Stránka 2 z 3
Napsal: 04 úno 2013, 20:13
od eazy20
aky mas kod motora?kto robil upravu softu?podla mna ten tlak na k04 je uz moc ak to nemas robene na max
Napsal: 04 úno 2013, 20:24
od Matin
já vím tlačí mi to 1,5bar
prý že K04 zvládne i více....
kód je APX
výkon by měl být do 300ps...
Napsal: 04 úno 2013, 20:44
od eazy20
ja som mal overboost cca 1,5 ale hned to padlo na 1,35 a bolo 286ps odmeranych..podla mna dlhodobo je 1,5 pre k04 vela..kto to robil?
Napsal: 04 úno 2013, 20:53
od Matin
eazy20 píše:ja som mal overboost cca 1,5 ale hned to padlo na 1,35 a bolo 286ps odmeranych..podla mna dlhodobo je 1,5 pre k04 vela..kto to robil?
zatím nechci říkat firmu....
jede to dost rychle,jen mě štve že to pocukne jako by to zadetonovalo a nevím proč praskají ty izolátory...
Napsal: 04 úno 2013, 21:05
od eazy20
ja typnem firmu tdichip.cz?
Napsal: 05 úno 2013, 08:59
od Matin
logy.
Napsal: 12 úno 2013, 14:43
od A418T
tak nevim na kolik to bude ovlivnovat svicky ale souhlasim z Matinem ze 1.5 baru v 5tis otackach je hodně na K04 to je můj amaterskej názor, mám tu log profesionalně chipnute cupry a ta má v těchto otačkách myslim pod 1.2 baru. za dalěí dle logu tam je 250 koní, 300 tam neni ani náhodou. napiš mi do SZ kdo to dělal abch tam nikdy nejel

Napsal: 12 úno 2013, 16:14
od TDIchip
Musim vstoupit do diskuze. Ladil jsem to ja a fungovalo to bez potizi, bylo to na prevrtany blok a hlavne na JINE turbo a ted po vymene bloku a turba to neni doladene a nekolikrat jsem to majiteli rikal.
Bez doladeni po vraceni 1.8l bloku a instalaci jineho turba (nehybrid) to samozrejme idealne fungovat nemuze ...
A ted do mne ...
Napsal: 12 úno 2013, 16:52
od Matin
Myslím že diskuze nebylo o čipě jaký je a od koho,ja jsem rad ze to mam od profika.Téma bylo proč praskají izolátory svíček?tj vše
Napsal: 12 úno 2013, 16:53
od BH motor
Matin píše:eazy20 píše:ja som mal overboost cca 1,5 ale hned to padlo na 1,35 a bolo 286ps odmeranych..podla mna dlhodobo je 1,5 pre k04 vela..kto to robil?
zatím nechci říkat firmu....
jede to dost rychle,jen mě štve že to pocukne jako by to zadetonovalo a nevím proč praskají ty izolátory...
cukne ti to preto lebo mas poskodene fajky. S cievkami to nic nema. vymen sviecky a fajky a mas po probleme.
Napsal: 12 úno 2013, 16:58
od TDIchip
Chce to hlavne doladit, na cemz jsme s majitelem domluveni.
Napsal: 12 úno 2013, 17:02
od Matin
Ano ,jak opadne sníh tak to doladíme ...

Napsal: 12 úno 2013, 17:07
od Matin
BH motor píše:Matin píše:eazy20 píše:ja som mal overboost cca 1,5 ale hned to padlo na 1,35 a bolo 286ps odmeranych..podla mna dlhodobo je 1,5 pre k04 vela..kto to robil?
zatím nechci říkat firmu....
jede to dost rychle,jen mě štve že to pocukne jako by to zadetonovalo a nevím proč praskají ty izolátory...
cukne ti to preto lebo mas poskodene fajky. S cievkami to nic nema. vymen sviecky a fajky a mas po probleme.
JJ už jsem objednal zapalovací moduly z 2.0L TFSI ..
Viděl jsem na foru jak u některých 1.8T jsou ty faje popraskané a díval jsem se že u mě ne tak proto se divím....

Napsal: 12 úno 2013, 19:45
od A418T
tak to je jina kdyz tam nejsou origo komponenty. to pak je chip asi v poradku.... jsem se divil ze by to takhle k04ka nahore vubec utlacila. co tam je za kat? asi zadnej co

Napsal: 12 úno 2013, 21:47
od TDIchip
Tak to ted z hlavy nevim, myslim ze bez katu, ale K04-02x 165kW zvladne bez problemu 2bary, nedavam to, prijde mi to sileny, ale zvladne to bez ujmy.