) ale do toho pojdu casom dalsie peniaze, kedze to budu pouzite diely
Stano 20 tisíc mám nalietané so 460Nm + 10tisíc s EWT prevodovkou. Tam som mal nejakých 183PS a myslím 420-430Nm. A presne o tie Nm som tu raz hodil tému a výsledok bol keď je raz 400Nm tak je stale 400Nm ;) Uvidíme.Dnes nešmykala, takže som z toho ..ujko (crazy)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Brouk píše:Moucha Fabie ATD jezdi vic jak 3 roky + na sprintu to nesetri a porad mel 450 a ted i 550NM a 270PS ! ATD+HDS+VR6 450 bych se vubec nemal i ja mel vic jak 450 na ni a nikdy to neklouzo . ale ubereme to dole a nahore pridame na jaro :-)

novej pritlacak + lamela a dobrej setrvak ! a zajet dobre :-)
všetko som daval fungel nové dokonca aj zotrvák. Tu som to vtedy riešil,

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

lebo pritlačak mi došiel nejaký iný, potom poslal správny. Tuším som ho bral od misoVW. :)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

vilozx6 píše:A presne o tie Nm som tu raz hodil tému a výsledok bol keď je raz 400Nm tak je stale 400Nm
Aj by som tu postol 2 obrazky co ti dokazu ze to nie je pravda, ale dnes fakt nemam chut na flame co by tu z toho vznikol....
Ked ta to bude zaujimat, tak napis do SZ, alebo sa mozes uspokojit s mojim tvrdenim :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Hlavně EWT ve velkém autě je záhul na spojku .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

toby66kw píše:Hlavně EWT ve velkém autě je záhul na spojku .
Nechápem ako to myslíš. Ja som mal EWT prevodovku, ale som ju predal. Super na dlhé trasy, len to pomalšie zrýchľovalo ako séria. Alebo chceš tým povedať, že som mohol popraviť spojku na EWT prevodovke? Zatiaľ jazdím na spojke v pohode. Dnes neprešmykla vôbec, nechápem, že sama od seba prestala.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

subz3ro_tdi píše:
vilozx6 píše:A presne o tie Nm som tu raz hodil tému a výsledok bol keď je raz 400Nm tak je stale 400Nm
Aj by som tu postol 2 obrazky co ti dokazu ze to nie je pravda, ale dnes fakt nemam chut na flame co by tu z toho vznikol....
Ked ta to bude zaujimat, tak napis do SZ, alebo sa mozes uspokojit s mojim tvrdenim :D
Stano, kľudne po SZ, alebo tu. pohoda , klídek tabáček. :havaj:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

vilozx6 píše:
toby66kw píše:Hlavně EWT ve velkém autě je záhul na spojku .
Nechápem ako to myslíš. Ja som mal EWT prevodovku, ale som ju predal. Super na dlhé trasy, len to pomalšie zrýchľovalo ako séria. Alebo chceš tým povedať, že som mohol popraviť spojku na EWT prevodovke? Zatiaľ jazdím na spojke v pohode. Dnes neprešmykla vôbec, nechápem, že sama od seba prestala.
EWT větší rozdíle mezi kvaltama = trpí víc spojka ,

Lamela se kousek sjela a pustila chlup , tak se to spravilo.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

toby66kw píše:
vilozx6 píše:
toby66kw píše:Hlavně EWT ve velkém autě je záhul na spojku .
Nechápem ako to myslíš. Ja som mal EWT prevodovku, ale som ju predal. Super na dlhé trasy, len to pomalšie zrýchľovalo ako séria. Alebo chceš tým povedať, že som mohol popraviť spojku na EWT prevodovke? Zatiaľ jazdím na spojke v pohode. Dnes neprešmykla vôbec, nechápem, že sama od seba prestala.
EWT větší rozdíle mezi kvaltama = trpí víc spojka ,

Lamela se kousek sjela a pustila chlup , tak se to spravilo.
Hm. Ja som na EWT veľa km nenalietal. A až teraz by sa to mohlo prejaviť? Ak tak by sa to malo prejaviť hneď, keď som vrátil seriu, či?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
l.pulchart
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 18 lis 2009, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Kladno

Příspěvek od l.pulchart »

dal sem taky set ATD+HDS,naladili jsme 160ps a 370nm a v pohodě ale dal sem Race 520 a 12ku hlavu a žačla klouzat,jezdil sem s tím tejden a přestala klouzat tak nevim jestli mám ject na soft nebo ne a udělat to znova,díky
Uživatelský avatar
jurino
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 16 led 2011, 12:36
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od jurino »

Rozprával som s chlapíkom z RENOVAKU, takže 400-420Nm, ale s týmto:

-zesílený přítlačný talíř Helix Autosport: 7904Kč
max.422Nm v kombinaci s organickým obložením lamely

a ak chceš keramiku, doporučuje aj iný zotrvak, lebo z pôvodného ti keramika rýchlo zbrúsi. ;)
octavka 1,9TDI- 66kw-ALH,egr+kat-off,sprint764,+softwer-139PS,340Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“