Stránka 2 z 3
Napsal: 29 bře 2013, 19:36
od drakon
BH motor má pravdu s tými tryskami aj čerpadlom, u BDG a čerpadlach typu K,L nieje možné až také navýšenie výkonu ako u AKE + vstreky tam je največší potencial, je pravda, že BDG, BDH a BAU sú čo sa týka vačšiek na tom lepšie ale na tých prvých BDG sa vraj stalo, že sa vačka prasla, trošku nepochopitelné, ale už som to videl

.... mám auto s touto motorizaciou už nejaku chvilku ale z tých menej šťastných AKN a už som sa trošku okolo toho pokrutil...

a preto mam v hlave momentalne jeden projekt, všade možne študujem, získavam informacie po roznych forach, v literatúre atd, ako vylepšiť tuto aj moju motorizáciu..a na základe doteraz zistených info zvažujem nad kombinaciou, motor z BDG, čerpadlo a vstreky z 132 KW AKE a prípadne nejaké večšie turbo z 3.0 tdi ale je to dosť náročné, začal som skušať pracu vo winols a dalších programoch... zaobstaral som si už davnejšie potrebný hardware a trapim sa a lamem si hlavu, nieje to jednoduche a tato moja kombinacia je šialená...chcel by som to tým spôsobom, že ostane povodná kablovačka motora aj soft, v ktorom sa upravia mapy čerpadla a turboduchadla a všetko sa to zladí....teda mapy čerpadla-premapovanie zo 110 kw na 132 KW a navýšenie, zvýšenie plniaceho tlaku a otpimalizácia vstrekovanej dávky, samozrejme uprava limiterov atd... len ten soft upraviť je náročné a neviem či možné..najme preladenie pôvodneho softu a vloženie map z 132 kw!!!??? je to možné vôbec??? vie to niekto?? vo winolse je tých map neurekom a ťažko len rozoznať ktorá je ktorá, je na to pomocka ako rozoznať tie mapy???

a je vobec možné v 110 kw softe upraviť teda vložiť mapu zo 132 kw a zladiť s novým čerpadlom, samo zladiť immo... tvari sa to, že ano, ale ja som lama.... a vidím to na dlhý boj a ešte vela prebdených nocí.... vie niekto poradiť..BH motor čo ty na to.... aspon nejaké postrčenie??? Thanks
Napsal: 29 bře 2013, 20:22
od BH motor

. Stryko da sa vsetko urobit, aj to cerpadlo aj to turb a dokonca aj regulacia elektronicka regulacia. Atle to by si potreboval riadne nakopnut a nie postrcit. Myslim ze by bolo jednoduchsie dat si to urobit ako sa trapit. Mapy kopirovat ti nepomoze, a doporucujem ti pouzit cerpadlo 106L, a ine vstreky. A turbo dajake lepcejcie.
Napsal: 29 bře 2013, 20:31
od drakon
Ved ja viem, to turbo to by som riešil až v poslednom rade,ked by ostalo aj povodne alebo nejake upraviť večšie na podtlakovu regulaciu

, len dať do kopy tu kombinaciu BDG, čerpadlo zo 132 kw plus EDC15 a preladiť pôvodny soft....

máš pravdu dokopať a dokopať

ved keby mi niekto vedel s tým poradiť, pripadne urobiť soft za rozumnu cenu... tak by som bol o krok bližšie k uspechu

... kopať a kopať.... frajerka už stratí nervy so mňa, ked len noci aj dni čumakujom do PC po forach a do programov teraz najnovšie

ale ked ma to chytilo za srdce

a nedá mi to spávať

stále mam ten pocit nedostatku vedomostí a to ma ženie do predu

Napsal: 29 bře 2013, 21:26
od drakon
no a čerpadlo som mal vo vyhlade K-čko alebo M-ko..čo na to hovoriš???
Napsal: 29 bře 2013, 22:23
od BH motor
drakon píše:no a čerpadlo som mal vo vyhlade K-čko alebo M-ko..čo na to hovoriš???
vo finale je to jedno. len musis k tomu dat dajake vstreky
Napsal: 29 bře 2013, 23:01
od skoda
Podle mě by na V6TDI bylo dobré 2260VKLR jestli by to tam šlo nějak nabastlit

Napsal: 29 bře 2013, 23:15
od drakon
2260 som uvažoval aj ja.... našiel som niečo z x5... inač rad by som niečo take vydieť aspon na videu..
Napsal: 30 bře 2013, 11:50
od BH motor
skoda píše:Podle mě by na V6TDI bylo dobré 2260VKLR jestli by to tam šlo nějak nabastlit

neslo
Napsal: 30 bře 2013, 11:53
od drakon
Ja som videl nejake 2260 aj s podtlakom na nete, ale mozno sa mylim v oznaceni...
Napsal: 30 bře 2013, 12:26
od drakon
Ale mna by v prvom rade zaujimala zmena toho softu...
Napsal: 30 bře 2013, 19:53
od drakon
Nejake napady a rady k dalsim upravam?
Napsal: 03 dub 2013, 20:45
od bmwdakar650
Kluci a jak velky intecoler na 2.5 na origo turbo když bych dal moc velky tak by zase byla prodleva než by to turbo nafouklo ne ?
Napsal: 08 dub 2013, 20:22
od Aiworry
Napsal: 08 dub 2013, 20:22
od Aiworry
Napsal: 15 dub 2013, 22:53
od drakon
Turbo z a5 3.0 tdi 2260 upravene na podtlak?