1.9 tdi 81kw AHF motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

martinsidlo píše:Přikláním se k turbu,zatuhlejší lopatky.Nalogovat a bude se vědět.
mě teda zatuhlý lopatky žádnej zvuk nikdy nedělali a auto to vždy hodilo do nouzáku
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Turbo je tam slyšet taky, nic hroznýho, to druhý je něco na pomocnejch agregátech, snad altík jak píše Marek. Pokud nejseš daleko můžu to zkouknout.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Baartheez
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 26 led 2013, 23:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Baartheez »

Zdravím, přesně tento zvuk mi motor dělal taky (ASV)
Auto občas padalo do nouzáku.
Příčina byla zatuhlá regulace turba a vyrezlá dirka ve svaru u katu.
Po vyčištění a podložení turba o 0,1mm, aby se zamezilo dalšímu zatuhnutí lopatek a zavaření výfuku tento zvuk zcela zmizel.

Při té příležitosti jsem ještě vyčistil klapku,svody,EGR + zaslepení a povyměňoval jsem všechny podtlakové hadičky.
Měl jsem možnost vše vyčistit v ultrazvuku a můžu říct: NEMÁ TO CHYBU
Vše vypadá jako nové.

Po této údržbě auto jezdí opět dobře, ale týden jsem jezdil z O1 tour 1,9tdi 74kW PD a ta mi příde, že jezdí mnohem líp než ASV 81KW. Je to možné?[/img]
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

JARDA2 píše:
martinsidlo píše:Přikláním se k turbu,zatuhlejší lopatky.Nalogovat a bude se vědět.
mě teda zatuhlý lopatky žádnej zvuk nikdy nedělali a auto to vždy hodilo do nouzáku
Tobě né,jinejm ano.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Greatone
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 28 led 2008, 09:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Greatone »

Na 100 % Turbo, bud zatuhlá regulácia, vadný N75, alebo proste niečo s hadičkami.
Známemu na 81 kw oct robilo toto iste akurát s tým že auto padalo aj do núdzového režimu. vymenil sa N75 a auto ide. ked sme hladali chybu a tiež takto na volnobehu pridal , auto zmizlo v dyme ( ako dymovnica ) a taketo zvuky to robilo. po výmene ani kúsok čierneho dymu.
chuva139
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 bře 2013, 12:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od chuva139 »

Sorry za OT ale zní to jako blow off ventil. Můžeš s tím machrovat :)

Tak mě tak napadá, nepřivírá se ti klapka na EGR + netěsné hadice = blow off ventil...? (LOL)
Votis
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21 bře 2013, 15:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Votis »

Mám stejný problém u ASV po výměně turba, původní turbo mělo zatuhlou regulaci, vyčištění nepomohlo, segment s lopatkami byl dost zkroucený, vzdal jsem to a turbo vyměnil. Auto jede jako šlak, nekouří, žádný nouzák a olej nebere. Jen se objevil tento zvuk. Nerad bych to podcenil. Běžnou kontrolou jsem nic nezjistil. Znovu se mi to rozebírat nechce. V malé garáži jen na nájezdech to byla docela pakárna:-)

Před výměnou turba to nedělalo nebo jsem to nespozoroval. :-(

Už někdo stejnou závadu vyřešil?

Ještě doplním, že před i po výměně jsem dělal LOG, po výměně šlape vše jako hodinky.
priwi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 dub 2008, 07:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Meziboří

Příspěvek od priwi »

Tenhle zvuk jsme řešili na oktávce ASV. Na airboxu byla špatně nasazená ta spodní hadice, kterou jde do něj vzuch a vždycky to takhle zachrochatalo kolem 1100 otáček.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“