Napsal: 18 kvě 2007, 19:10
Co takle Hummer H1 ? 
Viskozní spojka je trvalej pohon z. napravy,nespíná se.Haldex se zapne až při prokluzu předních kol.Neni to jenom viskozni spojka, ktera by se sepnula az pri prokluzu prednich kol (jestli nekecam)
Trvalej pohon?Já měl zato že viskózní spojka se při prokluzu zahřeje roztáhne a sepnetuner píše:Viskozní spojka je trvalej pohon z. napravy,nespíná se.Haldex se zapne až při prokluzu předních kol.Neni to jenom viskozni spojka, ktera by se sepnula az pri prokluzu prednich kol (jestli nekecam)
a myslíš že haldex tohle nedělá?tuner píše:Nene,přenáší plynule od 5 do 95% vykonu na zadek podle adheze předku.Si zkus zvednout nějaky syncro a potočit zadnim kolem.
nesmysl je videt ze prakticky si haldex videl z vlakutuner píše:Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.
Existuje už HALDEX II. kdy řídící jednotka reaguje na pouhé přidání "plynu" a sepne bez ohledu na prokluz předního kola ... blíží se to stálému pohonu všech kol ...tuner píše:Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.
je troska vyssia,a ked sa zohnes na zadnej naprave v strede zbadas taku gulu roznych tvarov...t.j.diferakSCULLY píše:Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď![]()
A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já.
JJ, DÍKY MOC ZÍTRA SE NA JEDNU JDU PODÍVAT TAK BUDU HNED VĚDĚT JESLI JE TO DOOPRAVDY 4X4.cupra píše:je troska vyssia,a ked sa zohnes na zadnej naprave v strede zbadas taku gulu roznych tvarov...t.j.diferakSCULLY píše:Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď![]()
A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já.
NO TOHLE MÁ BÝT ALE 2001.A UŽ TEN NOVĚJŠÍ MODEL S ČIROU OPTIKOU, SE V TOM UŽ NEVYZNÁM. ALE DÍKPetrK píše:Ano, ze začátku měla Oktávka combi s pohonem 4 x 4 motor TDI o výkonu 66 kW (kromě benzínového motoru 2,0 l) ... myslím, že měla jen 5ti kvalt ... nerad bych moc kecal, ale tuším, že do roku výroby 2000 + -