
Kvalita oleje - rozdíl mezi 10 a 15 tisíci km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Má pravdu předsedoSlavkov píše:Nechci nikomu brát iluze, ale 5W30 není zrovna optimální v létě v našem klimatickém pásmu

Taká haťapka s tehlou na pedáli na chorvátskej diaľnici naložená proviantom na dva týždne by smelo zniesla Peak Life 5W-50 a je jedno, že nemá VW 502.00 Lepšie ako nejaká ľahkobežná žbrnda
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
největší problém je s chlazením oleje, takže 5w50 je na dálnici jednoznačně nutnostMarek77 píše:Pokud vím, tak motory HTP specifikaci VW 502.00 vůbec nepotřebují. Je to obyčejný motor, kde budu klidně mazat třeba minerálem. V čem je problém? Úplně stačí VW 500.00.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Jediné riešenie je lacný olej 5W-50 a meniť po 7500. U nás je k dispozícii napr. Mannol Stahlsynth 5W-50 (API SL/CF - super, neni o čom) za priateľských 19 eur / 4l. Inak fakt je, že htp v zime nie je až taká mrdka, aspoň čo sa kúrenia a zohrievania sa týka. Máme dve vo firme a prvé dva kilometre sú lepšie ako na ďalšom firmenom pekáči - A6 1.8T
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003