Stránka 2 z 3

Napsal: 29 bře 2013, 19:36
od drakon
BH motor má pravdu s tými tryskami aj čerpadlom, u BDG a čerpadlach typu K,L nieje možné až také navýšenie výkonu ako u AKE + vstreky tam je največší potencial, je pravda, že BDG, BDH a BAU sú čo sa týka vačšiek na tom lepšie ale na tých prvých BDG sa vraj stalo, že sa vačka prasla, trošku nepochopitelné, ale už som to videl :D .... mám auto s touto motorizaciou už nejaku chvilku ale z tých menej šťastných AKN a už som sa trošku okolo toho pokrutil... :) a preto mam v hlave momentalne jeden projekt, všade možne študujem, získavam informacie po roznych forach, v literatúre atd, ako vylepšiť tuto aj moju motorizáciu..a na základe doteraz zistených info zvažujem nad kombinaciou, motor z BDG, čerpadlo a vstreky z 132 KW AKE a prípadne nejaké večšie turbo z 3.0 tdi ale je to dosť náročné, začal som skušať pracu vo winols a dalších programoch... zaobstaral som si už davnejšie potrebný hardware a trapim sa a lamem si hlavu, nieje to jednoduche a tato moja kombinacia je šialená...chcel by som to tým spôsobom, že ostane povodná kablovačka motora aj soft, v ktorom sa upravia mapy čerpadla a turboduchadla a všetko sa to zladí....teda mapy čerpadla-premapovanie zo 110 kw na 132 KW a navýšenie, zvýšenie plniaceho tlaku a otpimalizácia vstrekovanej dávky, samozrejme uprava limiterov atd... len ten soft upraviť je náročné a neviem či možné..najme preladenie pôvodneho softu a vloženie map z 132 kw!!!??? je to možné vôbec??? vie to niekto?? vo winolse je tých map neurekom a ťažko len rozoznať ktorá je ktorá, je na to pomocka ako rozoznať tie mapy??? :( a je vobec možné v 110 kw softe upraviť teda vložiť mapu zo 132 kw a zladiť s novým čerpadlom, samo zladiť immo... tvari sa to, že ano, ale ja som lama.... a vidím to na dlhý boj a ešte vela prebdených nocí.... vie niekto poradiť..BH motor čo ty na to.... aspon nejaké postrčenie??? Thanks

Napsal: 29 bře 2013, 20:22
od BH motor
:) . Stryko da sa vsetko urobit, aj to cerpadlo aj to turb a dokonca aj regulacia elektronicka regulacia. Atle to by si potreboval riadne nakopnut a nie postrcit. Myslim ze by bolo jednoduchsie dat si to urobit ako sa trapit. Mapy kopirovat ti nepomoze, a doporucujem ti pouzit cerpadlo 106L, a ine vstreky. A turbo dajake lepcejcie.

Napsal: 29 bře 2013, 20:31
od drakon
Ved ja viem, to turbo to by som riešil až v poslednom rade,ked by ostalo aj povodne alebo nejake upraviť večšie na podtlakovu regulaciu :), len dať do kopy tu kombinaciu BDG, čerpadlo zo 132 kw plus EDC15 a preladiť pôvodny soft.... :( máš pravdu dokopať a dokopať :D ved keby mi niekto vedel s tým poradiť, pripadne urobiť soft za rozumnu cenu... tak by som bol o krok bližšie k uspechu :) ... kopať a kopať.... frajerka už stratí nervy so mňa, ked len noci aj dni čumakujom do PC po forach a do programov teraz najnovšie :D ale ked ma to chytilo za srdce :D a nedá mi to spávať :) stále mam ten pocit nedostatku vedomostí a to ma ženie do predu ;)

Napsal: 29 bře 2013, 21:26
od drakon
no a čerpadlo som mal vo vyhlade K-čko alebo M-ko..čo na to hovoriš???

Napsal: 29 bře 2013, 22:23
od BH motor
drakon píše:no a čerpadlo som mal vo vyhlade K-čko alebo M-ko..čo na to hovoriš???
vo finale je to jedno. len musis k tomu dat dajake vstreky

Napsal: 29 bře 2013, 23:01
od skoda
Podle mě by na V6TDI bylo dobré 2260VKLR jestli by to tam šlo nějak nabastlit :)

Napsal: 29 bře 2013, 23:15
od drakon
2260 som uvažoval aj ja.... našiel som niečo z x5... inač rad by som niečo take vydieť aspon na videu..

Napsal: 30 bře 2013, 11:50
od BH motor
skoda píše:Podle mě by na V6TDI bylo dobré 2260VKLR jestli by to tam šlo nějak nabastlit :)
neslo

Napsal: 30 bře 2013, 11:53
od drakon
Ja som videl nejake 2260 aj s podtlakom na nete, ale mozno sa mylim v oznaceni...

Napsal: 30 bře 2013, 12:26
od drakon
Ale mna by v prvom rade zaujimala zmena toho softu...

Napsal: 30 bře 2013, 19:53
od drakon
Nejake napady a rady k dalsim upravam?

Napsal: 03 dub 2013, 20:45
od bmwdakar650
Kluci a jak velky intecoler na 2.5 na origo turbo když bych dal moc velky tak by zase byla prodleva než by to turbo nafouklo ne ?

Napsal: 08 dub 2013, 20:22
od Aiworry

Napsal: 08 dub 2013, 20:22
od Aiworry

Napsal: 15 dub 2013, 22:53
od drakon
Turbo z a5 3.0 tdi 2260 upravene na podtlak?