Stránka 2 z 3

Napsal: 18 kvě 2007, 19:10
od otas
Co takle Hummer H1 ? 8)

Napsal: 20 kvě 2007, 21:59
od David-pv
Mně se líbí Haldex

Napsal: 02 čer 2007, 13:07
od tuner
Neni to jenom viskozni spojka, ktera by se sepnula az pri prokluzu prednich kol (jestli nekecam)
Viskozní spojka je trvalej pohon z. napravy,nespíná se.Haldex se zapne až při prokluzu předních kol.

Napsal: 02 čer 2007, 16:32
od váha
tuner píše:
Neni to jenom viskozni spojka, ktera by se sepnula az pri prokluzu prednich kol (jestli nekecam)
Viskozní spojka je trvalej pohon z. napravy,nespíná se.Haldex se zapne až při prokluzu předních kol.
Trvalej pohon?Já měl zato že viskózní spojka se při prokluzu zahřeje roztáhne a sepne :?

Napsal: 02 čer 2007, 19:10
od tuner
Nene,přenáší plynule od 5 do 95% vykonu na zadek podle adheze předku.Si zkus zvednout nějaky syncro a potočit zadnim kolem. ;)

Napsal: 02 čer 2007, 19:25
od váha
tuner píše:Nene,přenáší plynule od 5 do 95% vykonu na zadek podle adheze předku.Si zkus zvednout nějaky syncro a potočit zadnim kolem. ;)
a myslíš že haldex tohle nedělá?

Napsal: 02 čer 2007, 19:39
od tuner
Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.

Napsal: 02 čer 2007, 22:04
od mvolesko
tuner píše:Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.
nesmysl je videt ze prakticky si haldex videl z vlaku :)

zvedni si zadni kolo na aute co ma hladex s vyplim motorem muzes zadnim kolem otacet bez potizi, nastartuj a uz budes muset prekonavat velkej odpor k tomu aby si kolem pootocil, cerpadla v haldexu jsou aktivni pokud ma motor vic nez tusim 460ot/m

jinak jezdil jsem s obouma jak visco tak haldex a haldex funguje mnohem rychlejc citelnejsi a dovoli mnohem vic, tam kde s visco spojkou uz udelas hodiny s haldexem to v pohode srovnas

Napsal: 02 čer 2007, 23:13
od tuner
Ale ja mluvil o vyplym motoru tam je vidět co je stalej náhon a co připínatelnej.A hodiny s visco spojkou jsem zatim neudělal pokud jsem nechtěl.Rád řádím na sněhu dokud to neschopní silničáři nerozsoli na břečku. :x

Napsal: 20 čer 2007, 22:34
od PetrK
tuner píše:Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.
Existuje už HALDEX II. kdy řídící jednotka reaguje na pouhé přidání "plynu" a sepne bez ohledu na prokluz předního kola ... blíží se to stálému pohonu všech kol ...

Napsal: 28 čer 2007, 10:45
od SCULLY
Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď 8)

A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já. ;)

Napsal: 29 čer 2007, 12:23
od cupra
SCULLY píše:Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď 8)

A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já. ;)
je troska vyssia,a ked sa zohnes na zadnej naprave v strede zbadas taku gulu roznych tvarov...t.j.diferak (rofl)

Napsal: 29 čer 2007, 15:13
od SCULLY
cupra píše:
SCULLY píše:Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď 8)

A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já. ;)
je troska vyssia,a ked sa zohnes na zadnej naprave v strede zbadas taku gulu roznych tvarov...t.j.diferak (rofl)
JJ, DÍKY MOC ZÍTRA SE NA JEDNU JDU PODÍVAT TAK BUDU HNED VĚDĚT JESLI JE TO DOOPRAVDY 4X4.
NEVÍŠ JESTLI SE TAM DÁVAL MOTOR 66KW?

Napsal: 29 čer 2007, 16:06
od PetrK
Ano, ze začátku měla Oktávka combi s pohonem 4 x 4 motor TDI o výkonu 66 kW (kromě benzínového motoru 2,0 l) ... myslím, že měla jen 5ti kvalt ... nerad bych moc kecal, ale tuším, že do roku výroby 2000 + -

Napsal: 29 čer 2007, 17:07
od SCULLY
PetrK píše:Ano, ze začátku měla Oktávka combi s pohonem 4 x 4 motor TDI o výkonu 66 kW (kromě benzínového motoru 2,0 l) ... myslím, že měla jen 5ti kvalt ... nerad bych moc kecal, ale tuším, že do roku výroby 2000 + -
NO TOHLE MÁ BÝT ALE 2001.A UŽ TEN NOVĚJŠÍ MODEL S ČIROU OPTIKOU, SE V TOM UŽ NEVYZNÁM. ALE DÍK