mě teda zatuhlý lopatky žádnej zvuk nikdy nedělali a auto to vždy hodilo do nouzákumartinsidlo píše:Přikláním se k turbu,zatuhlejší lopatky.Nalogovat a bude se vědět.
1.9 tdi 81kw AHF motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravím, přesně tento zvuk mi motor dělal taky (ASV)
Auto občas padalo do nouzáku.
Příčina byla zatuhlá regulace turba a vyrezlá dirka ve svaru u katu.
Po vyčištění a podložení turba o 0,1mm, aby se zamezilo dalšímu zatuhnutí lopatek a zavaření výfuku tento zvuk zcela zmizel.
Při té příležitosti jsem ještě vyčistil klapku,svody,EGR + zaslepení a povyměňoval jsem všechny podtlakové hadičky.
Měl jsem možnost vše vyčistit v ultrazvuku a můžu říct: NEMÁ TO CHYBU
Vše vypadá jako nové.
Po této údržbě auto jezdí opět dobře, ale týden jsem jezdil z O1 tour 1,9tdi 74kW PD a ta mi příde, že jezdí mnohem líp než ASV 81KW. Je to možné?[/img]
Auto občas padalo do nouzáku.
Příčina byla zatuhlá regulace turba a vyrezlá dirka ve svaru u katu.
Po vyčištění a podložení turba o 0,1mm, aby se zamezilo dalšímu zatuhnutí lopatek a zavaření výfuku tento zvuk zcela zmizel.
Při té příležitosti jsem ještě vyčistil klapku,svody,EGR + zaslepení a povyměňoval jsem všechny podtlakové hadičky.
Měl jsem možnost vše vyčistit v ultrazvuku a můžu říct: NEMÁ TO CHYBU
Vše vypadá jako nové.
Po této údržbě auto jezdí opět dobře, ale týden jsem jezdil z O1 tour 1,9tdi 74kW PD a ta mi příde, že jezdí mnohem líp než ASV 81KW. Je to možné?[/img]
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tobě né,jinejm ano.JARDA2 píše:mě teda zatuhlý lopatky žádnej zvuk nikdy nedělali a auto to vždy hodilo do nouzákumartinsidlo píše:Přikláním se k turbu,zatuhlejší lopatky.Nalogovat a bude se vědět.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Na 100 % Turbo, bud zatuhlá regulácia, vadný N75, alebo proste niečo s hadičkami.
Známemu na 81 kw oct robilo toto iste akurát s tým že auto padalo aj do núdzového režimu. vymenil sa N75 a auto ide. ked sme hladali chybu a tiež takto na volnobehu pridal , auto zmizlo v dyme ( ako dymovnica ) a taketo zvuky to robilo. po výmene ani kúsok čierneho dymu.
Známemu na 81 kw oct robilo toto iste akurát s tým že auto padalo aj do núdzového režimu. vymenil sa N75 a auto ide. ked sme hladali chybu a tiež takto na volnobehu pridal , auto zmizlo v dyme ( ako dymovnica ) a taketo zvuky to robilo. po výmene ani kúsok čierneho dymu.
Mám stejný problém u ASV po výměně turba, původní turbo mělo zatuhlou regulaci, vyčištění nepomohlo, segment s lopatkami byl dost zkroucený, vzdal jsem to a turbo vyměnil. Auto jede jako šlak, nekouří, žádný nouzák a olej nebere. Jen se objevil tento zvuk. Nerad bych to podcenil. Běžnou kontrolou jsem nic nezjistil. Znovu se mi to rozebírat nechce. V malé garáži jen na nájezdech to byla docela pakárna:-)
Před výměnou turba to nedělalo nebo jsem to nespozoroval.
Už někdo stejnou závadu vyřešil?
Ještě doplním, že před i po výměně jsem dělal LOG, po výměně šlape vše jako hodinky.
Před výměnou turba to nedělalo nebo jsem to nespozoroval.

Už někdo stejnou závadu vyřešil?
Ještě doplním, že před i po výměně jsem dělal LOG, po výměně šlape vše jako hodinky.