Webasto Sharan 2003jka TDI 85kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

ROMEK píše:hod mi mail pošlem ti návod na opravu a test ebersprecheru
ahoj,pošleš mi to taky na email.jen mam ten starej 3kW model a někdy to trvá než to zapne ja mam podezření na to čidlo pod stěračema.meilovku maš v SZ díky
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pod stěrači není čidlo, ale spínač. Má pouze dva stavy - sepnuto a rozepnuto. Podle typu (je jich víc) spíná většinou při teplotě kolem +5 až +8°C. Čili pokud je okolní teplota vyšší, spínač je rozepnutý a bufík neběží. Pokud teplota klesne pod tuto hodnotu, spínač spíná a bufík se po startu motoru rozběhne.

Pokud máš podezření, že ten termospínač zlobí, dej místo něj kus drátu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Marek77 píše:Zkus. Jakmile začne cvakat naftové čerpadlo, musí okamžitě teplota hoření nahoru (kanál 001, pole 2). V okamžiku, kdy vypne žhavení, musí být teplota hoření už minimálně 120 - 150°C. Plynule se musí zvyšovat až na hodnotu kolem 300°C. Jestliže se teplota hoření zvyšovat nezačne, tak to prostě nehoří. A pokud je svíčka i sítko v cajku a přesto to nehoří, napadá mě už jen, že tam nejde nafta. V čerpadle nafty je sítko - může být ucpané nebo zborcené. Nebo může být přimáčknutá hadička nafty někde po cestě. Že čerpadlo cvaká nemusí ještě znamenat, že dává.
snimac plamene 45 C
pomocny ohrivac, vysilaci teploty chlad. kvapaliny 48 C
snímac prehrati 50 C

cize aj ked je sviečka nová, je možné, že tam nejde šťava?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Prostě to nehoří. Buď tam není palivo, nebo to nemá komínový tah.

Čili buď nafta, nebo dmýchadlo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Marek77 píše:Prostě to nehoří. Buď tam není palivo, nebo to nemá komínový tah.

Čili buď nafta, nebo dmýchadlo.
nemôže byt zlý ten snímač plamena?
dmychadlo reaguje na diagnostiku, to palivo tiez len nie som si isty či ide dostatok do bufíka
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Tohle jsem resil na svem.Bufik na stole jel jak divy, namontoval jsem do auta, naskocil a za chvilku chyba snimace plamene.Dal jsem novy cidlo, zavada porad stejna.Jak se obal bufiku ohral, tak se prerusily kontakty od snimace.Da se to pekne vysledovat s pripojenou diagnostikou.Teplota jde nahoru a najednou tam skoci 500 C.Je to chyba elektroniky, utrzene kontakty na plosnaku od konektoru.Resil jsem to x krat, vzdy stejna zavada.
Bud nova elektronika, nebo pokud si troufnes, tak opatrne odebrat tu hmotu, povolit dva sroubky, zezadu nahrat a vytahnout ven z obalu.Pak uvidis, ze jsou utrzene kontakty.
Foto, aby jsi vedel jak na to.

Nedari se mi to sem vlozit tak zde ---> http://uloz.to/xhRyyUw/bufik-zip
A jeste vyssi rozliseni ---> http://uloz.to/xBKJJ4k/high-zip
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Doprdele :-) ale mne ta teplota nejako nestupala vobec :/
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

No, pokud teplota neleze nahoru, tak buf nehori.Jakou mas zavadu v pameti?
Nejlepe i s bloky merenych hodnot 2-3-4 pri startu.
Ty utrzene spoje nejsou jen u snimace teploty, ale skoro na vsech spojich konektoru.Setrily s cinem, teplota nahoru dolu.Docela to pracuje.
Naposledy upravil(a) anydraj dne 28 pro 2012, 12:18, celkem upraveno 1 x.
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

anydraj píše:No, pokud teplota neleze nahoru, tak buf nehori.Jakou mas zavadu v pameti?
1409 opakovaná chyba plamene, zadny príznak, trvala chyba,
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Kdyz das akcni cleny - cerpadlo - flusa nafta u bufika ?
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

anydraj píše:Kdyz das akcni cleny - cerpadlo - flusa nafta u bufika ?
počut ho ale v skutočnosti ako sa sprava neviem, ked som ho odpájal tak nafta v hadičke prívodu bola
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kape nafta z výfuku bufíku?
pokud jde do bufíku správně nafta, a bufík nechytne třeba kvůli svíčce, tak z výfuku kape nafta.
pokud tam naftu nikde nevidíš a čerpadlo nafty cvaká tak bych se zaměřil na průchodnost naftových hadiček od nádrže k čerpadlu a od čerpadla k bufíku a i případně průchodnost čerpadla samotného (na vstupu má malé sítko, a navíc dokážou trubičky zarůst bordelem z nafty)
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Vici píše:kape nafta z výfuku bufíku?
pokud jde do bufíku správně nafta, a bufík nechytne třeba kvůli svíčce, tak z výfuku kape nafta.
pokud tam naftu nikde nevidíš a čerpadlo nafty cvaká tak bych se zaměřil na průchodnost naftových hadiček od nádrže k čerpadlu a od čerpadla k bufíku a i případně průchodnost čerpadla samotného (na vstupu má malé sítko, a navíc dokážou trubičky zarůst bordelem z nafty)
ne nekape ..
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

čerpadlo cvaká?
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Vici píše:čerpadlo cvaká?
jo cvaka do zbláznenia
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“