Stránka 2 z 3
Napsal: 26 lis 2012, 11:42
od kamikazecz
skoda píše:A co ten egr jak píše Acryll ?
Co zdech klapka? Není nějak přivřená?
vsechno zaslepeno odpojeno...
Napsal: 27 lis 2012, 15:34
od kamikazecz
nikdo neví?
Napsal: 27 lis 2012, 15:44
od Vici
a asi ani vědět nebude... tohle se bude řešit hodně pracně. a startuje to ok? hned? jaké jsi tam dal ty nové střiky?
Napsal: 27 lis 2012, 17:42
od kamikazecz
cest startuje to naprosto v pohode na první brnknutí uplna pohoda a dal jsem tam ALka
Napsal: 27 lis 2012, 17:45
od Vici
fungl nové ALka? předtím tam byly taky ALka?
a je to chiplé? od koho?
Napsal: 27 lis 2012, 20:56
od Irka
pokud se turbo nenafoukne na požadovanou hodnotu a n75 je nová, tak žeby vakuovka, prohryzané hadice nebo něco takového?
Napsal: 28 lis 2012, 09:55
od kamikazecz
Irka píše:pokud se turbo nenafoukne na požadovanou hodnotu a n75 je nová, tak žeby vakuovka, prohryzané hadice nebo něco takového?
jj N75 je nová a hadicky jsem tak menil ja mam strach ab to nebyla elektrika nebo neco takovího... nebo nevím nevíte někdo o hodně dobrym servisu na vysocine
Napsal: 28 lis 2012, 20:06
od kamikazecz
dneska jsem skusil plynovej pedal a zas nic jinak k tomu nafukování turba nevím jelikož to dělalo i na seriov 110kw
Napsal: 29 lis 2012, 23:28
od MKTech
Můj tip některý ze vstřiků i když jsou podle diagnostiky OK. Ale prvně přeměř tlaky ve válcích
Napsal: 30 lis 2012, 08:36
od ktmdriver
Měl sem něco podobnýho na a4 96KW. Motor nastartoval, kouríl bílo a nešel po plynu až po nějakých 20s a až se roztočíl tak bez výkonu. Na diag. bez závad, samozdřejmě v měřených nedosažěn plnící tlak když se nechtěl roztočit..
Zkusil sem vše od tlaku paliva, výměně vstřiků, ori softu, váhy, jizdy bez výfuku, druhého tandemu,jizdu na vif, bez regulace turba - napřímo no prostě vše a nic.. Nakonec sem koupil motor, z něho vzal pouze hlavu bo to byla zástavba na příč uložená a od té doby jezdí jak raketa.
Napsal: 30 lis 2012, 15:32
od jericho-3
Taky bych řekl, že podceňované dobře sedící ventily nevymrdané ve vodítkách mají velký vliv. Měl jsem obdobnou zkušenost, po překroužkování motoru, který měl min. 250000 km a namontování nové hlavy je motor v super kondici a to má možná už 150000 km po..Prostě jakmile je motor utažený , je to jiná káva..

Napsal: 30 lis 2012, 17:33
od kamikazecz
MKTech píše:Můj tip některý ze vstřiků i když jsou podle diagnostiky OK. Ale prvně přeměř tlaky ve válcích
no jo ale bejt to vstikama tak to bude delat na jednejch a ne na starejch a pak vymenenejch...
Napsal: 30 lis 2012, 17:36
od kamikazecz
ktmdriver píše:Měl sem něco podobnýho na a4 96KW. Motor nastartoval, kouríl bílo a nešel po plynu až po nějakých 20s a až se roztočíl tak bez výkonu. Na diag. bez závad, samozdřejmě v měřených nedosažěn plnící tlak když se nechtěl roztočit..
Zkusil sem vše od tlaku paliva, výměně vstřiků, ori softu, váhy, jizdy bez výfuku, druhého tandemu,jizdu na vif, bez regulace turba - napřímo no prostě vše a nic.. Nakonec sem koupil motor, z něho vzal pouze hlavu bo to byla zástavba na příč uložená a od té doby jezdí jak raketa.
dík za radu mam doma jedno ARL tak nevím zda ro vyměnit nebo skouset dal ale díky...
Napsal: 30 lis 2012, 19:57
od kebs
Kámoš měl něco podobného a mohlo zato taková kravina neměl dobře nasazenou trubku u toho chladiče vzduchu. Diag nic nepíše jo?
Napsal: 01 pro 2012, 19:40
od kamikazecz
kebs píše:Kámoš měl něco podobného a mohlo zato taková kravina neměl dobře nasazenou trubku u toho chladiče vzduchu. Diag nic nepíše jo?
jo tsk to nrvim musim mrknout zda neni nekde hadice jebla ale myslím ze to nikde nefouka a diagnostika nic neukazeje...