Stránka 2 z 2

Napsal: 30 bře 2013, 20:27
od Tomas.cz
Marek001 píše:nie, čerpadlo dáš hociako, netreba ho aretovať
To si četl kde, když na čerpadlu je snímač polohy?

Napsal: 30 bře 2013, 20:28
od Tomas.cz
001marcus píše:
Marek001 píše:Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.
děkuji,..jinak zjištovat kompresní zdvih a atd nemusím? a taky ale musím zaaretovat čerpadlo,ne? vždyt je na něm nějaký snímač,tak určitě musí mít svoji polohu :-)
Udělám ti zítra scan z Esi ať v tom máš jasno, rozvoďák dáváte nový předpokládám?

Napsal: 30 bře 2013, 21:10
od geo
čerpadlo se musí nastavit jinak nezná polohu 1 válce.Pokud tam snímač není tak je to jedno.

Napsal: 30 bře 2013, 21:34
od Marek001
Pardon, beriem späť. Ano, keď máš snímač polohy vačky na čerpadle, musíš aj čerpadlo nastaviť podľa značky. Keď ti Tomas posle scan, budeš vedieť viac.

Napsal: 31 bře 2013, 09:28
od 001marcus
Děkuji všem za info, moc jste mi pomohli,.....takže eště jsem koukal na renault foru, a tam je, že klika se aretuje nasazenim přípravku(u mě vrták 8) u setrvačníku, vačková hřídel se nastavuje také kulatinkou 8 do kladky(možná i pravítkem od vakuovky) a čerpadlo i s vaškovým kolem má na sobě rysku,..a na řemenu jsou také rysky,.a to na sebe musí sednout :-) ,..s těma ryskama mne to překvapilo,..dost jednoduché :-),..Takže rozvody vyřešené :-) Ale jelikož je to renault, tak se vyskytl další problém, a to, že když jsme měnili vanu, tak zespoda klikovky má bejt náký plastový bazmek, který chrání jakoby klikovou hřídel od přímého kontaktu s olejem,.ovšem u druhého motoru vůbec nebyl,.ale výřezy na něm jsou,..copak se stane když ho tam nedáme? snad niic,..maximálně vír v olejové vaně. Např u felicie to tam vůbec neni,tak jsme ho tam nedávali...je mi jasný,že porovnávat felicii s timto nemá cenu,.ale princip by měl být stejný

Napsal: 31 bře 2013, 18:29
od Tomas.cz
Jinak s tím vrtákem do kliky bych byl opatrný a zejména pozor na stažení řemenice :!:

Napsal: 01 dub 2013, 09:06
od 001marcus
Moc jsi mi pomohl. Patri ti velke Diky ;-)

Napsal: 03 dub 2013, 16:16
od 001marcus
Tak pánové,.motor vrčí,..ale nepravidelně,...po trápení jsem zjistil, že je asi špatný vstřikovač,.nebot po odpojení konektoru neni žádná změna, než jako u ostatních válců, navíc z přepadu nejde ani kapka než jako u ostatních. Později jsem se dozvěděl, že zrovna tento vstřik se kamarád snažil vytahnout reverzním kladivem, pitomec,.takže je asi v háji piezomechanismus, proto také nejde nic do přepadu. Jenže motor je z clia 48 kw,.a vstřiky z megana 60 kw :D jak postupovat,.repasují je? a hlavně jestli je v tryskách z 48 kw a 60 kw rozdíl,.tyto mají zelené kroužky,.myslím

Napsal: 03 dub 2013, 17:02
od Tomas.cz
Vstřik co máte ko bych sehnal jiný- repasovaný, ideálně pak nakódovat do řj. motoru jeho číslo, ty ostatní 3 bych pro jistotu nadatloval taky, jo a bacha 1 válce je u setrváku.


Zákazník si je kupoval tady:

http://eshop.r-auto.cz/eshop/10-vstrikovace?p=3