Mira__13 píše:S VAGem moc neumím
v tom pripade sa zver skutocnemu odbornikovi v tvojom (mozno aj nie uplne blizkom) okoli
v prvom rade by to mohlo byt zmenou teplot, zmenou povrchu vozovky, a podobne veci,kde je to zvysenie spotreby bezne
v druhom rade stale vlastne nevieme aky mas problem, len zvysena spotreba? preco sa pred tym menilo turbo, a preco sa zaslepoval egr?
pomohla vymena turba?
kód motora: AJM ?
ked sa pozrem do vesteckej gule tak tam vidim netesny medzichladic alebo vedenie vzduchu
ale to su take kydy, to musi pozriet neikto kto vie o co ide a kamarati sa s diagnostikou.... jazdnou skuskou a zaznamenavanim "telemetrie

" sa da celkom pohodlne zistit zavada vo vacsine pripadov
vymazanie mapy EGR

... to je dost blby napad
egr ma nezanedbatelny vplyv na spalovane, tym ze ho spomaluje.
RJ motora ma iste korekcie pociatku vstrekovania podla hmotnosti nasavaneho vzduchu (takze ked sa EGR zaslepi, tak sa to casovanie meni ale to nebude zdroj problemu o 2 litre horsej spotreby)
a ak sa EGR ma vypnut,tak inym sposobom a nie vymazanim mapy
a ze turbo nema vplyv na spotrebu?

povedal by som, ze spolu s casovanim vstrekovania zasadny
zaseknute turbo sa moze spravat roznymi sposobmi, a viem si predstavit, ze ked sa zasekne v "dobrej" polohe, tak dokaze spravit aj lepsiu spotrebu
ak to chces riesit internetovo tak naloguj : otacky, davku paliva, pozadovany tlak turba, skutocny tlak, polohu N75, a hmotnost vzduchu (udaj z vahy vzduchu) pri plnom plyne (najlepsie do kopca na 3 alebo 4 prevodovom stupni)
este k tomu odstraneniu EGR cez VAG ... neni to nahodou funkcia prisposobenia opotrebovanej vahy vzduchu? lebo zla vaha ukazuje menej a tym sa viac otvara EGR (aby udaj zo senzora vahy bol rovnaky s poziadavkou RJ)