písty 1Z ->180hp

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

subz3ro_tdi píše:@Vilko a spol.: Zase tu z toho nerobte kovbojku... :D Viem ze Toreto chodi na brzdu, o cisla mi ani tak neslo skor o samotne "pohodove" tvrdenie, lebo 1Z piesty su fakt mrdka... a jedna mala lastovicka leto neurobi ;)
jj, snáď som sa Toreta nedotkol, ak áno tak - verejne sa ospravedlňujem ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nechtel jsem se do toho vmesovat, nicmene neda mi to. Rikaji vam neco pojmy prevence a klidny spanek? Maji pro vas vyznam, znamenaji pro vas neco? Paklize ano, pak o pistech 1Z nebudete ani premyslet, protoze "co kdyby"?!

Kolik usetri, kdyz da jenom 1Z pisty? ... a kolik prodela, kdyz se mu podelaji a bude je muset vymenit za osvedcene? Prosta matematika prvniho stupne zakladni skoly.

... proste 1Z pisty ve spojeni se znacnym zvysovanim jsou jistota asi jako jistota zabraneni poceti pri prerusovane soulozi :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Foreste, ty starý čuně, všechno bys přirovnával k sexu :D
Sorry za OT, ale musel sem
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

je rozhodnuto ASZ vnitřek (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Thomy: Jsi nejaky upjaty, nejsi-li ty panbickar nebo jeste pod zakonem? Primery dle toho, co je vsem duverne zname, ne? 8-)
Jarda S. píše:je rozhodnuto ASZ vnitřek (noteeth)
To je slovo chlapa!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

sice se musí upravit klika, ale to nejni překážka (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

ja mam pristup k brzde neobmedzení laboratujem sam a poviem tak pokial neni prekročené rozumne egt tie piesty 180 ps znesú bez problému dlhodo audi a4 už v pd beha cez 2 roky teraz tam ma vykon 175 ps a žiaden problém to ako z ajm vravelo sa že nevidrží a už poznam 2 ludí ktorým drží 250ps.
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

nazdar.. ako to tu citam... tak ma napadlo sa spytat.. kolko PS vydrzia piesty v AGR bez riskovania??? znesu s764+VA+soft??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

mr.freezer píše:nazdar.. ako to tu citam... tak ma napadlo sa spytat.. kolko PS vydrzia piesty v AGR bez riskovania??? znesu s764+VA+soft??
Znesú . S tým čo píšeš taky rozumný výkon by mohol byť cca 130-140PS
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Na Va by mohl mít klidně asijc i víc ps.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Tak to aj viac, Viliku..... s rozumom tych 150 max. 160 ps kvoli malemu medzichladicu vzduchu, pokial tam da vacsi, tak s tym hardwarom nie je problem ani 170ps si myslim ;) AGR spodok motora ako taky (pokial je v poriadku) vydrzi "bezpecne" tych 200-210 ps (nepoznam pripad ze by to pri tomto vykone lahlo) pri beznom zaobchadzani a rozumnom EGT.... pri setrnom zaobchadzani moze vydrzat este viac, ale treba byt pripraveny na vsetko, predsa len to uz vysoko prevysuje konstrukcne rezervy :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

preto som tam dal cca 130-140 PS, lebo mal som 143 kobyliek na G4 so seriovym IC a v lete to dosť fúkalo horúci vzduch, nepamätám koľko, tak nebudem kecať. Mal som urobené aj vo vnútornom podblatníku rebrovanie, tak to trocha pomohlo. V otázke bolo VA + 764 a SW so seriovym IC ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

subz3ro_tdi píše:Tak to aj viac, Viliku..... s rozumom tych 150 max. 160 ps kvoli malemu medzichladicu vzduchu, pokial tam da vacsi, tak s tym hardwarom nie je problem ani 170ps si myslim ;) AGR spodok motora ako taky (pokial je v poriadku) vydrzi "bezpecne" tych 200-210 ps (nepoznam pripad ze by to pri tomto vykone lahlo) pri beznom zaobchadzani a rozumnom EGT.... pri setrnom zaobchadzani moze vydrzat este viac, ale treba byt pripraveny na vsetko, predsa len to uz vysoko prevysuje konstrukcne rezervy :)
doufám, že máš pravdu :))
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jarda S. píše:je rozhodnuto ASZ vnitřek (noteeth)
ASZ se tam nevejde.
Dej ASV písty, ojnice a můžeš nechat svojí kliku. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

mám dotaz, možná hloupej, samotnýmu mi to přijde divný, ale na druhou stranu na tom možná něco bude.

Slyšel jsem už od hodně lidí (a nejsou to žádní teoretici), kteří tvrdí, že dávat do rotačky spodek z ARL (popř. jinýho PD) je úplnej nesmysl. A to kvůli tvaru spalovací komory v tom pístu. u PD je vstřik kolmo z vrchu a tomu je přizpůsobená ta komora kvůli správnýmu prohoření atd. a když se takovej píst dá do rotačky, kde je vstřik z boku, to palivo stříká úplně do jinejch míst v té komůrce, je tam úplně jiný víření toho vzduchu a kdesi cosi, navíc to má jinou kompresi a prý to nemůže jet stejně dobře jako před výměnou pístů. Když se dělá těsnění pod hlavou tak se řeší desetiny milimetru kvůli kompresi, ale když se dávají písty z PD tak je komprese úplně jedno?

Nehádám se, nerozumím tomu na tolik, abych někomu oponoval. Jen píšu, co jsem slyšel a z hlediska nějaké logiky to asi trochu smysl dává.
(LOL)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“