Stránka 2 z 2
Napsal: 30 bře 2013, 20:27
od Tomas.cz
Marek001 píše:nie, čerpadlo dáš hociako, netreba ho aretovať
To si četl kde, když na čerpadlu je snímač polohy?
Napsal: 30 bře 2013, 20:28
od Tomas.cz
001marcus píše:Marek001 píše:Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.
děkuji,..jinak zjištovat kompresní zdvih a atd nemusím? a taky ale musím zaaretovat čerpadlo,ne? vždyt je na něm nějaký snímač,tak určitě musí mít svoji polohu

Udělám ti zítra scan z Esi ať v tom máš jasno, rozvoďák dáváte nový předpokládám?
Napsal: 30 bře 2013, 21:10
od geo
čerpadlo se musí nastavit jinak nezná polohu 1 válce.Pokud tam snímač není tak je to jedno.
Napsal: 30 bře 2013, 21:34
od Marek001
Pardon, beriem späť. Ano, keď máš snímač polohy vačky na čerpadle, musíš aj čerpadlo nastaviť podľa značky. Keď ti Tomas posle scan, budeš vedieť viac.
Napsal: 31 bře 2013, 09:28
od 001marcus
Děkuji všem za info, moc jste mi pomohli,.....takže eště jsem koukal na renault foru, a tam je, že klika se aretuje nasazenim přípravku(u mě vrták

u setrvačníku, vačková hřídel se nastavuje také kulatinkou 8 do kladky(možná i pravítkem od vakuovky) a čerpadlo i s vaškovým kolem má na sobě rysku,..a na řemenu jsou také rysky,.a to na sebe musí sednout

,..s těma ryskama mne to překvapilo,..dost jednoduché

,..Takže rozvody vyřešené

Ale jelikož je to renault, tak se vyskytl další problém, a to, že když jsme měnili vanu, tak zespoda klikovky má bejt náký plastový bazmek, který chrání jakoby klikovou hřídel od přímého kontaktu s olejem,.ovšem u druhého motoru vůbec nebyl,.ale výřezy na něm jsou,..copak se stane když ho tam nedáme? snad niic,..maximálně vír v olejové vaně. Např u felicie to tam vůbec neni,tak jsme ho tam nedávali...je mi jasný,že porovnávat felicii s timto nemá cenu,.ale princip by měl být stejný
Napsal: 31 bře 2013, 18:29
od Tomas.cz
Jinak s tím vrtákem do kliky bych byl opatrný a zejména pozor na stažení řemenice

Napsal: 01 dub 2013, 09:06
od 001marcus
Moc jsi mi pomohl. Patri ti velke Diky

Napsal: 03 dub 2013, 16:16
od 001marcus
Tak pánové,.motor vrčí,..ale nepravidelně,...po trápení jsem zjistil, že je asi špatný vstřikovač,.nebot po odpojení konektoru neni žádná změna, než jako u ostatních válců, navíc z přepadu nejde ani kapka než jako u ostatních. Později jsem se dozvěděl, že zrovna tento vstřik se kamarád snažil vytahnout reverzním kladivem, pitomec,.takže je asi v háji piezomechanismus, proto také nejde nic do přepadu. Jenže motor je z clia 48 kw,.a vstřiky z megana 60 kw

jak postupovat,.repasují je? a hlavně jestli je v tryskách z 48 kw a 60 kw rozdíl,.tyto mají zelené kroužky,.myslím
Napsal: 03 dub 2013, 17:02
od Tomas.cz
Vstřik co máte ko bych sehnal jiný- repasovaný, ideálně pak nakódovat do řj. motoru jeho číslo, ty ostatní 3 bych pro jistotu nadatloval taky, jo a bacha 1 válce je u setrváku.
Zákazník si je kupoval tady:
http://eshop.r-auto.cz/eshop/10-vstrikovace?p=3