Kouř z ventilace - pomoc!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

Néé,co ráno mlžej se ti okýnka?jestli jo,tak to pak ten radiátorek
B3 mTDI , A3 TDI
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Mě kdysi prasknul radiátor na B3 a kapalina mi samozřejmě pomalu ubývala,ale jen když jsem topil,když jsem vypnul ventil topení,tak jsem úbytek vody napozoroval,stál mě asi 700,- a práce asi 6 hodin.
SHARAN AUY 2002
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Toto jsem taky dělal a okno se mlžilo a při zahřátí to dost smrdělo.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

řekl bych že ten smrad je vždycky poznat nejdřív pak mlžení oken a pak mokro na podlaze
sasin
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 bře 2006, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od sasin »

No, nova informace! Uchazi mi pomerne slusny mnozstvi chladici kapaliny. Predevcirem jsem tam dolil uplne na doraz cca 1litr a dneska koukam, ze uz je tam dost dost pod minimem. Tak co?
sasin
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 bře 2006, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od sasin »

12skvarka píše:řekl bych že ten smrad je vždycky poznat nejdřív pak mlžení oken a pak mokro na podlaze
Ale ono to moc nesmrdi. Je to pomerne dost suchy, sedy kour, ktery ulpiva na skle. Kapalina ubyva, mokro na podlaze neni.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ty máš klima, co? Pokud já vím, tak u klimatizace je vyvedený odtok z topení do MT. prostoru, aby se vlhkost sražená na výměníku nedostávala do interiéru, tudíž tudy by mohla odtékat i voda co uniká z chladící soustavy. Proto tam nemusíš mít mokro. Každopádně bych ten systém natlakoval a uvidíš, jak už ti to tu někdo radil.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
sasin
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 bře 2006, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od sasin »

OK. Vcera jsem pasika rozebiral, radiator je prasklej a taky trubka od chlazeni, bo mam celej motor ruzovej od fridexu. Taky jsem sundal koberecky a mam na podlaze peknej bazenek. Kazdopadne diky za informace, ktere mi velmi pomohly pri reseni meho problemu. Jeste slovo zaverem, oprava me prisla na 2000 CZK.
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

sasin píše:OK. Vcera jsem pasika rozebiral, radiator je prasklej a taky trubka od chlazeni, bo mam celej motor ruzovej od fridexu. Taky jsem sundal koberecky a mam na podlaze peknej bazenek. Kazdopadne diky za informace, ktere mi velmi pomohly pri reseni meho problemu. Jeste slovo zaverem, oprava me prisla na 2000 CZK.
To jsme rádi ,že sme tě nenavedli si koupit rezervní radiátor (noteeth)
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ona taková rozborka a sborka není taky na škodu, alespoň an vojně (noteeth)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“