Stránka 2 z 4
Napsal: 25 led 2013, 07:39
od k5ynd1
motor bych vybiral podle toho, kde bude auto jezdit, jestli dalky nebo pocuky. zadny "velky" motor dlouhodobe nezvlada kratke trasy a zacne se s.at. naopak s malym motorem neni moc pohodlne jezdit treba praha-brno

urcite 3.0D super motor. u 2.0D CR narocenjsi na kvalitu nafty, pocitove jede a tahne lepe. rotacka ma bohuzel blbe cerpadlo, ktere trpy nahlou smrti a nasledne drahou opravou. od spodu linejsi. vzdycky zalezi na kusu a do toho nikdo nevidi.
Napsal: 25 led 2013, 17:29
od Andre
Zajímavé názory....
Z hlediska údržby a potenciálních problémů je 2,0d 110kW úplně to samé jako 3,0d 135kW jen to má o 2 válce míň, jsou tam totožné vstřikovače i vysokotlak, tak nerozumím proč by jeden motor měl být náchylnější na naftu než druhý
Motory rozhodně nepatří mezi poruchové, nebo nespolehlivé, jen ty vstřikovače tam holt nejsou na věky jako u vše CR systémů, záleží samozřejmě na co se jezdí a jak se s tím zachází. Po koupi bych pro jistotu zkontroloval nebo vyhodil swirlklapky. Je tu samozřejmě riziko zacházení předchozích majitelů jako u každé ojetiny.
Co se týče jízdních vlastností, tak to moc konkurence nemá a pokud někdo opravdu rád řídí, tak si pak velmi těžko bude zvykat na něco jiného.
Za sebe bych volil jednoznačně 3,0d - citelnější výkon, příjemnější projev a i v 5ce se s tím dá jet za 6l (pohodovou jízdou).
Napsal: 25 led 2013, 19:40
od klo55
sikin1987 píše:a kolik to bere ve meste? prej se strasne dlouho zahriva. coz by u me znamenalo spotrbu nad 10 litru urcite realne bych videl 12 u 4kolky
zahriva se uplne normalne.A spotrebu 12litru nemam ani s medvedem ML 320cdi 4 matic,ten zere do 10l
Napsal: 26 led 2013, 13:41
od k5ynd1
ohledne te nafty jsem to myslel mezi 2.0 CR a rotacky. jinak souhlas s andrem.
Napsal: 26 led 2013, 17:35
od eazy20
zajtra pojdem pozriet jednu e46 330D 135kw s manualom,viete mi napisat na co dat pozor?na co sa zamerat pri obhliadke,skusobnej jazde atd??
Napsal: 26 led 2013, 20:32
od sikin1987
klo55 píše:sikin1987 píše:a kolik to bere ve meste? prej se strasne dlouho zahriva. coz by u me znamenalo spotrbu nad 10 litru urcite realne bych videl 12 u 4kolky
zahriva se uplne normalne.A spotrebu 12litru nemam ani s medvedem ML 320cdi 4 matic,ten zere do 10l
jo,ale ty jezdis urcite jinak jako ja. mozna jedes 20 km po meste,ale ja jedu pres Zlin sama krizovatka a pak 2 km do vesnice tam ruzny kopecky na dvojku a uz koncim. s 1,9tkou jezdim 8 litru zima a 6 leto.
s benzinama to je uplne v haji. nejmensi spotrebu mam s HTP kolo 7,5 litru jinak vse od objemu 1,4 do 2,0 mi bralo 9-18.
proto chci zase naftu podstoupit zase riziko turba,vstriku a cerpadel.

a dvouhmoty nedejboze automatu
Napsal: 27 led 2013, 19:49
od eazy20
dnes kupene e46 330D 135kw,zatial spokojnost,akurat ten sound system v tom je dost o nicom,neda sa to porovnat napr so seriovou hudbou v seat leon,mam na myslim zvukovy prejav
Napsal: 28 led 2013, 19:12
od sikin1987
rozepis se za kolik jakej rok vybava, stav tachometru,stav auta co bylo dleane co je potreba, jestli manual. hudba to je to posledni co bych resil. to uz bych vic resil aj barvu auta:D
Napsal: 29 led 2013, 14:09
od eazy20
2001 manual,seda metaliza,multifunkcny volant,klima,vsetky okna v elektrike atd atd,187000km,stav auta je velmi dobry,motor ide krasne tichucko,a zohreje sa skor ako 1,9tdi od vw group

Napsal: 29 led 2013, 14:19
od peeeetr
eazy20 píše:2001 manual,seda metaliza,multifunkcny volant,klima,vsetky okna v elektrike atd atd,187000km,stav auto je velmi dobry,motor ide krasne tichucko,a zohreje sa skor ako 1,9tdi od vw group

čekáme na fotky

Napsal: 30 led 2013, 15:23
od sikin1987
takze sis nekoupil ten facelift. no nevim jestli si neudelal chybu. uvidis. ja uz to vidim asi jedine na AUDI nebo VW. nebo mate nedko pro me jinej navrh?
Napsal: 30 led 2013, 18:42
od eazy20
mam facelift

je to 12/2001
Napsal: 30 led 2013, 19:33
od sikin1987
aha tak zase me nekdo blbe navedl. FACELIFT po roce 2003 byl jen u coupe a kabria. to timpadem tam bude ta zadni naprava OK. tak to muzu zase zacit resit.
Napsal: 30 led 2013, 20:01
od eazy20
neviem od ktoreho mesiaca 2001 uz isli tie faceliftove

inac ten motor taha fakt uz od volnobehu

Napsal: 02 úno 2013, 17:39
od rosta tdi
eazy20 píše:2001 manual,seda metaliza,multifunkcny volant,klima,vsetky okna v elektrike atd atd,187000km,stav auta je velmi dobry,motor ide krasne tichucko,a zohreje sa skor ako 1,9tdi od vw group

načipuj to na 150Kw a zaslep EGR

Co se týče muziky ,záleží co tam je? Pokud tam je HK,tak to zase tak špatně nehraje.Oproti Octávii v roce 2001 to byl luxus i bez HK

Jinak souhlas ,motor je neskutečně tichej.Facelift proběhl v roce 2001,tak bud v klidu
At slouží
