Stránka 2 z 2

Napsal: 19 bře 2013, 22:18
od kaskader
Ten M1 je špička, ale na môj vkus zbytočný luxus. Ovšem proti gustu :)

Napsal: 20 bře 2013, 11:15
od Slavkov
Nechci nikomu brát iluze, ale 5W30 není zrovna optimální v létě v našem klimatickém pásmu 8)
Garantovaná minimální viskozita [mm2/s] při 100°C je u xW30 v rozsahu 9,3 < 12,5 oproti tomu u xW40 je to 12,5 < 16,3.

Napsal: 20 bře 2013, 11:49
od Marek77
To ale nemusí ničemu vadit. Ne vždy je pravda, že čím vyšší, tím lepší. Mnohdy je to naopak.

Napsal: 22 bře 2013, 13:42
od kaskader
Slavkov píše:Nechci nikomu brát iluze, ale 5W30 není zrovna optimální v létě v našem klimatickém pásmu
Má pravdu předsedo ;)

Taká haťapka s tehlou na pedáli na chorvátskej diaľnici naložená proviantom na dva týždne by smelo zniesla Peak Life 5W-50 a je jedno, že nemá VW 502.00 Lepšie ako nejaká ľahkobežná žbrnda

Napsal: 22 bře 2013, 13:53
od Marek77
Pokud vím, tak motory HTP specifikaci VW 502.00 vůbec nepotřebují. Je to obyčejný motor, kde budu klidně mazat třeba minerálem. V čem je problém? Úplně stačí VW 500.00.

Napsal: 22 bře 2013, 14:30
od kaskader
Ale ten Peak Life nemá ani to. Netvrdím, že to neumaže :)

Napsal: 22 bře 2013, 14:35
od nogis
Marek77 píše:Pokud vím, tak motory HTP specifikaci VW 502.00 vůbec nepotřebují. Je to obyčejný motor, kde budu klidně mazat třeba minerálem. V čem je problém? Úplně stačí VW 500.00.
největší problém je s chlazením oleje, takže 5w50 je na dálnici jednoznačně nutnost

Napsal: 22 bře 2013, 14:47
od Marek77
Tak to se u HTP všeobecně ví, že se olej peče za jízdy. Umístit filtr oleje vedle katalyzátoru může jen debil.....

Napsal: 22 bře 2013, 14:57
od kaskader
Jediné riešenie je lacný olej 5W-50 a meniť po 7500. U nás je k dispozícii napr. Mannol Stahlsynth 5W-50 (API SL/CF - super, neni o čom) za priateľských 19 eur / 4l. Inak fakt je, že htp v zime nie je až taká mrdka, aspoň čo sa kúrenia a zohrievania sa týka. Máme dve vo firme a prvé dva kilometre sú lepšie ako na ďalšom firmenom pekáči - A6 1.8T